7. kapitola

1.3K 52 4
                                    

Z hlubokého spánku mě vytrhl zvuk mobilu. Teda, ta pařba byla záhul.

,,Co je" prskl jsem rozespale"

,,Taky tě rád slyším" zaslechl jsem z druhého konce.

,,Rayne, neser a vyklop, co máš na srdci, protože si mě vzbudil. A já mám asi kocovinu" byl jsem nervní. Ale kdo by nebyl?

Měl jsem za sebou nádherný den a noc. Poražení Simpsona a možná nový vztah v klubu. I když musím, říct, že když mi Faith řekla, že by mě napřed ráda, více poznala, chtělo se mi protočit očima.

,,Dneska se konají další závody. Ne takový jaký si jel včera, trošku jiný"

,,Bude tam i Simpson?" zeptal jsem se. Při pohledu na hodiny jsem zjistil, že jsou čtyři hodiny odpoledne. Aha.

,,Ne, ten tu nebude. Myslím, že jelikož jsi mu zase dal co proto, chvíli se tu neukáže. Jel by jsi s dalšíma třema. Chybí tu někdo, kdo jim dá co proto."

,,Fajn" zamumlal jsem.

,,Super, Daniel už je netrpělivý" uchecht se Ryan.

Daniel je něco jako pořadatel závodů. Vybírá prachy a tak nějak to organizuje.

,,Hej, bro. K tomuhle budu asi potřebovat dusík,co?" zeptal jsem. Už dlouho jsem ho nepoužil. 

K závodům se Simpsonem, jsem ho nepotřeboval. 

,,No, jistě, že" zněla Ryanova odpověď.

,,To je super. Kde ho mám teď asi tak narychlo vzít?!" 

,,Myslím, že v tý prodejně se součástkama pro auta  a autoopravně. Ale dneska zavírají celkem brzo. Asi za hodinu" 

Ryan je vážně super. Až ho uvidím, jednu mu vrazím. Taky mi ten dusík mohl sehnat, když ví, že žádný nemám a chce abych jel.

,,Fajn, stavim se tam"

,,Super, ale pohni prdelí, Bieber. Závod začne za dvě hodiny.

Báječné. V šest hodin. A já se musím osprchovat, neuškodilo by mi něco sníst, dojet pro ten debilní dusík a dostavit se na místo závodu.

Ryan mi  ještě sdělil, kde se pojede a zavěsil.

Zabiju ho.

Domů jsme dorazili kolem pěti hodin ráno. Teď už jsem byla samozřejmně vzhůru. Jinak by to bylo asi podezřelé, že spím tak dlouho. 

Sarah každou chvíli zívala, rodiče se naštěstí neptali, co ji tak unavilo.

S úsměvem jsem myslela na Justina. Na to jak mě v klubu trochu opil a společně jsme tančili a tančili. Byla jsem úplně mimo, nervozita a tréma z tance mezi lidma, ze mě odpadla a já si to užívala. A myslím, že Justin se taky bavil. 

On je strašně super. Myslím, že až se více poznáme, mohlo by s toho něco být. Bylo by to dobrý.

Nevím, co by na to řekli rodiče, ale tím se zabívat nebudu. Je to můj život.

,,Faith,co je s tebou" dneska jsi jak ve snu. Jsi při smyslech?" drkla do mě mamka.

,,Ale ano, jen jsem se zamyslela." ujistila jsem ji.

,,Tak nemysli nad blbostma a pojď mi pomoc do kuchyně." naléhala a vrhla po mě zkoumavý pohled.

Nechtěla jsem ji provokovat, proto jsem šla.

Ale moje myšlenky stejně patřili Justinovi.

,,Kolik, že chceš toho dusíku?" zeptal se mě Trevor, hlavní hlava v autodílně. 

Rychle a zběsile (jeď a nebo zemři)Kde žijí příběhy. Začni objevovat