26. kapitola

681 40 2
                                    

,,Jdi nahoru" jeho hlas zněl ostře a odměřeně.
,,Proč? Co je tak špatného na tom, že jsem tady?" otázala jsem se.
,,Všechno. Tuhle místnost jsi neměla objevit." Jeho drsný pohled mě opravdu děsil.
,,Justine.. Nechápu to. Náhodně jsem našla tvou garáž, co je na tom špatného?" opatrně jsem udělala krok k němu.
,,Co jsi tu vůbec hledala?" snažil se mluvit klidně, ale moc mu to nešlo.
,,Místnost s lednicí. K snídani jsem chtěla udělat palačinky, ale neměl jsi nahoře vejce" stáhla jsem se, on opravdu nevypadal mile.

Co se to s ním děje?

,,Nevěděla jsem kde to je, proto jsem vlezla sem. Omlouvám se. Opravdu nechápu, proč jsem sem neměla vlézt, tak tu máš garáž s několika luxusními auty. Na tom nic nen" svěsila jsem hlavu.

Justin mě chvíli upřeně pozoroval.

,,Dobře.. Ale už sem nechoď, ty auta jsou opravdu drahá a luxusní..." pomalu otevřel dveře a čekal až projdu"

Nejistě jsem přejela pohledem přes řadu aut a pomalu prošla kolem něj. Doprovázel mě zkoumavým pohledem a já byla opravdu nervózní.

Vyšel za mnou a zamkl dveře. Potom mě odevdl na konec chodby a otevřel šedé a popraskané dveře.

,,Tady" řekl suše a počkal až si vezmu potřebné suroviny. Potom opět počkal až vyjdju ven a v tichosti mě následoval po kamennýc schodech nahoru.

Zatím co já jsem putovala do kuchyně, Justin zamířil nahrou do ložnice.

Pustila jsem se do dělání palačinek. Mlčky jsem přemýšlela o tom, co to mělo znamenat. Proč byl najednou Justin tak chladný a nebezpečný.

Nechápala jsem to.

,,Ehm.. Nechci aby jsi si to vyložila nějak špatně..Já jen..." ozval se jeho hlas mezi dveřmy.
,,Moc to nechápu ale jistě máš své důvody"

Vzdychl a vydal se ke mě mírně houpavým krokem. Jeho pohled už nebyl nepřátelský a necitlivý, znovu jsem tam spatřila něhu a lásku.

,,Mrzí mě to. Nerad na tebe takhle vyjíždím, ale co se těch autech týče...Jsem hrozně háklivý. když se kolem nich někdo motá..A.. když jsem tam spatřil tebe..nevím..vypadala jsi tak divně..Jako by jsi chtěla.." odmlčel jse.

,,Jako bych chtěla co..?" zeptala jsem se nejistě.

Jako by jsi chtěla do nich sednout a jet.

,,Nic" zamumlal odmítavě a uhl pohledem.

Upřeně jsem se na něj dívala.

,,Justine..já.." chtěla jsem něco říct.
,,Mlč" rychlými kroky ke mě došel a sevřel mě v objetí. Zabořil hlavu do mých vlasů a já se vmáčkla obličejem do jeho ramene a vdechovala jeho úžasnou vůni.

Objal mě kolem pasu a několik vteřin jsme tak stáli a ani jeden z nás nechtěl přerušit tuhle romantickou chvilku.

,,Dáme si palačinky?" vyslovila jsem nesměle.
,,Jasně" uchichtl se a pustil mě. Chvilku na mě rozněžněně hleděl a poté ode mně odstoupil.

Usedli jsme ke stolu a pustili se do palačinek. Stejně mě ale nepustila myšlenka, že se něco děje. A to jeho chování v té garáži a tak celkově..

Nic jsem nechápala.

JUSTIN

Myslím, že z toho byla špatná. Moje chování je vážně děsné, dokážu člověka pěkně vyděsit. A holku obzvlášť.
Nedělám to rád. Hlavně u Faith. Když je ze mě taková nezervózní a  možná se i bojí, cítím se provinile.

Udělala ale vážně vynikající palačinky.

Pomohl jsem jí umýt nádobí a pak jsem přemýšlel co bychom mohli podniknout.

,,Nad čím přemýšlíš?" otázala se a docupitala ke mě.
,,Co dneska podnikneme"

Hleděla na mě svýma hnědýma očima a já se v nich mohl utopit. Vážně. Do jejích očí bych se mohl dívat věčnost.

Proč jsem tak vyjel, když jsem ji spatřil u svých aut?
Sám nevím.
Hrozně mi vadí, když se kolem nich někdo motá a je jedno zda je to Faith nebo někdo jiný.
A je pravda že... Když tam tak stála neubránil  jsem se pocitu, že se jí něco honí hlavou.. Že se jí v hlavě motají závody. Ty závody na kterých nechci aby závodila. Protože to je hodně nebezpečný.

¨Nechci aby v nich jezdila, nechci aby závodila, nechci aby se jí něco stalo a jí o ni přišel.

Nic z toho nechci.

Protože jí miluju.

Kurva, hodně moc jí miluju.

___________________________________________________________

Omlouvám se, že teď vůbec nepíšu, ale mám obrnu lícního nervu a nemůžu téměř nic. Nemůžu psát, číst nemůžu ani se dívat do ntb/pc/mobilu.
Takže se omlouvám ale teď nebudu přidávat :/

Rychle a zběsile (jeď a nebo zemři)Kde žijí příběhy. Začni objevovat