5. kapitola

1.5K 53 2
                                    

,,Zase jsi mu to natřel. Vedl sis dobře" poplácal mě spokojeně Ryan po rameni.

,,Díky. Já vím" pohodil jsem hlavou.

,,Vypadáš nějak zaraženě" houkl jsem na Simpsona, který právě vylézal ze svého vozu.

,,Zklapni" zavrčel a prohlížel přední kola. 

Pousmál jsem se. Neříkal jsem to? On, proti mě nemá šanci. Znovu jsem ho převálcoval. Snad už se natolik poučil, aby se do toho už znovu nepouštěl. I když..U něj člověk neví.

,,Tak jdem do klubu, ne? Holky čekají!" zahlaholil natěšeně Twist a Za se k němu přidal.

,,Jo! Jdeme.Pohni zadkem, Bieber" naháněl mě.

,,No jo, však už jdu" zasmál jsem se. 

Lil Twist a Lil Za, se hnali k našemu autu tak smečka lvů a já šel s Ryanem za nimi. 

Jsou to blbci. Ale mám je rád.

Stála jsem před zrcadlem a přejížděla očima, svůj vzhled.

Neukamenujte mě. Moc dobrýho oblečení ve své skříni nemám.  Nemám moc zkušenosti s tím, co se na párty do klubů, nosí.

Ano, přistihli jste mne. Vypravuji se do klubu. Rodiče jsou až do zítřejšího rána, někde pryč, tudíž se nevrátí dřív než v osm ráno. Všichni už spí, teda až na mě a na Sarah, která jde s semnou.

Je jasné, že tam nemohu jít sama. Nezvládla bych to.

,,Ukaž" vzala mi z rukou kulmu a lehce mi rovné vlasy zvlnila. Pak vzala jeden horní pramen a sepla ho skřipečkem, někde vzadu na hlavě.

(co měla na sobě a i ten účes, je na obrázku, po straně)

,,Vypadáš dobře" ujistila me.

Usmála jsem se, ale abych pravdu řekla, v džínových kraťáskách, jsem se moc dobře necítila.

'Ale notak, Faith. Odvaž se trochu. Nemůžeš pořád chodit zahalená jak jeptiška. Chceš začít žít? Chceš! Tak toho nech!'   Ano moje myšlenky jsou trochu divné. No, toho si nevšímejte.

,,No, myslím, že by jsme už mohli jít" řekla zvesela Sarah. Zatím co jsem si kontrolovala, jestli mám všechno, Sarah oběhla naše drahé sourozence, aby se ujistila, že všichni hluboce spí.

,,Do rána jsme doma" řekla si na uklidněnou a vybídla mne, abych už konečně opustila pokoj.

,,Tak jo. Jdem" nadechla jsem se.

Všude blikala světla a hudba vyřvávala, jak nejvíce to šlo. Na parketu se svíjela lidská těla a čas od času, jsme na naší cestě k baru, míjeli líbající se dvojce. Fajn, v jednom případě to byla i trojce.

Aspoň, že ty lidi mají tolik slušnosti, že si to rozdávají na záchodech nebo na chodbě.

,,Hej Justine. Tak kterou si dáš jako první" opřel se mi o rameno už na pohled, nadržený Twist.

Oh bože. Sotva sem přijdem a on už se rozhlíží, jakou děvku ojede první. 

,,Nevím" odsekl jsem. Moje první myšlenka patřila nějakému alkoholu. Napřed oslavit můj úspěch v závodě a porážce Simpsona a až pak to zakončit, nějakou pořádnou jebačkou.

,,Fajn, fajn. Okey, okey" tlemil se Twist. Abych mu ten úsměv nezkřivil.

Dostali jsme se úspěšně k baru a Ryan už obědnával, první várku vodky.

Rychle a zběsile (jeď a nebo zemři)Kde žijí příběhy. Začni objevovat