25

927 14 4
                                    

Filmen var færdig og rulleteksterne kørte over skærmen. Thor klappede computeren sammen, og lænede sig hen over mig for at lægge den på sit natbord.

Jeg kravlede længere ned under dynen og lagde mig helt ned. Jeg tog min mobil fra natbordet, og lå og kiggede lidt rundt på de sociale medier.

Thor lagde sig også ned ved siden af mig. Han lå på siden, og jeg kunne mærke hans øjne på mig. Han begyndte at lege med mit hår. Jeg smilte svagt, men startede med at ignorere ham lidt.

Han blev ved, og da jeg havde tjekket de fleste sociale medier, låste jeg min mobil og lagde den fra mig. Så vendte jeg mig om på siden og kiggede Thor i øjnene.

"Savner du opmærksomhed?" spurgte jeg, imens jeg grinte svagt af ham. Han kom også med et kort grin. "Er du lidt opmærksomhedskrævende?" fortsatte jeg drillende. "Århh" udbrød Thor og rejste sig halvt op på sin albue, "er du sikker på du mente det der?" fortsatte han halvt truende. Jeg smilte bare lumsk til ham.

"Det kommer du til at betale" sagde han og begyndte så at kilde mig. "NEEEEJ, THOOOR!" skreg jeg samtidig med at jeg ikke kunne lade være med at grine "THOR, STOOOP, JEG ER SÅ KILDEN, STOP SÅ!" Jeg vred mig i sengen for at få ham til at stoppe, samtidig med at jeg grinte og skreg meget højt. "THOOOOOOR!" skreg jeg endnu engang, og i samme øjeblik gik døren op.

Vi stoppede begge to og kiggede hen mod døren. Det var Ulla. "Thor, klokken er mange, Krista og Karl sover altså" sagde Ulla en smule vredt. "Jaja" svarede Thor irriteret. "Bare lige tænk på det, ikk?" sagde hun lidt mindre vredt. "Jo, det skal vi nok" svarede Thor, også mindre irriteret. Ulla smilte til ham, og lukkede så døren i igen.

Jeg kiggede op på Thor og grinte en lille smule. "Din mor er simpelthen så sød" sagde jeg. "Mhhh" sagde Thor, og lagde sig ned på ryggen igen.

Jeg løftede mig op fra sengen, så jeg nu lå på min albue og kiggede på ham. Jeg lænede mig ind over ham og gav ham et kys. Jeg var ved at trække mig fra ham, men Thor hev mig ned til hans læber igen.

Uden at bryde kysset lagde jeg mig ind oven på Thor, sådan at jeg nå lå med et ben på hver side af hans ben, og min mave tæt op ad hans mave. Jeg kunne mærke hans vejrtrækning og jeg kunne mærke hans hjerte slå. Jeg kunne mærke hvordan begge dele blev hurtigere. Det samme gjorde min vejrtrækning.

Jeg lagde blidt min ene hånd på hans bare bryst og den anden hånd lagde jeg på hans kind. Thors hænder lå blidt på min ryg, men han begyndte langsomt at føre dem ned til min røv. Han gav min røv et blidt klem. Sådan lå vi længe uden at bryde kysset en eneste gang.

Efter et stykke tid brød Thor kysset og væltede mig blidt af ham. Han lænede sig nu ind over mig, og kyssede mig igen. Jeg placerede mine hænder i hans nakke og legede med hans hår.

Thors ene hånd var placeret ved siden af mit hoved, for at holde ham oppe, den anden lå blidt på min mave, hvor han lavede små cirkler med tommelfingeren. Min vejrtrækning blev om muligt endnu hurtigere.

Uden at bryde kysset førte han hånden længere ned. Han lagde hånden ved mit underliv, og lavede små cirkler med tommelfingeren ved min trussekant. Stadig uden at bryde kysset begyndte han nu at køre sine fingre frem og tilbage over mit underliv uden på mine trusser.

Han stoppede kort op og brød kysset, mens han kiggede mig dybt i øjnene. Jeg sagde ingenting, vidste ikke hvordan jeg skulle reagere. Thor gav mig et kort smil og så et kort kys på munden.

Derefter begyndte han at kysse min nakke og hals, så løftede han op i min trøje og kyssede mig hele vejen ned af min mave, indtil han nåede min trussekant. Han kyssede kort mine inderlår, og tog så fat i kanten af mine trusser.

Han stoppede op og kiggede mig kort i øjnene, inden han langsomt hev mine trusser ned. Mit vejrtrækning var nu blevet meget hurtigere og jeg fik nærmest gåsehud. Han skubbede mine trusser til side og kom så op til mit ansigt igen.

Han gav mig et kort kys på halsen og derefter et kys på munden. Han lagde igen sin hånd ved mit underliv, og jeg spredte svagt mine ben for at give ham plads. Han kørte sine fingre frem og tilbage et par gange. Jeg bed mig i læben og kæmpede med at holde et støn tilbage.

Han begyndte at lave små cirkler på min klitoris. "Thor" sagde jeg lavt, samtidig med at det støn jeg havde prøvet at holde tilbage, kom ud. "Shh..." sagde han beroligende og fortsatte.

Han kyssede mig igen på halsen et par gange, og pludselig stak han to fingre op i mig. Et støn undslap mine læber, og han begyndte roligt at køre dem frem og tilbage.

Mine hænder var placeret i Thors hår. Han gav mig et kys på kinden. "Føles det godt?" hviskede han lidenskabeligt i mit øre. "Mhhh" var det eneste jeg kunne få over mine læber.

Han satte tempoet op, og jeg kunne mærke at jeg var ved at nå mit klimaks. Jeg hev hans hoved op til mit og placerede mine læber på hans. Jeg trak mig igen og stønnede lavt hans navn ind i hans øre, lige da orgasmen ramte mig. Thor fortsatte stadig i et roligt tempo, mens jeg kom til mig selv.

Derefter samlede han mine trusser op og gav mig dem på igen. Han lagde dynen over mig. Så rakte han ud efter sin mobil for at sætte en alarm til i morgen, og lagde sig så ned ved siden af mig. Han trak mig helt ind til sig, så vi nu lå i ske. Han gav mig et kort kys på kinden og sagde: "godnat, sov godt." "Godnat" svarede jeg lavt. Jeg lukkede mine øjne i og faldt hurtigt i søvn.

Note:
Jeg håber virkelig i kunne lide kapitlet, tusinde tak fordi i læser med!

You Are The Sunshine Of My LifeWhere stories live. Discover now