"Vi ses igen snart" sagde Thor, inden han lukkede døren bag de sidste der var ved at gå. Jeg var gået med ham ud i gangen for at sige farvel og tak fordi de var kommet.
Han vendte sig om mod mig, og gav mig et kort kys på munden før han gik tilbage til stuen. Jeg fulgte efter.
Der var stadig nogle få tilbage i stuen, men de sidste skulle blive her og sove.
Anthon, Lauge og Jacob sad og snakkede i sofaen med en øl i hånden. Det havde hele tiden været meningen at de skulle blive her.
Emma gik og ryddede lidt op på de tomme flasker og plastikkrus. Anthon havde spurgt om hun ikke nok måtte blive her, og selvfølgelig måtte hun det. Nu havde han jo endelig fået fat i hende.
"Så du siger altså at min mor godt ved alt det her?" spurgte Thor og kiggede på mig. Jeg nikkede. "Det har været meningen hele tiden, og hende og Krista og Karl kommer først hjem i morgen eftermiddag". Thor smilede til mig, og gik så over og satte sig ved de andre drenge. De sad bare og hyggesnakkede lidt, og ingen af dem var rigtig særlig fulde længere.
Jeg begyndte at hjælpe Emma lidt. Ude i køkkenet stoppede jeg op. "Du behøver vidst ikke rydde mere op, tænker vi klare resten i morgen" sagde jeg til Emma og smilte. Hun smilte også til mig og satte de sidste flasker fra sig.
Vi gik ind til drengene i stuen. Jeg satte mig ned ovenpå Thor, med min ene arm om hans hals. Han gav mig et kys på kinden. Jeg smilte til ham.
Emma satte sig ned ved siden af Anthon og tog hans hånd. Anthon smilte kort til Emma og vendte sig så mod de andre. "Jeg tror vi smutter i seng."
De andre drenge grinte af ham. "I slår jer bare ned, bare ikke på mit værelse" sagde Thor. Anthon rystede på hovedet af drengene, og de rejste sig og gik ovenpå.
Jeg kiggede på klokken. Den var ved at være halv fem og jeg var egentligt også ret træt. "Jeg går også op" sagde jeg til Thor og rejste mig. "Godnat" sagde jeg til de andre, inden jeg gik op ad trappen.
Jeg gik ind på Thors værelse og fandt en af Thors t-shirts i skabet.
Jeg gik ud på badeværelset og fjernede mit make-up og redte mit hår igennem. Jeg gik tilbage på hans værelse, tog tøjet af og hev t-shirten over hovedet.
Jeg lagde mig ned i sengen og kravlede under dynen. Jeg lagde mig med min mobil og kiggede lidt rundt på den.
Ikke ret lang tid efter kom Thor ind på værelset.
"Lauge og Jacob har lagt sig til at sove nede i stuen" sagde han. Jeg smilte bare.
Thor begyndte at smide tøjet, så jeg lagde min mobil på natbordet og kiggede på ham i stedet for.
Da han kun havde boxer shorts på vendte han sig om og opdagede at jeg kiggede på ham. Han grinte af mig og gik så over til mig og lagde sig inderst i sengen. Jeg vendte mig om mod ham og smilte.
"Har du haft en god fødselsdag?" spurgte jeg ham. Han smilte stort til mig og nikkede: "det har jeg bestemt".
Thor rykkede sig endnu tætter på mig og kyssede mig. Jeg lukkede øjnene og gengældte kysset. Jeg rev mig med og kysset udviklede sig og blev mere intenst.
Thor hev mig ovenpå ham, så jeg i stedet lå med et ben på hver side af ham. Thor lagde sine hænder på min røv, og jeg placerede min hænder i hans hår. Hans vejrtrækning blev dybere og det samme gjorde min.
Jeg stoppede kysset og rykkede mit hoved lidt væk fra Thors så jeg kunne kigge ham i øjnene.
"Jeg har virkelig meget lyst til dig Thor" sagde jeg lavt.
Thor smilte til mig og agede mig svagt på kinden. "Er du sikker?" spurgte han.
Jeg nikkede, jeg var meget sikker. Jeg var fuldstændig håbløst forelsket i Thor, og jeg var sikker.
Thor gav mig et kort kys på munden og skubbede mig så blidt af ham, og lænede sig ind over mig.
Han begyndte at kysse mig igen, endnu mere intenst. Imens kørte han sine ene hånd ind under min trøje og agede min mave svagt.
Han kørte hånden ned langs min krop, hele vejen ned til mit lår. Han lagde sin hånd ved mit underliv og agede svagt i et stykke tid, mens han stadig kyssede mig.
Han stoppede kysset, men begyndte i stedet at kysse mig ned af halsen. Han tog fat i kanten af t-shirten og jeg løftede mig lidt op så han kunne hive den over hovedet på mig.
Thor kyssede mig lidt på maven, inden han tog fat i kanten af mine trusser. Han kiggede op på mig og fangede mine øjne. Jeg nikkede bekræftende og han hev dem af.
Han kyssede kort mine inderlår et par gange og kom så op og kyssede mig på munden igen.
Jeg kørte min ene hånd ned af hans mave mens jeg gengældte kysset, og tog så med begge hænder fat i hans boxer shorts. Jeg hev lidt ned i dem og han hjalp med at få dem af.
Han gav mig et kort kys på munden og rejste sig så fra sengen. Han rodede hurtigt i skuffen og hev noget op. Han kom tilbage til sengen, åbnede kondomet og tog det på, inden han lagde sig ned og lænede sig ind over mig igen.
Han kyssede mig endnu engang og kiggede mig så i øjnene. "Er du stadig helt sikker?" spurgte han lavt.
Det var meget sødt at han tænkte så meget på det, men jeg var sikker, så jeg nikkede endnu engang.
Han gav mig et kort smil og kyssede mig så igen, imens han langsomt trængte op i mig.
Jeg klynkede svagt. "Gør det ondt?" spurgte han svagt, halvt oveni kysset.
"Lidt" sagde jeg, "men det er okay."
Han kyssede mig igen og fortsatte stille. Det gjorde stadig ondt, men det blev bedre og bedre og jeg begyndte svagt at nyde det.
Både min og Thors vejrtrækning blev hurtigere og midt i det hele kiggede Thor mig i øjnene og sagde: "Caroline, jeg er håbløst forelsket i dig".
Jeg hev ham ned til mig igen og forsatte med at kysse ham.
Note:
Jeg håber i kunne lide kapitlet, husk endelig at like og kommentere!
CITEȘTI
You Are The Sunshine Of My Life
FanfictionCarolines forældre er gået fra hinanden, og sammen med hendes mor, er Caroline flyttet til Gentofte, langt væk fra hendes venner og den trygge hverdag i den lille jyske by hun kommer fra. Caroline møder Thor, som hun mod sin vilje, falder pladask f...