Motory zařvaly a kola zahrabala.
,,Tak jedeme pánové" smál se Twist.
S naloženýma autama jsme vystřelili. Najeli jsme na cestu a každý ve vlastním fáru, si to uháněl vpřed.
,,Co takhle zajet si menší závod?" ozval se Twistův hlas ve vysílačce.
,,Vítěz bude mít nejlepší pokoj" dodal.Zasmál jsem se.
,,Beru" zaslech jsem Ryana
,,Já taky" Chaz.
,,Rozlučte se s vysněným pokojem" řekl jsem.
,,Protože ten bude můj" Za.Nebyl tu zrovna velký provoz, proto jsme vystartovali a hnali se po dálnici.
Byl to takový přátelský závod. Teda měl by být. Jenže to všichni bereme příliš vážně.
Zajímalo by mě, kdo vyhraje.
POHLED FAITH:
Znuděně jsem si převracela věci v pokoji. Je to chvíle, co Justin odjel, mě to však připadalo jako věčnost. Vtipné, že ho skoro vůbec neznám. Chtěla jsem ho napřed více poznat ale... Nějak se to zvrtlo.
Nedá se mu prostě odolat.
,,Vypadáš desně" Do pokoje vešla Sarah.
,,Je mi to jasné" pokývala jsem hlavou.
,,Je ani ne hodina, co je pryč a ty už taky zaživa umířáš" pousmála se.
,,A co mám asi dělat jinýho?"
,,Nevím.. Ale mamka se ptala co s tebou je. Všimla si, že jsi poslední dobou nějaká divná"
,,Hmm.. "Sarah si pozvdechla.
,,Hlavu vzhůru, Faith. Jsi mladá. A Justin taky. Chce si taky užívat s kámošema, ne být uvázaný jen k tobě. A ty by jsi to měla vnímat stejně"
Vím, že má Sarah pravdu.
Jenže..
Je to tak složité.
,,Chápu, že to chybí. A že jsi do něj zamilovaná.." položila mi ruku na rameno.
,,Chtěla jsem se s ním napřed líp poznat.. Nechtěla jsem si s ním hned něco začít" vzdychla jsem.
,,Ale nešlo to. To chápu. Popravdě, pochybuji, že je holka, která by mu nepodlehla"
,,Neříkej takovéhle věci. Jako kdyby mu šlo jen o to jedno" řekla jsem.
,,No dobře.." převrátila očima.Posadila jsem se na postel. Podívala se na mobil. Třeba mi napsal?... Nic.
,,Hele. Nebuď tak upjatá. On není typ, co by tě každou minutu informoval ve zprávě co momentálně dělá" Sarah si založila ruce na prsou.
,,Nebude jen přilepenej k tobě, Faith. Přijmi to. A zvykni si. Vem věci tak jak jsou.. Aby jsi pak nebyla zklamaná" asi jí docházela trpělivost.,,No fajn. Okey. Chápu to, jasný?! Nejsem blbá, proboha Sarah, chci být teď sama, jdi prosím tě pryč" vybuchla jsem.
,,Jak chceš. Ale uvědom si, že kluci nechtějí žárlivou holku stíhačku."
POHLED JUSTINA:
Jeli jsme pořád stejně rychle. Prokličkoval jsem mězi dvěma auty a zařadil se za Twista.
Moment.. Je tu nějaká zácpa.
,,Vepředu se stala nějaká bouračka a je tu kolona jak kráva" zaslechl jsem Chazův hlas ve vysílačce.
,,Pojedeme vedle za sebou a předjedem to. Určitě se to bude někudy dát projet" navrhl Za.
,,Okey" souhlasil Chaz.Vjeli jsme do vedlejšího pruhu. První Chaz, za ním Ryan, pak já,Za a Twist.
Přidali jsme rychlost a rychle se dostali dopředu. Občasnéh troubení okolních aut, jsme s klidem ignorovali.
Dostali jsme se až dopředu.
,,Možná to projedem. Ale musíme rychle" uslyšel jsem Chaze.
,,Tak na co čekáme?" zeptal jsem se přišlápl pedál. Motory zařvaly.
,,Tak jedem"Chaz vepředu vyrazil a my ho následovali. Když jsem projížděl tou mezerou, všiml jsem si jak policajti něco křičí. Potom se pár z nich vrhli ke svým autům.
Aha.
Asi nás čeká menší honička (prosím, nevnímejte ty dvojsmysli tak :D),,Kurva padáme. Fízlové!" Za mě svým hlasem ve vysílačce docela vyděsil.
Přidal jsem na rychlosti. Společně s klukama jsme se hnali celkem volnou dálnicí.
Někde vzadu jsem slyšel policejní houkačky.
Vážně jsem netoužil platit pokutu, nebo jít přímo na policejní stanici. Ani jsme nedojeli na místo!A co Faith? Kdyby přišla na to, že nás chytla policie, bůhví co by si myslela.
Nepotřeboval jsem zbytečné problémy.,,Musíme jim ujet!" Ryan.
,,Jo, to by jsme měli" Chaz.
,,Kurva, lidí. Nemají na nás! Ale je to kurva boží" Twist.
,,Dusík!" křikl jsem.
,,Už?" divil se Za.
,,Jo! Dohánějí nás. Nechci zbytečné problémy s fízlama"
,,Okey" odpověděli všichni sborem.Uvolnil jsem dusík a vystřelil dopředu. Kluci udělali totéž.
Za chvíli jsme ve zpětném zrcátku viděl, jak policejní auta jak malé tečky, mizí za ohybem.
Máme to!
Ujeli jsme jim.
Po delší době a docela krátké :DD Omlouvám se.
Do konce týdne snad napíšu ještě jednu :) :D
ČTEŠ
Rychle a zběsile (jeď a nebo zemři)
FanfictionDva odlišní lidé.. Jedno setkání... Nový příběh.. Justin a Faith.. Nikdo by si nemyslel, že by mohli být spolu.. Ono se tak stane.. Tím se však odstartuje spoustu nebezpečných událostí...