Pomilování

104 6 0
                                    

*Ross*

Emily vypadala jak kdyby o něčem přemýšlela. "Lásko" mával jsem rukou před jejími oči aby se probrala. "Ano? Sladce se usmála. "O čem jsi přemýšlela? koukl jsem na ní nechápavě.

"Jen jsem si na něco vzpoměla" opět se usmála. Vzal jsem jí do náruče a položil na postel. "Co to děláš? Zasmála se. Neodpověděl jsem jí a přilepil se na její rty. Svlékla mi tričko a já jí to oplatil. Když na sobě měla jen spodní prádlo zazvonil ji telefon. Zavrčel jsem a Emily to zvedla.

"Ahoj"
"Jo dobře"
"Neboj se"
"Pak ti zavolám"
"Zatím pa"

"Kdo ti volal? Zeptal jsem se jí. "Volala mi mamka" odpověděla a jemně mě políbila. Začali jsme se dravě líbat. Sundal jsem jí podprsenku a kalhotky. Emily mi sundala boxerky. Opatrně jsem to ní vniknul. Naše vzdychy se ozívali po celé ložnici. Emily se udělala a já hned po ní. Lehl jsem si vedle ní a Emily si lehla na mou hruď. Když se náš tep vrátil do normálu vztaly jsme z postele a společně jsme se šli vykoupali. Byly jsme s toho docela unavení tak jsme si lehli a usly..

Dlouho jsem nepřidala žádnou část tak jsem jí rychle napsala je trošku kratší ale musím se učit a tak. Doufám že se aspoň trošku líbila ještě asi 3 části a bude konec příběhu, slibuju že části budou delší:)

☆Barča☆

Přátelstvý anebo láska? / Ross Lynch a R5Kde žijí příběhy. Začni objevovat