24

853 16 9
                                    

Jeg smilte til ham og bed mig endnu engang i læben, men stadig uden at svare ham. "Og du gør det bestemt ikke bedre med det der" sagde han lavt og hentydede til at jeg sad og bed mig i læben.

Jeg grinte svagt af ham. Han smilte også til mig. Han kørte en tot hår om bag mit øre med sin ene hånd, og agede derefter svagt min kind. Vores øjne fjernede sig ikke fra hinanden i et eneste sekund.

Jeg havde prøvet at overbevise mig selv om at jeg sagtens kunne leve uden ham, og at man slet ikke kan få følelser for et andet menneske så hurtigt. Men det passede ikke, det var en kæmpe løgn, som jeg havde prøvet at bilde mig selv ind. Sandheden var at jeg var faldet pladask for ham, jeg var så forelsket i ham at det næsten gjorde ondt, og for en gangs skyld lod jeg mig selv være det.

"Hvad siger du til nattøj, dyner og Netflix?" spurgte han, da vi havde sat sådan et stykke tid. "Okay" sagde jeg. Vi rejste os begge to fra sengen og gik ud mod badeværelset.

"Hop op" sagde han og klappede på bordet ved siden af vasken. Jeg gjorde som han sagde. Han fandt en ekstra tandbørste i skuffen og puttede noget tandpasta på den. Så stillede han sig mellem mine ben og begyndte at børste min tænder. Jeg grinte af ham, men lod ham gøre det.

Da han var færdig spyttede jeg ud i vasken og tørte mig hurtigt om munden med et håndklæde. Thor stod stadig mellem mine ben, og han smilte til mig inden han gav mig et kort kys.

Så gav han sig til at børste sine egne tænder. Jeg sad lidt og beundrede ham, mens jeg overvejede om jeg skulle tage mit makeup af.

Jeg var langt fra en sminkedukke, og normalt havde folk meget svært ved at se at jeg rent faktisk havde makeup på, men det havde jeg altså, altid. Jeg havde længe haft svært ved at vise mig for folk uden makeup på.

Thor kiggede på mig og stoppede op midt i en bevægelse. "Hvad tænker du på?" "Ikke noget" sagde jeg, men kiggede så ned i gulvet. Det var dumt. Thor kunne godt se på mig når jeg løj, så hvorfor overhovedet prøve?

"Hold nu op, hvad er der?" sagde han. Jeg kiggede op på ham igen. "Okay altså, det er ikke vigtigt, men jeg sad bare og overvejede om jeg skulle tage mit makeup af" sagde jeg så. Jeg kunne godt selv høre hvor dumt det lød, og det lød i hvert fald langt fra som et stort problem.

Thor beholdt sin tandbørste i munden, og åbende så den store skuffe under vasken. Han stod og kiggede lidt ned i den, mens han kløede sig undrende i håret. Han greb fat om en pakke renseservietter, som jeg gik ud fra var hans mors.

Han tog tandbørsten ud af munden med den ene hånd, og rakte mig servietterne med den anden. "Kan de her bruges?" spurgte han så. Jeg smilte svagt til ham og tog så i mod dem. Jeg blev stadig siddene lidt.

Thor var blevet færdig med at børste tænder, og kiggede endnu en gang på mig. "Ej Caroline hold nu op. Du kan altså sagtens lade mig se dig uden makeup." Jeg smilte svagt, hoppede ned fra bordet og tog en serviet ud af pakken.

Jeg kiggede mig selv i spejlet og begyndte at fjerne makeuppen. "Det er jo ikke din makeup jeg er forelsket i" tilføjede han. Jeg stoppede op midt i en bevægelse. Havde han lige sagt at han var forelsket i mig? Sådan oprigtigt forelsket i mig? Jeg vendte mit hoved mod ham. Han smilte svagt til mig, så jeg gav ham et smil igen. Så gik han ud af badeværelset.

Jeg fjernede resten af min makeup og gik så ind til Thor på hans værelse. Han sad i sengen med sine dyne over sig, og sin computer ovenpå. Han kiggede op på mig da jeg trådte ind i værelset, og jeg smilte usikkert til ham.

"Ligeså smuk som før" sagde han, og jeg kunne mærke at jeg rødmede en smule. "Værsgo" sagde han så, og kastede en af hans t-shirts til mig. Jeg tog mit tøj af og hev hans t-shirt over hovedet. Den duftede af ham.

Imens sad Thor og ledte efter en film på Netflix. Jeg tjekkede lige hurtigt min mobil som lå på natbordet, og kravlede så ned under dynen ved siden af ham.

Han startede en eller anden film som han havde valgt, og hev mig så lidt tættere på ham. Jeg lænede mit hoved op ad hans bryst. "Jeg er også forelsket i dig Thor" sagde jeg lavt. Han svarede ikke, men gav mig et kys i håret.

Note:
Jeg håber i kan lide kapitlet, tusinde tak fordi i læser med!

You Are The Sunshine Of My LifeWhere stories live. Discover now