Seděl jsem v autě a čekal na povel ke startu. Hnědovlasá holka v džínách a vršku od plavek, před nás nastoupila. V rukou držela dva prapory. Naše auta řvala. Hnědovláska v, které jsem poznal Sabriel, moji dobrou kamarádku, máchla rukama s prapory dolů a my mohli předvést, jak dobří a rychlí jsme.
Moje šance.
Vyrazili jsme a řítili se po rovné cestě.
Jak jsem předpokládal, Phillipa jsme nechali, daleko za sebou. Musí se ještě dost učit.
Projeli jsme dvěma zatáčkamy a já jel v úrovni Jamesova auta. Marcus a jeho černá kára se drželi ve předu.
Musím ho porazit, jinak stratím svoji cennu. Svoji hrdost a čest.
Jasně, zní to jako blbost, ale je to tak.
Jeli jsme po cestě, z obou stran lemované trávou. Nekonečně dlouhé louky.
A do mé mysli se znova vetřela ONA a vzpomínky na minulou noc.
Vyvlekla se mi a pospíchala ke stolu, kde si nalila whisky a kopla do sebe, půl skleničky.
Došel jsem k ní a uznale hvízdl.
,,Ty se nezdáš. S tím pitím to asi umíš roztočit" řekl jsem pohledem upřený na její zadek.
Fajn, měl jsem trochu úchylné myšlenky, ale za to já nemůžu.
,,Nečum mi na zadek, děkuji" otočila se na mě s úsměvěm.
,,Máš oči v zadu?" uchichtl jsem se. Připadal jsem si jak vytlemená puberťačka.
,,Ne, brouku. Ale cítím a i vím moc dobře, že mi na tu prdel civíš" usmála se sladce a přistoupila těsně ke mě.
Oblízl jsem si rty. Možná.. Dívala se na mě tak divně.. Můj tep se zrychlil, a její nejspíš taky. Přesto mě dále napínala a pak si v klidu i s flaškou odešla!
Pff, potvora jedna.
Se slabým úsměvem jsem se vydal za ní. Po cestě na parket, kam se s spolu s flaškou Jack Daniel's vydala, jsem narazil na Ryan.
,,Kurva, kam jsi zmizel?" zeptal jsem ho.
,,Ani nevím. Chvíli jsem 'tancoval' a pak jsem hledal Twista, který se mi někam ztratil. Našel jsem ho u zadního východu jak si balil jointa." Pokrčil nevzrušeně rameny.
,,A?dál?" řekl jsem nejistě a těkal pohledem po parketu, abych vzápětí zjistil, že Faith s tou flaškou tancuje uprostřed parketu a nějakej týpek se kolem ní motá. To nemůžu nechat jen tak.
,,Pak jsem ho seřval co tu dělá, že já ho tu celou dobu hledám, jak kretén. Debilně se na mě zakřenil a nabíl mi jointa. Víš, že já a tráva to nejde moc dohromady.." zahihňal se Ryan.
Tak moment. Popadl jsem mobil a zapl ho. V šeru co tu panovalo, mě do očí udeřilo ostré světlo a já jím posvítil, Ryanovi do ksichtu. Jak jsem si myslel. Sklený a trochu červený oči, vyhulenej pohled a celej nějakej mimo. A totálně sjetý smích.
,,Ty jsis dal! Dělej, přiznej to, nechal jses překecat a ten vůl Twist, tě zhulil"
,,Tak nějak" znovu se zakřenil a já protočil očima.
,,Ty jsi případ, bratránku" nadechl jsem se.
,,Já vím. A proto si dáš příště travičku s námi. Twist říkal, že tě určitě překecá a Za si dá taky" informoval mě Ryan.
ČTEŠ
Rychle a zběsile (jeď a nebo zemři)
FanfictionDva odlišní lidé.. Jedno setkání... Nový příběh.. Justin a Faith.. Nikdo by si nemyslel, že by mohli být spolu.. Ono se tak stane.. Tím se však odstartuje spoustu nebezpečných událostí...