Melis
Sabah gamzeyle beraber kalktık Eren ve Selim uyurken sabah kahvemizi balkonda keyifli keyifli içtik " seni özlemişim gamze uzun zamandır görüşmüyoruz da " gamze de gülümsedi " valla doğrusu bende seni özlemişim kuzen bu bebek bahane oldu benim buraya gelmem için " kahvelerimizi yudumlamaya devam ederken eren geldi yanımıza " Günaydın bayanlar sabah sabah kalkmış bi de kahve içiyorsunuz insan Selim ve erende bi canlı onlarıda çağıralım der bi di mi " arkadan onaylayici bi sesle Selim geldi " yani ya insafsızlar " bizde kahvelerimizi kaldırıp mutfağa geçtik kahvaltıyı hazırladık gamzeyle sonra eren ve Selim'i çağırdık yine dum akşamki yerlerimize oturduk Selim yine sırıtmaya başladı kesin bi şey söyleyip pislik yapcak " eren kanka akşam sizin odadan baya gürültü geldi neden " dedi ben şaşkınca Selim'e baktım " ne sesi ben Eren'e bağırdım odur yani bu başka ne sesi olcak ki " sanırım ereni azarlarken duymuş ya da blöf yapıyo " aynen Selim başka ne sesi olcak " selim omuzlarını kısarak " Bilmem " gamzede gülmeye başladı masanın altından gamzeye vurdum öyle sustu salaklar kahvaltımız böyle geçti erenin aklına bu gün şirkete gitmek geldi hayret " selim sen şimdi buralar da yenisin gel şirkete babamla bi yer ayarlayalım sana sonra da biraz iş adamı falan havasına girelim ne dersin " selim bu fikri beğenmiş gibi kafasıyla onayladı bende " selimcim biz biraz alışverişe çıkcaz sen söylersin o zihniyetsize dikkat et kız görünce üzerine atlamasin " selim şaşkınca " melis kendisi yanımda duruyo ee senin de ağzın var söylemeye ne dersin " gamze gene kikirdemeye başladı bu kız selimin her söylediğine gülüyor kesin aşık oldu kesin seçimler evden çıktıktan sonra bizde çok geçmeden çıktık cereni aramaliyim bu gün taşınma işini helletcekti birden nerden çıktı o da her neyse onu ararım birazdan ..
Ceren
Bu gün artık gidiyorum yurt dışına aslında düzenli bi hayatım bi yaşamım vardı takı levent girene kadar her şeyi alt üst etti onun için her şeyi göze aldım ama beni asla başka bi kızla kullanamaz bebeğimi aldırmak isteyemez gerçekten her şeyi bırakıp gitmek o kadar zor ki ama yapmalıyım bebeğim için göze almalıyım bebeğim doğduktan sonra belki gelirim ama pek sanmam her şey olduğundan çok daha zor gözüküyor ama bu bir zorunluluk ..
Taşıma şirketi geldi eşyalarımı aldım gidiyorum melis hala aramadı acaba unuttumu onu rahatsız etmemeliyim artık ben yokum onun hayatında hem lisede yasattiklarimdan sonra hiç onunla arkadaş olmaya dahi hakkım yoktu ama melis hala bilmiyo bilse yüzüme dahi bakmaz ...
Melis
Alisverisimiz bitti eve geldik ama gezmedik mağaza bebek eşyası satan yer kalmadı yani ayaklarım ağırdı yani artık yavaş yavaş her şeyini tamamlamaya çalışıyorum çünkü oğlumuz 8 aylık oldu son 1 ay sonra kucağımda olucak benim biricik oğlum gamzeyle bu gün baya eğlendik ve ben çok yoruldum tam oturdum ki telefonum çalmaya başladı annem "alo anne Efendim " gamze yanımda merakla bekliyo "evet gamze geldi bi de bitane arkadaşımız da var bu kadar tabi gelin bekliyoruz akşama o zaman yemeğe bay bay " gamze olayları biraz anlamış gibi dursa da ben yeniden anlattım " annemler uzun zamandır bize gelmiyolardi akşam yemeğe geleceklermiş Selim'i ara söyle erken gelsinler " gamze önce telefonu eline aldı "bi dakka bi dakka niye ben arıyorum sen ara Allah Allah " ben de bu sefer kıkırdamaya başladım " siz çok iyi anlasinca bende senin araman daha iyi olur diye düşündüm he bi de bende telefon no yok sen çoktan almisindir " gamze gözlerini kısarak " yoo niye ki bi kere selimin sevgilisi falan vardır Hıı " ben hiç yüz ifademi bozmadan " yoo tam senlik bekar yani ee biz şimdi nasıl ulaşçaz " gamze yine gözlerini devirdi " eren var " ben kafamı salladım "ben oni aramam sen ararsan ara " gamze arayacağını söyleyince telefon nosunu verdim oda aradı Tamam demiş biz tabi hemen mutfağa geçtik yemek hazırlamaya başladık ..
" gamze kapıya bak " annemler mi geldi selimler mi tabi selimler gelmiş onlarda geldikleri gibi yorulmuslar galiba ondan patates çuvalı gibi koltuğa serildiler kıyamam " cok mu yoruldun selimcim her halde ilk gün ya ağır geldi " selim konuşmaya hali olmadığından kafasını salladı eren de " ben de çok yoruldum hayatım merak etme " ben de " sormadım " dedim biraz geçtikten sonra annemler geldi direk yemeğe geçtik yemeğimizi yedikten sonra " ay gamze buraya gelmişsin bi halamda arayım nasıl sorayım demiyorsun " gamze nasıl diyceni düşünerek " ben gelince melis in bir çok işi varmış beraber onu yaptık " acaba benim ne işim varmış palavraci geve böyle geçti annemler gittiğinde saat çok geç olduğu için onlar gittiği gibi dordumuzde yattık " iyi geceler ben yattım " diyip yukarı çıktım ki eren de arkamdaymis ben odaya girip tam eren girecekken kapıyı yüzüne kapadım selimle gamzede odalarına çıkıyormuş galiba ereni kapıyı açmaya çalışırken görünce gülme sesleri geliyordu bende böyle düşündüm " melis aç şu kapıyı hadi bak çok yorgunum " ben kapıyı çekerken " Hayır al selimin odasından yastık yorgan yat salonda ba na ne " bi süre sonra ses kesindi her halde yastık yorgan alıp gitti ..
Gamze
Ay bu gece halamlarin yanında pek bakamadım ama Selim ise giderken takım elbise giymiş bi insan bu kadar çekici nasıl olur ya of çocuk taş taş varya geldiğim gibi bu kadar çabuk aşık olacağımı tahmin dahi etmiyodum inşallah oda biraz benden hoşlanmıştır her neyse uyuyim artık ..
Yeni Bölüm taze hemen bi gün ara ile yayınladım umarım beğenirsiniz yeni bölüm benden voteler sizden hadi bakalım iyi okumalar ...