______________KRISZTIÁN
______________A nap sugarai szemembe sütnek. Fáradtan nyújtózkodom ki. Picit megemelem a fejemet és próbálom kinyitni szemeimet, de a szemembe sütő fény ezt megakadályozza, így hisztisen esek vissza a párnába, arccal lefelé.
Utálok másnapos lenni.
Veszek egy nagy levegőt, mikor orromba kúszik a huzat illata. Kétségtelenül férfiszag, de nem az enyém. Ijedten ugrok fel az ágyból. Hol a fenében vagyok? Amint megteszem ezt meg is bánom, fejembe éles fájdalom hasít és az émelygés is rám tör.
Gyűlölök másnapos lenni.
Óvatosan körbepillantok a szobában. Szerencsére rajtam kívül nem találok mást a helyiségben, viszont felismerem a bútorokat. Egyértelműen Balázs lakásában vagyok. Ennek tudatában dőlök vissza a puha ágyba. Szemeimet lehunyom és próbálok kezdeni valamit magammal. Talán egy fájdalom csillapító és egy zuhany jól esne.
A jó minőségű alkoholnak köszönhetően hányni úgysem fogok.
Minden erőmet összegyűjtve szánom rá magamat, hogy megkeressem a kapitányt. Kicsit megnyikordul a padló lábam, alatt mikor kilépek a folyosóra. Egyenesen végighaladva kiérek a nappaliba, ahol nekem háttal ül a kanapén és lesi a tévét.
Valamiféle amerikai foci megy a televízióban. Éppen az irányító dobja a labdát az egyik elkapójának miközben kis híján felnyársalják a középső védők, azt hiszem. Nem értek hozzá túlzottan, csupán annyit, amennyi rám ragadt néhány itt töltött alkalommal.
- Vegyél már fel valamit- vág hozzám egy pólót, amikor beállok a hatalmas képernyő elé. - És különben is, húzz már ki a tv elől!- Forgatja meg szemeit látványosan.
Azt hiszem bal lábbal kelt fel.
Magamra kapom a fekete felsőt és leülök, én is besüppedek a sötétbarna bőr szófába.
- Neked is jó reggelt- morgom durcásan a durva üdvözlésnek köszönhetően.
- Életben maradsz, te nagy harcos?- Néz rám vigyorogva.
Szemöldökömet ráncolom. Milyen harcos?
- Nem is emlékszel?- Terül el arcán még jobban az az elviselhetetlen vigyor.
- Mire?
- Mi hatan, nem voltunk elég erősek, hogy kivigyünk a Teezből. Két kidobó rakott ki miután összevesztél Amandával és a barátnőjének is beszóltál.
- Hogy mi van?- Bukik ki belőlem értetlenül.
- Jól hallottad. Üvöltöztél is velük.
- Kizárt.
- Nem.
- Szopatsz!
- Minden szavam igaz egytől egyig.
- Oda kell mennem!- Ugrok fel egyből.
- Nem!- Kapja el kezemet és visszaránt a párnák közé.- Inkább hívd fel!- Ajánl fel nekem egy logikus megoldást, ami egyben nem kivitelezhető.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Üldöz a múlt- Németh Krisztián [Befejezett]
Fanfic"- Hogy hívnak gyönyörűm?- Teszi le a poharat, ami fél perce még alkohollal volt tele. - Amanda- válaszolok, miközben a frissen kipakolt mosogatógépbe teszem az üveget. - Szép név, egy szép lányhoz- próbálkozik a szokásos, ám annál gyatrább dumával...