Poslední polibek

191 10 2
                                    

Otevřela jsem dveře a stál tam Riker, "pojď dál" řekla jsem mu a naznačila aby si s Jenny promluvil. "Já jdu dolů za Rossem a vy dva si promluvte" řekla jsem jim a zavřela  za sebou dveře, šla jsem do kuchyně a co bych neviděla než to že se Kate motá k Rossovy, "ahoj miláčku" pozdravila jsem Rosse a Kate si nevšímala "a mě jako nepozdravíš?! Řekla Kate ze zvíšeným tónem. "Sorry děvky nezdravím" odpověděla jsem jí a dál se věnovala Rossovy, Kate jenom naštvaně odešla do obýváku. "Proč jsi na ní tak hnusná" řekl mi Ross. "Proč?! Ona mi tě přebírá" řekla jsem mu "Ty žárlíš na vlastní sestřenici? A myslíš si že bych s ní chodil když mám holku?! Vyjel po mě, "Aha takže kdyby si holku neměl tak by si s ní chodil?! Vyjela jsem po něm i Já, "třeba jo" odpověděl s nezájmem, "víš co tak si s ní choď! Já tě nepotřebuju" řekla jsem mu a odešla do svého pokoje. Svalila jsem se na postel a nechala volný průchod slzám.

Rossův- pohled

Pohádal jsem se z Emily, nevím proč žárlí na vlastní sestřenici jako Kate je hezká a všechno ale já miluju jen Emily a nikoho jinýho, asi je konec, možná bych po pravdě chtěl chodit s Kate a nebo jí aspoň využít nechci být bez holky a zrovna před nosem mám hezkou holku tak proč toho nevyužít. Šel jsem teda za Kate, seděla na gauči a dívala se do mobilu přisedl jsem si k ní. "Hele nechtěla bys se mnou chodit? Zeptal jsem se jí. "Jasně" odpověděla mi. Celý večer jsem Emily neviděl ale mě je to jedno teď mám Kate a navíc to ona mi dala konec. Šel jsem si lehnout a po chvilce usnul.

Pohled- Emily (ráno)

Vzbudila jsem se a přála si aby to byl jen sen. Bohužel nebyl, nevím jestli jsem udělala dobře že jsem se s Rossem rozešla pořád ho miluju ale on Kate nezná myslí si jaká je to hodná holka a doopravdy je to největší Děvka světa. Vzala jsem si na sebe tílko a kraťasy a šla do koupelny provedla jsem ranní higienu a mířila do kuchyně v kuchyni seděli všichni. Kate se líbala s Rossem když jsem je viděla chtělo se mi brečet ale udržela jsem to. "Dobré ráno" pozdravil mě Riker "Dobré" odpověděla jsem. "Emily můžeme si potom promluvit? Zeptal se mě Ross. Přikívla jsem a sedla si ke stolu, když jsem dosnídala šla jsem do svého pokoje po chvilce někdo zaklepal šla jsem otevřít byl to Ross. "Pojď dál" řekla jsem mu a on jen přikívl, "Tak o čem chceš mluvit? Zeptala jsem se ho a posadila se na postel. "No... víš já jsem začal chodit s K- Kate" odpověděl mi a já se postavila "vážně to jsem nevěděla" řekla jsem mu s ironií. "Ty už to víš viď, říkal jsem Kate aby ti to neříkala" rozčiloval se "Ale Rossi mě to nikdo neřekl, viděla jsem vás jak se líbáte" řekla jsem mu a podívala se na zem on mi zvedl hlavu za bradu tak abych se mu koukala do jeho krásných oříškových očí. "Je mi líto že jsme se tak brzo rozešli a chci abys věděla že tě mám rád" řekl mi a jemně se usmál, "mě to je taky líto a pořád tě mi- teda mám tě taky ráda" usmál a jsem se s nervozitou, "můžu tě naposled políbit? Zeptal se mě nejistě. "J-jo" odpověděla jsem, spojil naše rty. Nebyl to jemný polibek ale menší francouzák. Když jsme se odtrhli podívali jsme se do očí a objali se. Ross odešel z pokoje a já začala přemýšlet nad tím co se před chvílý  stalo, v pokoji jsem trčila asi hodinu potom jsem šla do obýváku seděli tam všichni kromě Jenny "čau Emily kde jsi celou hodinu trčela? Zeptal se mě Riker "v pokoji" sedla jsem si mu na klín proč ne je to přece můj nejlepší kámoš a nevadí mu to. Vyděla jsem jen nenávistný pohled Rosse. "Kouknem na film? Zeptala jsem se "jo co na nějaký horror" řekl Riki, "Tak tam nějakej dej a já jdu připravit jídlo a pití" řekla jsem Rikimu a odešla do kuchyně, přišel tam Ross "proč sis mu sedla na klín? Zeptal se mě s troškou naštvanosti "ouu snad nežárlíš" řekla jsem mu "Nežárlím jen mě to naštvalo" řekl mi a začal se ke mě přibližovat, když chtěl spojit naše rty odstrčila jsem ho vzala mísu s popcornem a chtěla odejít "máš přeci holku" mrkla jsem na něho a odešla do obýváku už byl puštěnej horror a já si přisedla k Rikerovy "jak se ten horror jmenuje? Zeptala jsem se ho "lidská stonožka" odpověděl mi a dál se koukal na film, po chvilce si přisedl i Ross a pořád na mě koukal nebo mrkal, když film skočil někdo odemkl dveře byla to Jenny "ahoj kde jsi byla? Zeptala jsem se jí "ale rodiče chtěli pomoct" řekla a pověsila si bundu na věšák, už je deset hodin večer jsem celou dobu v pokoji a přemýšlím jestli jsem udělala dobře že jsem se s Rossem rozešla, nedokážu ho vidět s jinou holkou ještě k tomu s mojí sestřenicí miluju ho a to jsem si jistá! Po chvilce přemýšlení jsem usla.

Rossův- pohled

Je deset hodin večer, ležím na posteli a přemýšlím o mě a Emily nevím jestli  Kate miluju je hezká to jo ale podle toho co jsem slyšel tak si myslím že nám to dlouho nevydrží vím že miluju Emily a né Kate ale když se rozejdu s Kate tak mě třeba Emily už nebude chtít a já budu bez holky a to nechci no uvidím co udělám...

Má se Ross vrátit k Emily nebo zůstat s Kate? A zamiluje se Riker do Jenny nebo nakonec do někoho jinýho...

Přátelstvý anebo láska? / Ross Lynch a R5Kde žijí příběhy. Začni objevovat