______________
AMANDA
______________Éppen az irodámban ülve rendezgetem az alkalmazottak aktáit, mikor Nora az ajtóhoz szalad. Érdeklődve figyelem cselekvéseit.
- Halihó- ront be Szinti nagy lendülettel ezzel arrébb repítve szerencsétlen állatot.
Az angol buldog egy csikkanással ér földet. Egyből mindketten rákapjuk fejünk, de ő csak a szőnyegen fekve csóválja nem létező farkát. Érte megyek és kezembe veszem.
- Mi járatban?- Húzom fel szemöldökömet.
- Munkaügyben- kacsint rám és lehuppan a kanapéra.
Helyet foglalok mellette és kíváncsian pislogok rá.
- Szeretnék kérni egy hét szabadságot- darálja le gyorsan.
- Miért?- Futnak össze szemöldökeim, úgy érzem eltitkol valamit előlem.
Felsóhajt. Egy pillanatra, mintha el is gondolkozna valamin.
- Ádám kihívott magához Bolognaba- hunyja le szemeit, mintha csak nem akarná látni reakciómat.
Állam szó szerint leesik. Pár napja még csak "szórakozásból" volt Nagyival most meg már utána akar menni? Mi a fene folyik itt?!
- Tudom, hogy most mit gondolsz- vesz nagy levegőt.- De! Megkedveltem. Minden nap találkoztunk ameddig itthon volt és most figyelj! Csak csókig jutottunk. Le sem feküdtünk!
Kénytelen vagyok elmosolyodni. Annyira tipikus Szintiként viselkedik.
- Figyelj! Én jövő héten elutazom Katarba öt napra, de az utána következő héttől szabad vagy. Ha jól számolom, akkor november huszonkilenc. De ha megengedsz egy baráti tanácsot. Szerintem csak pár napra menj és ne pazarold el a szabadnapjaid, elvégre karácsonyra úgyis hazautazik.- Amint kimondom le is esik a tantusz.- Jó, ezt pont én mondom!- Nevetek fel.
- Igazad lehet- ő viszont nem nevet, hanem komolyan elgondolkozik rajta.- Igen! Igazad van!- Csillannak fel szemei.
Csak egy mosolyt küldök felé, amiben minden benne van.
- Na és mizu?
- Minden okés. Megismertem Krisztián szüleit.
- Ez most komoly?- Képed el, mire biccentek.- Ez a srác nem pazarolja az időt- füttyent egyet.
Csak bólintok beleegyezésem jeléül és hagyom megint szóhoz jutni.
- Mendi...- kezd bele félénken.- Így, hogy már talán megszeretted a focit egy kicsit, eljönnél velem a Fradi meccsére?
Mérlegelni kezdek magamban. Rettentően unalmas és értelmetlen foci lesése Szintivel vagy otthoni punnyadás egyedül.
- Kérleeek- kezd nyávogni.
- Jó, legyen! Csak hagyd abba ezt a szirénázást! Komolyan Cintia, a dobhártyám kiszakad tőled!- Tolom le.
- Bocsi- motyogja megbánóan, akár egy öt éves kislány.
- Mi lelt téged?- Nézek felé értetlenül.- Ja végül is csak három évvel fiatalabb a pasid- válaszolom meg költői kérdésemet.- Írok inkább Gerának.
YOU ARE READING
Üldöz a múlt- Németh Krisztián [Befejezett]
Fanfiction"- Hogy hívnak gyönyörűm?- Teszi le a poharat, ami fél perce még alkohollal volt tele. - Amanda- válaszolok, miközben a frissen kipakolt mosogatógépbe teszem az üveget. - Szép név, egy szép lányhoz- próbálkozik a szokásos, ám annál gyatrább dumával...