Bölüm 10

2.8K 92 0
                                    

Uyandığımda başım ağrıyor ve bitkin hissediyodum etrafa baktım ki hastaneye gelmişiz neden acaba bu öküz beni niye hastaneye getirdi kim bilir doğrulmaya çalıştım ama nafile kalkamadım yorgunluğum çok ağır geliyordu bana birden hızlı bir hamle ile kalktım kapıdan çıktığımda annem babam Eren Figen teyze ( erenin annesi ) ve engin amca ( erenin babası ) herkesin bakışları bana çevrildi. Eren bi anda ayağa fırladı ve yanıma geldi " ıyi misin melis bi anda bayıldın bende hemen hastaneye getirdim kendini nasıl hissediyorsun " dedi şapşal şapşal yüzüme bakarak hiç o yokmuş gibi annemleri yanina gidip " neden burdayım " dedim Eren orada kala kalmış sinirli bir biçimde bizim yanımıza geldi. " Allah bana sabır versin. " dedi seslice bende hemen atladım " sabırdan önce akıl versin Amin " kıkırdayarak erenin yüzüne bakıyordum. Erende hahah aptal arkadaşımız espiri yaptı bakışı atıyordu resmen bana. Annelerde gülümseyerek bizi izliyordu " ne niye öyle bakıyorsunuz ?" Annem hemen " ne kadar da iyi anlasiyosunuz evlenincede hiç zorluk cekmezsiniz o zaman " ne ne evlenmesi ya durun bi orda " ıyi anlaşamayız Anna çünkü biz evlenmiycez di mi Eren " erenin beline dirsek attım Eren inleyerek " yoo yok öyle bir şey biz evlencez di mi aşkım " ne ne ne yaptığını sanıyorsun sen yaktın beni  yaktın salak Eren salaaaak. " ya erenCIM gelsene sen bi " dedim sertbi vurguyla Eren de hemen beni takip etti " sen ne yaptın ya senin aklın yok mu ben ne yapcam biz evlenmiycez Eren evlenmiycez " Eren gülümsedi ve " ben seni seviyorum melis bu yüzden evlenmemizde bi sakınca bulunmuyor sende zamanla seversin güzellik. " ne ne nen zamanla severmiyim ne ne diyo bu ya " senin amacin ne ne sevcem seni be ne alaka ayrıca severmisim seni ayrıca sen beni sevseydin bırakmazdım beni anladın " dedim kafamı yere eğerek çenemden tutup yukarı kaldırdı kafamı " asla düşürme yüzünü kıyamam sana bilerek gitmedim gidemedim .. zamanı değil melis zamanı değil ama elbet bir gün öğreneceksin ama bu gün değil. " neden bahsediyorum bu ya " ne ne demek istiyosun zamanı mi herşeyin bir zamanı mi var ne demek istiyorsun sen ne anlatacaksın sen hemen söyle hemen " Eren söze girecekken annem geldi " melis hadi eşyalarını al çıkışını yaptık. " ah anne Ah hemen gel zaten kaçırma. " Tamam anne biz erenle bir şey konuşuyorduk biz erenle döneriz " dedim Eren'e döndüm yeniden " hıııı Evet ben getiririm melisi " şaşkın şaşkın bana bakarken annem onaylayıp uzaklaştı ordan bende yeniden söze girdim " nerede kalmıştık Eren " yüzüne dik dik bakiyodum Eren sırıtıp " benim le evlenirsen cevabını alırsın" pislik ya şart cümlesi kurma sen kurma yapma bunu bana yapma " ne yani şimdi sen bana bunu koz olarak mi kullanıyorsun ?" Şaşkınlık içerisinde " aynen öyle " dedi Eren gıcık gıcık bana inat yaratılmış bu çocuk ya kabul etmezsem catliycam kabul edersem başım ağrıyacak ne yapmalıyım ben " Eren sen çok gıcıksın sen çok gıcıksın. " kızgın ve sinirliydim bunlar ağzımdan çıkarken  " ne yapalım benimle evleniyorsun o zaman "  

Ilk Ve Tek Olacaksın Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin