49. kapitola - (Halloween special)

662 30 9
                                    

I když byl halloween včera, nějak nebyl čas, napsat na to díly. Tak to je dnes:) 

__________________________________________________________-

Přípravy šli více než dobře. Seznam hostů byl sepsán, místo pohřbu bylo také zařízeno.

Jídlo i farář.

Dokonce Roxy našla adresu, kde bydlí Justinův otec. Napsalu mu dopis, kde píše kdo je a co se stalo. A kde ho žádala aby se na pohřeb svého syna dostavil. Co tam však už nenapsala by to, že až ho uvidí, na místě mu jednu vrazí a pořádně ho seřve. Za to, že nechal Justina a jeho mámu na holičkách, za to, že se ani neobtěžoval přijít na pohřeb Pattie.

Bylo strašně moc těžké. Vzpoměla jsem si na jeden určitý den. Tím dnem by Halloween...

,,Přísahám, že jsi ta nejkrásnější zombie kočka, kterou jsem viděl" usmíval se Justin a podal mi další vrstvu papírového kapesníčku. Měla jsem na sobě těsné černé šaty do půlky stehen a na nohou černé lodičky. Na hlavě mi z vlnitých hnědých vlasů vyčuhovaly dvě černé kočičí uši a měla jsem i černý ocásek. Černou tužkou jsem měla namalovaný kočičí čumák a na tváři fousky. Kolem krku jsem si dala obojek s rolničkou a pustila se do té zombie části. Pomocí makeupu, tekutého latexu a papírových kapesníčků, jsem udělala tlusté čáry od koutků úst až do poloviny tváří, rozstříhla to a do té "mezery" dala umělou krev. Vytvořila se tak iluze "druhé" kůže, které byla vytrhaná. Podobně jsem udělala různé jizvy a rány po obličeji, krku, pažích i nohou. Vlasy jsem trošku rozcuchala. Taky jsem použila trochu zelených, hnědých a bílých stínů, zombie, přece nevypadají zrovna zdravě.

Justin šel za kostlivce. Ke všemu si vzal bílou košili a sako. Byl tak kurevsky k sežrání. Pomhla jsem mu namalovat lebku na obličej, krk, a ruce s prsty. Vypadal skvěle.

Chystali jsme se na halloweenskou akci, už za chvilku. 

,,Kluci tu budou za dvacet minut" sdělil mi a došel ke mě.

,,Okey" usmála jsem se. 

,,Máme spoustu času" přiblížil se ke mě a chytl mě za boky.

,,Víš, nestojím o to, aby se naše kostými poničili" odstrčila jsem ho jemně od sebe a vyhlédla ven z okna. Za chvíli se jistě přiřítí  Ryan, Chaz, Lil Twist a Lil Za v jednom autě a budou zběsile troubit. Nechtěla jsem aby čekali dlouho, protože dokážou nadělat dost rámusu. A sousedi...

,,No tak zlato, budu si dávat pozor" Justin byl zas u mě nebezpečně blízko a dýchal mi na krk.

,,Justine? Ne. Jsi opilý?" odstrčila jsem ho šla do haly, sednout si na schody a čekat na příjezd té bandy. Justin si jen povzdychl, pokroutil hlavou a šel si sednout ke mě. 

,,Neboj, nebudu se o nic pokoušet" zvedl ruce nad hlavu na znamení porážky.

,,Fajn".

Konečně dorazili. Kromě v nich byly v autě ještě dvě holky. 

,,Nazdar Faith!" křikl Ryan a vyklonil se ven. ,,Oj! Bieber nám umřel, že z něj je kostra?" přidal se Chaz.

,,Kreténi" odfrkl si Justin a vzal mě kolem pasu. Nastoupili jsme do auta. Justin dopředu ke kluků a já dozadu, kde byl dívčí koutek.

,,Faith, tohle je Melanie" přitočil se ke mě Ryan, ,,moje přítelkyně" dodal. Dívka měla světlé rovné vlasy a vypadala hezky. 

,,A tohle je Barbara, dá se říct, že spolu chodíme" přidal se Chaz. Barbara měla dlouhé leskle černé vlasy ve vysokém culíku a široký úsměv plný čistě bílých zubů.

Rychle a zběsile (jeď a nebo zemři)Kde žijí příběhy. Začni objevovat