______________
AMANDA
______________Unottan intek át a másik pultba Szintinek, aki szintén kedvtelenül tekint vissza. Kilenc óra lesz már lassan és az elmúlt öt órában nem történt semmi említésre méltó.
Olykor beszállingózik egy-egy ember, vagy esetleg kisebb társaság. Ahogy körbenézek a helyen a bejárat melletti két asztal üres, a kanapéknál sem ülnek. Csupán az emelt szinten lévő boxok és kanapék egy része foglalt. Valljuk be, kedd este kevés embernek van kedve leinni magát a sárgaföldig.
Éppen Shawn Mendes és Camilla Cabello közös zenéje szól az I Know What You Did Last Summer. Imádom ezt a zenét. Vetek egy mosolyt Dávid, a dj felé, aki nagyon beleéli magát ebbe az egész lemezlovasságba -elvégre ez a munkája. Dudorászva veszek elő egy rongyot, amit bevizezek és törölgetni kezdek vele.
Idilli hangulatomból egy kis hangzavar zökkent ki, ami a küszöb felől jön. Egyből odakapom fejemet, egy csapat férfi szeli át éppen a táncteret nagy ímmel- ámmal és beülnek az egyik középső boxba. Valószínűleg ők már nem szomjasak.
- Mendi- üvölt át suttogva nekem Szinti.
Szemöldökeim összefutnak homlokomon. Oldalra biccentget és mutogat. Ez meg mit művel? Arcmimikájának köszönhetően elnevetem magamat és rosszallóan megcsóválom fejemet miközben újra tisztogatni kezdem a pultot.
Megint látott valami jó pasit és elvesztette az önuralmát. Tipikus Szinti. Két szép szem, vagy egy csábos mosoly és máris úgy kell felmosni a földről.
- Öt sört és egy Tequilat, édes- könyököl fel valaki velem szembe.
Beledobom a törlőkendőt a kagylóba és felnézek rá. Ártatlanul bámul. Elmúlt ez már tizennyolc? Olyan kölyök képe van. Esküszöm, mintha egy kiskutyával néznék farkasszemet!
- Kérhetnék egy személyit?- Kezdek akadékoskodni.
Máskor nem érdekelne a kora és ezúttal is ég a pofám, hogy el akarom tőle kérni, de valamiért a mai nap ilyen hangulatom van.
- Nincs nálam személyi- pislog rám megilletődve, miközben sötétbarna, dús hajába túr zavartan.
- Ez esetben sajnálom, de csak gyümölcslével szolgálhatok- támaszkodom az asztalra.
- Te most szórakozol velem?- Csattan fel sértetten.
- Milyet szeretnél? Narancs? Eper? Almalé? Csak csináljak neked egy limonádét?- Szórakoztatom saját magamat.
Imádom feszegetni az emberek határait.
Magában szitkolózva csörtet vissza, az utolsóként beérkező férfiak közé. Amint odaér hatalmas röhögésben törnek ki az ott ülők -minden bizonyára a barátai.
Pittyegő telefonom veszi el a figyelmemet. Szinti írt Messengeren, már vagy tíz perce és most is, azonban elolvasni már nem tudom, mert valaki megzavar.
- Ne haragudj- cseng kedvesen hangja, mire barátságosan ráemelem a tekintetem.
Egy viszonylag idősebb srác áll velem szemben, miközben féloldalasan mosolyog. Jobb kezével a standon könyököl és tekintetét próbálja az enyémbe mélyeszteni. Amint belenézek szemébe sokkot kapok. A felismerés szinte szíjat hasít hátamba, mire hátrálok egy apró lépésnyit. Ilyen nem történhet! Ez nem lehet Ő! Igen a nagybetűs Ő!
YOU ARE READING
Üldöz a múlt- Németh Krisztián [Befejezett]
Fanfiction"- Hogy hívnak gyönyörűm?- Teszi le a poharat, ami fél perce még alkohollal volt tele. - Amanda- válaszolok, miközben a frissen kipakolt mosogatógépbe teszem az üveget. - Szép név, egy szép lányhoz- próbálkozik a szokásos, ám annál gyatrább dumával...