Od původně romantické koupele, která se zvrtla v trochu hádkovou a přešlou koupelí, uběla už dobrá půl hodina. Měla jsem na sobě bílý župan a seděla jsem na pohodlném rozloženém gauči. Sledovala jsem nudné televizní reklamy, zatímco Justin v jeho moderní kuchyně připravoval dva hrnky horké čokolády.
Miluji horkou čokoládu.
Cítila jsem se divně. Opravdu mě mrzelo to ve vaně, tak trochu jsem si to vyčítala.
Ale taky jsem byla trošku naštvaná na Justina, nechápu co to do něj vjelo. Choval se jak namachrovaný hovado, takový ten typ, co chce holky jen přetáhnout a pak adios.
Možná, že to co říkal tenkrát ten jeho kámoš v tom klubu, nejspíš nebude nějaký blud. Měla jsem celkem strach.
Pokud se bude takhle chovat často, myslím, že to nedopadne dobře.
Miluji ho, ale jsem strašně stydlivá a mám velký strach. Mohla bych se nazvat frigidní, ale to zas nevím...
Připadám si opravdu zbytečná a nemožná.
Možná...
Možná, jsem zbytečně vyšilovala. Jo, vyděsilo mě to, ale třeba..Nejspíš jsem to měla překousnout a dát mu?
Navíc, ve vodě by to bylo jistě mnohem lepší, zejména pro mě, než "na suchu".
Ale jeho změna v chování mě vystrašila. Opravdu ho takového neznám...
JUSTIN
Dodělal jsem tu stupidní horkou čokoládu o které vím, že ji Faith miluje.
Neříkám, že jsem naštvaný, popravdě..trochu jsem to přehnal, to uznávám.
Nechtěl jsem ji vyděsit, ani ji k tomu nutiť.
Ale popravdě..Ona z toho dělá moc velkou věc. Jak dlouho to chce odmítat? Bránit se tomu?A jak dlouho tomu budu odolávat já?
Možná jsem si měl najít holku, co by takhle nevyváděla. Prostě když přijde na sex, nebude kolem toho dělat takové halo a prostě se mi poddá.
Koneckonců, tohle mi do nekonečna okecával i Twist.
Ale co to plácám. Faith mě přitahovala něčím jiným. Holky co jdou jen po sexu, tak jako ještě nedávno já, mě neberou.
Faith prostě miluju..Upřímnou láskou. Takovou tou láskou, kde sex není na prvním místě. Ale to neznamená, že tam nebude vůbec.
Kurva, už několik týdnu jsem si nezašukal, mám něco jako absťák. Chci jí být věrný, když mi ale kurva nechce dát, tak co mám dělat?! Až jí "podvedu" tím, že si někde zamrdám s nějakou kurvou, tak ať se nediví.
Nechci ji vydírat, jenže jak to tak vypadá, co se Faith a našeho společného sexu týče...Je ve hvězdách, kdy přijde k rozumu..
Vzal jsem dva světle zelené hrníčky s čokoládou a došel k roztaženému gauči, kde seděla s nataženýma nohama má láska. Položil jsem hrníčky na stolek a přisedl si k ní.
Nejistě a trochu omluvně se na mě podívala.
,,Promiň" políbil jsem ji na krk.
Odhrnul jsem ji vlhké vlasy a zanechal ji na krku celkem pěkný cucflek.
Trošku se odtáhla.
,,Já... No... Možná jsem to trošku zhrotila.. Jenže já vážně.." koktala.
,,Hele, okey. Já to trochu přehnal, něměl jsem tě nutit. Chápu, že se toho bojíš, ale zase když to budeš pořád oddalovat, tak se toho strachu nikdy nezbavíš" hrál jsem si z konečky jejích vlhkých vlasů.
,,Já vím" špitla.
Přitáhl jsem si jí k sobě a přisál se na její rty.
,,Smažeme to, okey?" zašeptal jsem ji na rtech.
Kývla pohrávala si s mými vlasy.
,,Uděláme si hezk večer" odtáhl jsem a vstal.
,,Na co by jsi se chtěla dívat?" zeptal jsem a a vytáhl ze skříňky krabici, přeplněnou dévédéčkama.
Pokrčila rameny, tak jsem vzal krabici a sedl si na gauč, krabici jsem položil mezi nás. Sedla si naproti mě a opatrně nakoukla dovnitř.
Trvalo ním chvíli, než jsme se schodli na kompromisu. Nyní se podíváme a nějaký romantický slaďák, tyhle filmy mě nikdy nebavili, a potom přichází na řadu horror, ty naopak miluji.
Navíc, horrory mají své velmi dobré účinky.
Když se na něj díváte se svojí holkou, nebo jen s holkou,která se vám líbí, milujete ji, je pravděpodobné, že se bude bát a bude se k vám tisknout, tulit..A vy ji jako správní ochránci před nestvůrama v televizi, bude objímat a schovávat ve své náruči.
(chtěla bych něco takového zažít.:DDD)
Film který Faith napjatě sledovala s hrnkem s čokoládou v rukou, mě ani trochu nebavil ale snažil jsem tvářit potěšeně. Pololežel, poloseděl jsem na gauči a tajně si hrál s mobilem. Faith nadšeně seděla na kraji a komentovala každou scénku, kterou ta hlavní hrdinka udělala špatně. A pak nadávala na toho kluka, úžasného prince té hlavní hrdinky... Vážně.. Dívat se s holkou na romantické filmíky, je nebezpečné.
Ale...
Ta blbost konečně zkončila a já se napřímil. Přišla má chvilka.
Zvedl jsem se a došel jsem k televizi, abych v DVD přehrávači vyměnil film. Vložil jsem dvd s horrorem a zapl ho.
Zatím tam běželi nějaké blbosti.
,,Um...No..Opravdu se na to musíme dívat?" ošívala se nervózně Faith.
Vítězloslavně jsem se usmál.
,,Ano lásko, snad se nebojíš"
,,Hmm...No..Já nikdy horrory neměla moc ráda..." pokračovala doufajíc, že se nad ní smiluji a ten horror nakonec nepustím.
No, má smůlu, kočička.
Bylo půl dvanácté v noci, perfektní načasování pro strašidelné filmy.
Už to začínalo. Sedl jsem si schválně kus od ní. Nechápavě a vyděšeně se po mě podívala, jakoby nechápala, proč sedím tak daleko.
Tak co miláčku, bojíš se?Začátek zvládala dobře. Když už to ale začínalo být zajímavé všiml jsem si, že celý ztuhla. Jak je vidět, horrory s paranormální tématikou, nepatří mezi její oblíbené.
Během minut byla u mě a schovávala si obličej v mojí holé hrudi.
,,Musíme se na to dívat?" fňukala a já jí s potěšením oznámil, že ano musíme.
,,Taky jsem přetrpěl tu romantickou blbost" argumetoval jsem a sevřel ji paží kolem pasu.
Trochu se uklidnila, myslím, že pocit ochrany, ji uklidnil.
Hladil jsem ji po zádech, sledoval jsem film. Každou chvíli vyděšeně vykřikla, myslím, že už se semnou na horror nikdy nepodívá.
Když kolem jedné hodiny ráno konečne zkončil, s pobavením jsem zjistil, že Faith spí.
Vypl jsem TV a vzal ji do náruče. Odnesl jsem ji do mého pokoje, kde jsem ji uložil do své postele s tím, že za malou chviličku přilehnu k ní.
ČTEŠ
Rychle a zběsile (jeď a nebo zemři)
FanfictionDva odlišní lidé.. Jedno setkání... Nový příběh.. Justin a Faith.. Nikdo by si nemyslel, že by mohli být spolu.. Ono se tak stane.. Tím se však odstartuje spoustu nebezpečných událostí...