JUSTIN
Domů jsem se vracel řádně zdeptaný. Přísahám, že takhle vydeptaný jsem ještě nebyl.
Caitlin. Christian. Jejich sestřenice. Lenna. Chaz. Jeho holka. Joanna. Já. Skoro úlet.
Celou cestu co jsem seděl v autě, jsem rozmýšlel, že nepojedu domů ale někam pryč. Hrozně jsem potřeboval na místo, těch tehdejších závodů, kde Caitlin přišla o život.
Faith to beze mě ještě chvilku vydrží. Takže jí nebudu ani psát. Zbytečně by se vyptávala.
Sešlápl jsem plyn a moje auto vystartovalo, ohromnou rychlostí. Kdybych použil i dusík, myslím, že bych smetl ostatní auta...
Vykličkoval jsem z hlavní a po nějaké prašné ulici, se řítil pryč. Byl jsem čímdál blíž.Když jsem dojel na místo, vystoupil jsem ven a došel na vyhlídkovou část na skále. Opřel jsem se o pevné kovové zábradlí a díval se dolů ze srázu. Pořád se mi ten den míhá před očima.
,,Tušil jsem, že tě tady najdu" zaslechl jsem za sebou.
Vedle mě se opřel Ryan.
,,Co tu děláš ty?" zeptal jsem se.
,,No.. Před pár dny jsem se donutil k tomu sem poprvé od té nehody jít. Víš, byl jsme z toho trochu v škoku, nedokázal jsem se zvednout a dojet sem" zamumlal.Všiml jsem si, že má v ruce flašku rumu.
,,Zapíjíš žal?" ušklíbl jsem se a hlavou pokynul k jeho rumu.
,,Ach.. Jak se to vezme. Strašně mě deptá co je teď s Christianem. Víš, rád bych ho zase viděl" zahleděl se Ryan do dálky.
,,To jsme dva" podotknul jsem.
,,Netuším kam se vydal.. A proč. Pro nás všechny to byla obrovská rána, ale utekli jsme snad? Sbalili jsme si věci a odjeli bez rozloučení někam do háje?" Ryan se zamračil a přiložil lahev k ústům.
,,Stejně ho zmlátím až ho jednou najdeme. Tohle nám dělat neměl. Jen tak bezeslova zmizet" nahl do sebe lok rumu.
,,Chápu tě.. Ale nejsem si jistý, že ho najdeme. Snažili jsme se o to dlouho..a nic" namítl jsem.
,,Nesmíš přestávat věřit. Někde být musí"To byla pravda. Je vyloučeno, že by se Christian Beadles propadl do země.
Když jsem se konečně dostal domů, byl jsem ještě v horší náladě, než předtím. Ryan tam utápěl žal v rumu, já tomu naštěstí odolal.
Když jsem zabouchl domovní dveře, do haly vešla Faith.
,,Docela to trvalo. Jednalo se o něco vážného?" zeptala se nevinně a narážela na to, že jsem jí před odjezdem řekl, že jsem za chvíli zpět, přitom jsem přijel až o několik hodin později.
,,Hmm, jo" řekl jsem neutrálně a prošel kolem ní do kuchyně, kde jsem si nalil sklenici čisté vody.
Faith šla za mnou a nechápavě mě sledovala.
,,Justine?... Co se stalo?" pípla tiše.
,,Nic" zabručel jsem.
,,Promiň, nechci se tak vyptávat" řekla a sklopila hlavu, když jsem se na ni otočil.Zase mě píchlo u srdce, všechnu moji špatnou náladu, odnese vždy ona.
,,Promiň zlato. Jsem unavený, půjdu si lehnout" políbil jsem ji do vlasů a odešel nahoru.
Jí jsem nechal stát uprostřed kuchyně s naprosto nechápavým výrazem ve tváři. Vážně me mrzí, co jí to dělám, ona si to nezaslouží...
FAITH
Vzdychla jsem, Justinovi vůbec nerozumím. Odešla jsem do obývacího pokoje, kde jsem se zabalila do deky a schoulila na gauč.
Co se to děje? A to mi nedůvěřuje, že mi nic neřekne? Chtěla bych tak vědět co ho tak trápí...
Z toho všeho jsem usnula. Probudil mě hluk, přicházející z haly. Zmateně jsem zůstala ve své ležící poloze a poslouchala.
,,Hej..Bro.." slyšela jsem opilý hlas, ale nevěděla jsem komu patří.
,,Kurva, Ryane" syčel Justin. Pozorně jsem poslouchala.
,,Brácho.. Musíme najít Christiana!" opile blábolal.
,,Ryane! Seber se chlape. Christian je někde v prdeli!" zvýšil Justin hlas.
,,Bieber? Víš,že vím něco co nevíš?" zasmála se Ryan.
,,Mlč. Nechci aby jsi probudil Faith" drtil své zuby.
,,Faith? Ona tu je? Hey, Faith!" křikl.
,,Kurva, drž hubu" okřikl ho Justin.
,,Hahaha, rozděl se o ní, nebuď tak sobecký" tlemil se Ryan.
,,Jsi opilý. Měl by jsi jít domů"
,,Byl jsem v kavárně Eldorado a viděl tě s Lennou" škytl.Zpozorněla jsem. Takže Lenna? Co to má být?
,,Ryane" vrčel Justin.
,,Slyšel jsem všechno. To o Joanně, Chazovi, Christianovi, Caitlin. O tom jak chce zničit tvůj vztah s Faith a chce i zničit naši partu. A taky to o tobě a Joan-"
,,Zklapni" Justin ho někam odtáhl a já se posadila.Vztřebávala jsem tyto informace. Co to sakra znamená? Proč mi Justin dneska lhal? Chci sakra vědět, co se tu děje!
____________________________________________________________
Kratší díl, doufám, že se líbí^^ :D :)
ČTEŠ
Rychle a zběsile (jeď a nebo zemři)
FanfictionDva odlišní lidé.. Jedno setkání... Nový příběh.. Justin a Faith.. Nikdo by si nemyslel, že by mohli být spolu.. Ono se tak stane.. Tím se však odstartuje spoustu nebezpečných událostí...