1. kapitola

2K 63 0
                                    

Čus. Mojé jméno nejspíš znáte. Moje jméno zná každý. No dobře..Kdyby jste to ale i tak nevěděli, trochu se vám přiblížím.

Jmenuji se Justin. Justin Bieber. A teď něco o sobě. 

Mojí vášní jsou auta. Miluju auta. A rychlou jízdu. To je snad ta nejlepší kombinace. No dobře pak ještě holky a sex. To je druhá nejlepší kombince. A párty a alkohol s drogama a trávou. To je třetí. No fajn, stop, mohlo by jich být třeba sto.

Zrovna dneska jdeme na jedny puliční závody. Za tmy. Jet na plnný plyn. Řítit se nocí v natuněném fáru. Nejlepší pocit. Pak razit do klubu a přetáhnout tam nějakou štětku.

Co bych vám mohl ještě říct?

Mám ty nejlepší kámoše. Patří mezi ně můj bratranec Ryan, Chaz, Lil Twist a Lil Za. 

Lil Za a Lil Twist mě dokázali zatáhnout do spousty sraček. Ale i vytáhnout. Netvrdím, že beru drogy. Oni taky ne. Občas s nimi sice obchodují, ale do žádných 'tvrdých' drog nespadli. Co se mě týče, často si zahulím. Marihuannu. Na trávě nevidím nic špatného. Nechápu, proč to lidi tak odsuzují.

,,Hej bro" do zad mě praštil Ryan. ,,Jdem?" zeptal se.

,,Jasně, musíme vlastně ještě pro Twista a Lila Za" přitakal jsem. Nebo-li pro černocha 1 a černocha 2. Je to moje tajná přezdívka pro ně. Oni o tom nevědí, jinak by to asi nedopadlo nejlíp.

,,Vole, těším se, až to zase natřeš Codymu" zasmál se Ryan.

Cody Simpson, je člověk, co nikdy z ničeho nepoučí. Už dvakrát jsme závodili a já pokaždé vyhrál. On prohrál ale místo toho aby toho nechal, jelikož vyhraju zase já, on to zkouší pořád znova a znova.

,,Jop. Pojďme mu ukázat, kdo je králem silnic" ušklíbl jsem se.

Ahoj...

Jmenuji se Faith Danoven. Jsem slušná holčička co pochází z věřící rodiny. Dobře se učím a nedělám žádné problémy. Moji rodiče jsou na mne pyšní...

Kurva, tohle je směšné. Jo, nelekejte se. To že moje rodiče věří v boha, neznamená, že já taky. Odmala mě k tomu vedli a učili.. Jenže.. Já prostě taková být nechci.

Ale nemůžu jim to udělat. Je mi jasné, že kdybych jim přiznala to všechno, brali by to jako zradu. Zradila bych Boha. 

A v jejich očích, bych stratila hodnotu. Možná by se mne i vzdali. Nebyla bych už jejich dcera. Nemám to zrovna lehké...

No, ale když jsem mimo domov, mimo rodinu, jsem obyčejná holka co si chce užívat života. Chci chodit do klubu, na různé párty, dělat průsery a někdy se aspoň trochu napít alkoholu. Chci být aspoň jednou rebelka. 

Chci dělat věci, co dělají ostatní mí vrstevníci. 

Nebaví mě číst Bibli, chodit do kostela, uctívat Boha a dělat ostatní blbosti co musí dělat každý věřící.

Moji rodiče jsou tomu oddaní, ale já ne. Já nechci. A neustálé přetvařování před rodinou mě unavuje.

Chtěla bych začít žít. A to pořádně.

Rychle a zběsile (jeď a nebo zemři)Kde žijí příběhy. Začni objevovat