Jeg vågnede op i Thors arme, fuldstændig som jeg var faldet i søvn. Jeg kunne høre på Thors vejretrækning at han stadig sov. Uden at rykke mig for meget, rakte jeg ud efter min mobil, for at se på klokken.
Den var ikke meget mere end otte, så jeg kunne godt forstå han stadig sov. Jeg havde trods alt vækket ham klokken fire i nat. Jeg fik kuldegysninger ved at tænke på det. Det var sådan en ubehagelig følelse jeg var vågnet op med i nat, og jeg kunne stadig ikke huske hvorfor.
Jeg lå og kiggede lidt rundt på min mobil. Jeg havde fået et par venneanmodninger på Facebook, en fra Lauge, en fra Jacob, en fra Anthon og overraskende nok, en fra Simone. Jeg accepterede de 3 andre, men besluttede mig for lige at lade den fra Simone ligge lidt.
Thor begynde at rykke lidt på sig. Jeg kiggede op på ham, han åbnede øjnene og kiggede ned på mig. "Godmorgen smukke" sagde han, med sin hæse morgenstemme. Jeg smilte til ham og lagde min mobil fra mig. Jeg puttede mig lidt ind til ham. Han kyssede mig i håret, og begyndte at køre op og ned af min ryg med sin hånd. Et kort stykke tid lå vi bare sådan, uden at sige noget.
Pludselig blev døren åbnet hårdt. Vi blev begge en smule forskrækket og vendte blikket mod døren. "Godmorgen" sagde Krista og Karl, som begge stod i døren og smågrinte. Jeg hev dynen lidt mere over mig, end den var i forvejen. "UD, NU" halvråbte Thor irriteret til dem. De grinte bare endnu mere af ham, men vendte så om og lukkede døren.
Jeg kiggede op på Thor, der stadig så ret irriteret ud. Jeg smilte først til ham, men begyndte så svagt at grine af det. Thor kunne ikke se det sjove i det, og han slap den arm han havde om mig, og satte sig brat op i sengen. Han hev ud efter en trøje der lå på gulvet, og hev den over hovedet. Så gik han ud af døren.
Jeg rejste mig fra sengen, og gik hen og stillede mig i døren. Jeg kunne høre hvad han sagde nedenunder. "MOAR, fortæl dem lige at de ikke bare sådan skal brase ind på mit værelse." Ulla grinte kort af ham. "Hold nu op Thor, de er jo bare nysgerrige. Desuden forstyrrede de jer vel ikke i noget?" "Nej, men det er stadig ikke okay" svarede Thor. "Nej okay, jeg skal nok sige noget til dem" sagde Ulla så.
Jeg kunne høre ham komme op af trappen igen, men jeg blev bare stående i døren. Da han kom op af trappen grinte jeg kort af ham, men spurgte så: "Skal vi ikke stå op?" Thor nikkede.
Vi havde været nede og spise morgenmad sammen med resten af Thors familie, og sad nu i hans seng og snakkede. Kjolen jeg havde på i går aftes havde heldigvis ikke være så fin, så jeg kunne sagtens have den på nu.
Vi sad begge lænet op ad væggen. Thor kiggede ned på mig, og vendte mit hoved med en finger, så jeg også kiggede på ham. Jeg bed mig svagt i læben, og han lænede sig mod mig og gav mig et blidt kys.
Kysset udviklede sig dog hurtigt, og blev meget mere intenst. Jeg lagde mine hænder om hans nakke. Thor tog fat omkring min talje, og løftede mig op så jeg nu sad på hans skød, med et ben på hver side. Han lagde sine hænder på mine hofter.
Sådan sad vi et stykke tid, indtil Thor nærmest væltede mig af ham, uden at bryde kysset, så jeg nu lå ned i sengen, med ham halvt oven på mig. Han brød kysset, men begyndte i stedet svagt at give mig små kys hele vejen ned af halsen. Han kom tilbage og gav mig et kort kys på munden.
"Jeg har så meget lyst til dig lige nu" hviskede han, og gav mig et par små kys på mit kraveben. Jeg trak bare vejret dybt en enkelt gang, vidste ikke helt hvad jeg skulle svare. I stedet skubbede jeg blidt til ham, for at vælte ham af mig.
Jeg gav ham endnu et kys på munden og smilte svagt til ham. Han kiggede lidt halvtrist på mig. "Jeg har også lyst til dig" sagde jeg så lavt "bare ikke lige nu." Han nikkede forstående og smilte svagt til mig. Jeg lagde mit hoved på hans bryst og han tog sin arme omkring mig. "Jeg må nok også hellere tage hjem" sagde jeg. "Ja" svarede Thor.
Jeg var kommet hjem for en times tid siden, og sad bare i min seng og lavede lektier. Pludselig fik jeg en besked på Messenger fra Anthon.
"Hey. Kommer du ikke over til mig igen i aften? Jeg holder noget hyggedruk, og det er bare et par stykker af drengene, blandt andet Thor, og så dig. Simone er bestemt ikke inviteret, og jeg kunne vildt godt tænke mig at lære dig bedre at kende."
Jeg fik en klump i halsen ved tanken om overhovedet at skulle til fest igen, men det her lød meget stille og roligt, så efter kort overvejelse svarede jeg Anthon tilbage: "Jo, selvfølgelig. Hvornår må jeg komme?"
Svaret kom hurtigt tilbage: "Fedt. Bare kom ved 20 tiden. ;)" Jeg lagde mobilen fra mig uden at svare. Jeg gik ud fra at han kunne se at jeg havde set beskeden. Jeg kiggede på klokken, den var ikke meget mere end to, så jeg kunne godt fortsætte lidt med lektierne endnu.
Note:
Jeg er super ked af at kapitlerne altid kommer ud så sent, men jeg håber at i så kan få gavn af dem om morgenen. Tusinde tak fordi i læser med, antallet af visninger stiger helt vildt hver eneste dag, TAK!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You Are The Sunshine Of My Life
Hayran KurguCarolines forældre er gået fra hinanden, og sammen med hendes mor, er Caroline flyttet til Gentofte, langt væk fra hendes venner og den trygge hverdag i den lille jyske by hun kommer fra. Caroline møder Thor, som hun mod sin vilje, falder pladask f...