Ve Španělsku jsem už měsíc a strašně mi chybí Jenny, Riki a hlavně Ross, každý den si volám s Jenny, chtěla bych zavolat i Rossovy ale nevím jestli na to mám. Pořád ho miluju a přála bych si ho aspoň slyšet, zrovna mi zvoní mobil volá mi Jenny.
J: Ahoj Emily
E: Ahoj
J: Jak se máš?
E: No špatně
J: Jakto?
E: Chybíš
J: A chybí ti ještě někdo ne?
E: Jo, Ross a Riker
J: Určitě se uvidíme
E: Jo? A kdy?
J: Uvidíš zatím pa
E: AhojTak tohle bylo divný, myslím že má Jenny něco v plánu, ale teď to nebudu řešit.
Jenny-pohled
Emily má za týden narozky tak pro ni chystáme menší překvapení a taky trošku pro Rosse. Ross o ničem neví řekly jsme mu že jedeme do Španělska kvůli koncertu on na to samozřejmě skočil, od tý doby co Emily odjela je strašně smutný, ani moc nejí. Je celý den zavřený v pokoji a prohlíží si její fotky. Proto jsme se s Rikerem rozhodli že pojedeme za Emily ale Emily nic neví takže je to takový větší překvapení pro oba. Navíc s námi pojede R5.
Rossův-pohled
Už je to měsíc co Emily odjela, ani nechodím z pokoje, strašně mi chybí, navíc za týden jedeme do Španělska kvůli koncertu. "Hele Rikere a když budem v tom Španělsku mohli by jsme navštívit Emily ne" řekl jsem Rikerovy, "Sorry bro ten koncert je až na druhý straně Španělska" odpověděl mi, já jsem znova zalezl do pokoje.
O týden později (Emily-pohled)
Dneska mám narozky je mi konečně 20 let. Nevím jestli se těším na oslavu nebudou tam mí přátelé jedině kdo tam bude jsem já, mamka a táta takže super oslava fakt že jo. Vzala jsem si na sebe kraťasy a crop-cop Vlasy jsem si nechala rozpuštěné a šla dolů na zahradu. Někdo zazvonil šla jsem otevřít, nevěřila jsem svým očím stáli tam R5 a Jenny. V zádu jsem uviděla Rosse, vypadal nádherně jak jsem ho uviděla rozeběhla jsem se k němu a pevně ho bejmula. "Ehh" uslyšela jsem zakašlání s Rossem jsme se obíjmali 10 minut. Když jsme se odtrhli podívala jsem se mu do očí chtěli jsme se políbit ale vyrušila nás Rydel "Emily my jsme tu taky" řekla a zasmála se otočila jsem se na ně obejmula nejdřív Rydel, potom Rikiho, Rockyho, Ella, Rylanda a nakonec Jenny. Šli jsme si sedout, já jsem se začala houpat na houpačce. "A co tu vůbec děláte? Zeptala jsem se jich, "No přijely jsme tě navštívit když máš ty narozky" řekl Riki. "A kde máš kamarády? Zeptala se Rydel udiveně. "No jsou doma" řekla jsem smutně. "Proč? Zeptala se znova Rydel "jak to říct první den ve škole mi moc nevyšel" řekla jsem a začala jsem se smát. Ostatní na mě koukaly jak na debila. "Co jsi provedla" řekla ze smíchem Jenny "ale nic" řekla jsem a znova se začala smát. Opět někdo zazvonil, otevřela jsem bránu od zahrady a stál tam Nick. Jo mimochodem s Nickem jsem se seznámila ve škole je to fajn kluk. "Ahoj Emily" řekl a obejmul mě "ahoj" řekla jsem. Nick šel dál "jo lidi tohle je Nick" "Nicku tohle je Rydel, Riker, Rocky, Ryland, Ellington, Ross a Jenny všechny jsem mu představila nejvíc si rozuměl asi s Rikerem. "Vy spolu chodíte? Zeptala se Rydel a Ross hned zbystřil "Co né, jsme jen kámoši" odpověděla jsem. "Co kdyby jsme se šli převlíct do šatů" navrhla Jenny. Vztali jsme a šli do mého pokoje. Já si na sebe oblékla svoje růžové šaty na kterých je i černá a černé střevíčky. Rydel si na sebe vzala červené šaty a červené střevíčky a k tomu koženou bundu. Jenny si vzala růžové šaty a růžové střevíčky. Trochu jsme se namalovali a šli jsme zpátky na zahradu. "Překvapení" zařvali všichni. Všem to moc slušelo hlavně Rossovy byl dokonalej. "Wau j-jsi nádherná" řekl Ross když jsem šla k němu "Ty jsi nádhernej" řekla jsem a dala mu pusu na tvář, "holky jste překrásný hlavně ty Emily" řekl Nick "děkuju taky ti to sluší" řekla jsem a mrkla na něho. Rodiče donesli dort. Já si stoupla ke stolu a zapálila svíčky. Ross si stoupl vedle mě a chytl mě kolem pasu já si položila hlavu na něho rameno. Všichni začali zpívat "happy birthday Emily" s foukla jsem svíčky a něco si přála. Začalo rozbalování dárků. Od rodičů jsem dostala oblečení. "Emily hodně štěstí a zdraví" přála mi Jenny, od Jenny jsem dostala kabelku kterou jsem si hrozně přála, "Takže vše nejlepší" přál mi Ryland. Od Ryryho jsem dostala jeho plakát kde je napsáno 'Emily mám tě rád' "všechno nej moje kámojdo" přál mi Riki. Od Rikiho jsem dostala jeho triko kde jsme vyfocení. "Hodně zdraví a lásky" přála mi Delly. Od Delly jsem dostala oblečení které máme stejné. "Hodně štěstí Emily" přál mi Ell. Od Ella jsem dostala jeho pálky s jeho podpisem. "Vše nej" přál mi Rocky. Od Rockyho jsem dostala řetízek R5. "Emily hodně zdraví a štěstí" přál mi Nick. Od Nicka jsem dostala plnou tašku sladkostí. A nakonec moje láska Ross. "Hodně štěstí a zdraví, lásky a úspěchu miluju tě" přál mi Ross. Od Rosse jsem dostala řetízek kde je E+R a na druhý straně je napsáno 'miluju tě z celýho srdce' "a pusu nedostanu? Zeptala jsem se ho on se ke mě naklonil a vášnivě mě políbil naklonil se k mému uchu "miluju tě z celýho srdce" zašeptal mi do ucha, já ho znovu políbila. Všichni jsme si šli sednout, povídali jsme si a smáli se. Už bylo deset hodin večer. Šli jsme spát dohodla jsem se z mamkou že u nás budou spát R5 do tý doby dokud neodjedou a oni můžou na tu pracovní cestu jak se domlouvali. Šli jsme s Rossem do pokoje. Já se převlékla do mého velkého trika který mi je pod kolena a Ross spal v boxerkách lehla jsem si k němu. "Miluješ mě? Zeptal se mě Ross "nejvíc na světě" odpověděla jsem a políbila ho. "Chodíme teda spolu? Opět se zeptal. "Já nevím chceš? Řekla jsem. "Jo chci miluju tě a ty chceš? Zeptal se. "Ani nevíš jak" odpověděla jsem mu a podívala se na něho. "Emily budeš mojí princeznou? Zeptal se mě. "Moc ráda princi" řekla jsem a políbila ho. Přitulila jsem se víc k němu. "Chceš jít spát? Zeptala jsem se ho. "Ne ty" řekl ze smíchem. "Nop" řekla jsem a pustila televizi "budem koukat na horror? Opět jsem se zeptala. Ross jen kívnul a víc se ke mě natiskl. Celou dobu jsem se k němu tulila. Když horror skončil začal mě líbat. "Rossi" řekla jsem mezi polibky "nelíbí se ti to? Zeptal se "líbí a moc ale jsem unavená" řekla jsem a jemně ho políbila a zachumlala se do deky "dobrou lásko, miluju tě" zašeptal Ross "Já tebe, dobrou" řekla jsem a usnula...
ČTEŠ
Přátelstvý anebo láska? / Ross Lynch a R5
FanfictionAhoj jmenuji se Emily je mi 19 let, bydlím v Littletonu ( Amerika) chodím do stejné třídy jako Ross Lynch ano slyšíte dobře Ross Lynch ten krásný neodolatelný zpěvák z blond vlasy a oríškovímy oči, moc se s ním nebavím i když jsem ho milovala...