10. kapitola

1.1K 42 2
                                    

,,Hele, Bieber. Neni to ta tvoje kočka?" drkl do mě Twist.

Sekl jsem po něm varovným pohledem a znovu upřel pohled na Faith.

Náhle se ozvala hlučná rána. Za převrátil stojan s dívčím spodním prádlem. Zakopl a natáhl se na zem. Když si sedl, na hlavě se mu zahákly tanga.

Vyprskli jsme s klukama smíchy.

Faith a Sarah se otočily. Slyšel jsem to dívčí chichotání, ale neviděl jsem teď na ně, protože jsem stál k nim zády.

Vida, Za se perfektně hodí k vyvolání smíchu. Ať už záměrně nebo ne.

POHLED FAITH:

Zrovna jsme si prohlížely se Sarah jednu úžasnou košily, když v tom, se ozvala za náma rána.
Když jsme se otočily, padl nám pohled na čtyři tlemící se kluky a jednoho, co ležel na zemi a na hlavě mu vysela tanga. Vedle se válel převržený stojan a dívčí spodní prádlo bylo rozházené všude kolem.

Jeden z těch kluků se náhle otočil.

Zastavilo se mi srdce a zorničky se mi rozšířily.

Civěla jsem na něj a nedokázala jsem se odtrhnout.

On asi také. Slabě se na mě usmál. Pocítila jsem červeň na své tváři a sklopila hlavu. Uslyšela jsem jak se uchichtnul.

,,Jdi za nim" nahla se ke mě Sarah.

,,Cože?" vystřelila jsem hlavu zpět nahoru a civěla na ni.
,,No co je. Jdi za nim" pohodila rameny.
,,To ne.. Je to blbý" zamumlala jsem.
,,Proč, proboha. Myslím, že na to čeká. Dělej jdi za nim. Běž. Třeba se to pohne" usmála se.
,,Pohne co. Nevím, je to trapný..Co mu mám říct?"trhla jsem rameny.
,,Váž brzo začínající vztah" upřesnila, ,,a není to trapný, prostě mu řekni ahoj a to jaká je to náhoda, že jste se tu potkali" radila.

Docela mě to děsilo. A o to ještě víc, když jsem viděla, jak si to namířil směrem ke mě.

Došel sem tím svým krokem, oblízl si rty, poupravil snapbacku a zahleděl se mi do očí.
Jsem v prdeli. 

,,Ahoj" řekl trochu chraplavým hlasem.
,,Ahoj" zamumlala jsem jistě rudá jak rajče.

Pousmál se.

,,Tohle je osud" řekl trochu zasněně.
,,Heh..Jo.." špitla jsem.
,,Říkáš něco?" naklonil se nebezpečně blízko k mému obličeji.
,,N-ne" koktala jsem s vytřeštěnýma očima.

Chvíli jsme si mlčy hleděli do očí. Myslela jsem, ža každou chvílí omdlím.
Oblízl si spodní ret a přísahala bych, že jeho pohled byl...docela vyzívavý. 

,,Hej Justine, co tu robíš?" objevil se vedle nás ten jeho černý kámoš.

Asi mě zachránil.

POHLED JUSTINA:

Přísahal bych, že bych jí teď snad i vážně políbil. Už to skoro bylo!

No samozřejmně se tam musel přisrat Za a přerušit to. Další věc co dokáže je to, že dokáže i nevědomky cokoliv zkazit.

,,Hej Justine, co tu robíš?" slyšel jsem jeho divný hlas a dech cítící po trávě a alkoholu, někde vedle sebe.

Faith zamrkala a odskočila trochu dozadu.

Zabiju ho. Proč musí všechno překazit?!

Povzdechl jsem si a odstrčil ho neznámo kam.
Pohled jsem zase soustředil na Faith. Vypadala hodně nervózně. Usoudil jsem, že bych se s ní měl sejít, někdy až by jsme byli sami. Bylo by to i bezpečnější.

,,Ehm..Shawty..Moje číslo máš,že? Já tvoje jo" snažil jsem nějak rozpumpovat řeč, po této kapku trapné chvilce.

,,Ne..Kde bych ho vzala?" podivně se pousmála.

,,Aha. Tak to počkej" vytáhl jsem od někud propisku a nátahl se pro její ruku. Celá ztuhla, když jsem ji uchopil ale nic nědělala. V duchu jsem se musel zasmát, nad tím, jak pokaždé když se jí dotknu, chová se nervózně. 

Napsal jsem ji na paži, svoje telefoní číslo. Chvíli jsem jí ještě držel a přemýšlel. Pak jsem bezmyšlenkově pozvedl její ruku a políbil jí ji.

Třeštila na mě oči a červenala se.

,,Zavolám a zítra můžeme někam jít" usmál jsem se na ní a pustil ji.

Kývla a dál mě sledovala.

,,Tak zatím" řekl jsem a pokynul klukům ke vchodu do klučičího oddělení.

,, No vidíš, ani to nebolelo" zaslechl jsem ještě, jak Sarah mluví na Faith. Na tváři mi pohrával široký úsměv.

Musím vymyslet, co s Faith zítra podniknu.

Hm? :D :)  Je to kratší ale nevadí:D
Komentář a Vote potěší ^_^

Rychle a zběsile (jeď a nebo zemři)Kde žijí příběhy. Začni objevovat