______________
AMANDA
______________Körülbelül fél órája ülhetek az asztalnál Krisztián és Balázs között. A szőke, amint meglátta, hogy közeledek lestoppolta magának az egyik oldalamat. Mosolyogva fogadtam ötletét, bár meglehetősen furcsának találom, hogy partner nélkül érkezett. Mintha Krisztián azt mondta volna, hogy barátnője van. Velem szemben Roli felesége -Zsófi- ül, míg mellette a férfi, akit szeret. Szép párost alkotnak ők ketten.
- Mendi- szólít meg valaki engem is a nagy zsivalyban, amit a beszélgetéssel csap asztalunk.
Szememmel a hang irányát kezdem keresni. Meg is találom az elkövetőt. Nagyi volt az. Várakozóan pislog rám hatalmas szempillái alól. Szalai és egy kopaszodó férfi között ül, azt hiszem ő az a bizonyos Gabi, aki a vánkos szót tanította Krisztiánnak. Amikor ideértünk bemutatkoztak azok, akiket még nem ismertem, de ennyi nevet senki sem lenne képes megjegyezni nem az én névmemóriámmal!
- Hm?- Húzom fel jobb szemöldökömet.
- Remélem mostmár kiadnád nekem a piát- utal vissza első találkozásunkra csípősen.
- Igazából még mindig nem hiszem el, hogy elmúltál tizennyolc- vonok vállat játékosan.
Kínosan elneveti magát. Ő maga is tisztában van kölyökképével.
- Többet én nálad aztán nem kérek semmit- rázza meg fejét mosolyogva.
Időközben Krisztián tenyere csúszik combomra, mire melegség járja át a testemet. Hüvelykujjával kör-körös mozdulatokat ír le. Harisnyám sajnos nem tud megvédeni a perzselő érzéstől, amit ez a férfi vált ki belőlem. Kit ne csigázna fel ha Németh Krisztián simogatná pornófilmbe is beillő mozdulatokkal?
- Nem vagyok már a pultban- húzom ki magamat büszkén.
- Többet nem is megyünk a Teezbe- legyint.
- Na azért még ott dolgozom!- Nevetem el magamat.- Üzletvezető lettem.
A csatár tenyere szépen lassan csúszik egyre feljebb és feljebb lábamon. Mikor elér vastag szoknyámhoz kissé megtorpan. Az anyag szorosan feszül bőrömre, ezzel védve az esetleges bejutástól. Játszani kezd végével. Ujjaival nyomon követi a V kivágás peremét. Szorosan zárom össze térdeimet.
- Vagy úgy- biccent- azt hittem már kirúgtak mert egy újabb sztárt akartál papíroztatni- vigyorog.
Én is elnevetem magamat, ami pont kapóra jön abban, hogy lerázzam magamról hatalmas tenyerét. Lopva pillantok felé. Komoly arccal beszélget Rolival, mintha mit sem művelne az asztal alatt.
- És hol a barátnőd?- Csillanak fel szemei.
- Cintiára gondolsz?- Húzom fel szemöldökömet, miközben beleiszom mentes vizembe.
Lopva a mellettem ülő szőkére pillantok, várva reakcióját, de semmi. Kezdem elveszíteni azt a kevés szeretet, amit Balázs iránt táplálok. Hogy lehet valaki ennyire nem törődöm?
- Aha, a fekete hajú- bólogat.
- Otthon- mosolyodom el.
- Egyedül?- Kérdezősködik tovább.
- Ha bejön, hívd el randizni!- Röhögöm el magamat, gyerekes viselkedésén.- Szívesen megadom a számát- kacsintok rá játékosan.
Krisztián eddig bírta türelemmel. Tenyere ismét szoknyám alá kúszik és hevesen belemarkol combomba. Kedvem lenne felmorogni, de helyette inkább bokám rúgom tűsarkammal az asztal alatt.
KAMU SEDANG MEMBACA
Üldöz a múlt- Németh Krisztián [Befejezett]
Fiksi Penggemar"- Hogy hívnak gyönyörűm?- Teszi le a poharat, ami fél perce még alkohollal volt tele. - Amanda- válaszolok, miközben a frissen kipakolt mosogatógépbe teszem az üveget. - Szép név, egy szép lányhoz- próbálkozik a szokásos, ám annál gyatrább dumával...