Der var heldigvis ikke så langt at gå hjem til Thor. Jeg var udmatter og træt. Thor havde stadig hans ene arm om mig, og jeg gik og støttede mig lidt op ad ham. Jeg tog min mobil op af min lomme, for at kigge på klokken. Den var allerede et.
Jeg låste min telefon op, og rakte den så til Thor. "Vil du ikke lige skrive til min mor?" Han tog imod telefonen og nikkede. "Hvad skal jeg skrive?" "Bare skriv at jeg sover hos en veninde, og kommer hjem i morgen." Han rynkede undrende panden, men gjorde det så, uden at stille spørgsmål. Han gav mig mobilen tilbage og jeg lagde den ned i min lomme.
Vi var nået hjem til Thor, og han låste døren op. Vi listede ind for ikke at vække hans familie, men da vi stod i gangen og var ved at tage sko og jakker af, stod Ulla pludselig i døren. Thor vendte sig undskyldende om mod hende. "Vækkede vi dig?" Ulla rystede på hovedet: "Nej det er okay, jeg var vågen." Hun kiggede på mig, og smilte svagt. "Ja jeg tog lige Caroline med hjem" sagde Thor. Ulla nikkede bare og smilte. "Godnat, sov godt" sagde hun så bare smilende, og vendte om og gik. Thor vendte sig om mod mig, og tog min jakke ud af hånden på mig, for at hænge den op. Vi listede op på Thors værelse.
Jeg gik direkte hen i hans seng og lagde mig ned. Samtidig med at jeg var træt, havde jeg det stadig ikke særlig godt. Jeg lagde bare der, halvt i fosterstilling og kiggede ud i værelset, hen på Thor. Han lukkede døren efter sig, og gik så hen til hans skab. Han rodede et stykke tid, men fandt så en T-shirt frem, som han kastede over til mig.
"Vil du ikke tage tøjet af mig?" spurgte jeg pludselig ud i det blå. Jeg kunne med det samme selv hører hvordan det lød, og hvordan det nemt kunne misforstås, men det var altså slet ikke sådan jeg havde ment det. Thor var stoppet op midt i en bevægelse og stod bare og kiggede på mig. "Altså ikke på den måde, jeg er bare så træt" skyndte jeg mig at sige.
Thor nikkede så og sagde: "Selvfølgelig vil jeg det, skal jeg også putte dig?" Det sidste sagde han med et smil. Men jeg nikkede alligevel, for det kunne egentligt være meget rart.
Han kom hen til mig, satte sig på sengekanten og hev mig forsigtigt op at sidde, inden han hev min kjole over hovedet på mig. Overraskende nok havde jeg det slet ikke dårligt med at jeg nu lå kun i undertøj foran ham. Jeg følte mig tryg sammen med Thor. Og samtidig kunne jeg se på ham, hvor meget han prøvede at lade være med at kigge for meget på mig.
Han samlede den trøje op, som han før havde smidt hen til mig, og trak den over mit hoved. Han smilte kort til mig, og gav mig et hurtigt kys på munden. Hans hænder kørte ind under trøjen, omme bag på ryggen af mig. De kørte helt op til min bh, som han forsigtigt åbnede, og tog af. Han skubbede blidt til mig, for at få mig til at ligge mig ned igen, og tog så fat i dynen for at hive den over mig. "Tak" sagde jeg, og smilte svagt til ham.
Hans smilte bare tilbage, og rejste sig fra sengen. Han gik igen over i hans skab, men denne gang fandt han en ekstra pude frem. Jeg lagde tættest på sengekanten ud mod værelset, så der var plads et stykke bag mig, og indtil væggen. Han smed puden derhen, og begyndte nu at tage sit eget tøj af. Jeg lå egentligt bare og beundrede ham lidt imens.
Da han kun stod i boxershorts kravlede han nærmest over mig, for at ligge sig på den anden side af mig. Han løftede op i dynen og lagde sig ind under den. Han slukkede lyset og hev mig så tættere på ham. Så tæt at vi nu lå i ske. Han kyssede mig svagt i nakken. Han ene arm lagde omkring min mave, og han hev lidt op i trøjen og begyndte at age min mave med sin tommelfinger.
"Hvorfor skulle din mor ikke vide at det er mig du er sammen med?" spurgte han pludselig. Jeg trak svagt på skuldrene. "Jeg ved det ikke. Tror bare ikke det var sådan her jeg syntes hun skulle høre om dig for første gang." Jeg kunne ikke se ham, men jeg kunne fornemme at han nikkede.
"Undskyld" sagde jeg så. "For hvad?" spurgte han undrende. "Undskyld for det hele, undskyld fordi jeg ødelagde din aften, og fordi jeg er til så meget besvær."
"Ej Caroline lad nu være, det gjorde du ikke. Jeg havde en god aften ja, men det var indtil Simone ødelagde den, ikke dig. Desuden vil jeg hundrede gange hellere bruge flere timer på at ligge her med dig, end jeg vil feste sammen med de andre."
Jeg smilte svagt af hans svar. "Tak" sagde jeg. "Og jeg er virkelig ked af at det skulle gå ud over dig, at Simone er sur på mig. Hun gik langt over grænsen, og jeg skulle have stoppet hende længe før jeg gjorde" tilføjede han. Jeg rystede svagt på hovedet. "Det havde ikke hjulpet, hun havde ikke givet op før hun havde ramt mig alligevel, jeg kunne se det på hende" sagde jeg.
"Hun er bare misundelig" sagde han. Jeg grinte bare kort af ham, men valgte at lade være med at kommentere mere på det. "Godnat Thor" sagde jeg i stedet for. Han kyssede mig et par gange i nakken. "Godnat Caroline." Jeg lukkede mine øjne i, og faldt med det samme i søvn.
Note:
VI HAR RUNDET TUSINDE VISNINGER, HVOR ER DET VILDT, TAK!
Tusinde tak fordi i læser med! Husk endelig at like og kommentere hvis i kunne lide kapitlet!
YOU ARE READING
You Are The Sunshine Of My Life
FanfictionCarolines forældre er gået fra hinanden, og sammen med hendes mor, er Caroline flyttet til Gentofte, langt væk fra hendes venner og den trygge hverdag i den lille jyske by hun kommer fra. Caroline møder Thor, som hun mod sin vilje, falder pladask f...