Melis
Cerenle koufore gittiğimizde saçlarımın rengini actırmaya karar verdim. Cerenle saçlarımızı yaptırdıktan sonra ayrıldık ve ben eve gidip bir an önce hazırlanmaya başladım. Davete gideceğim için çok güzel hazırlandım. Annemi aradım o çoktan davete gitmiş doğrusu çok kırıldım haber verir di bi insan yani. Arabama atlayıp hemen davetin yolunu tuttum. Davete girdiğimde içeri bir göz gezdirdim. Annemi gördüm Evet erende burda bide amcam burda bi dakika ne Eren de mi burda ne işi var onun burda ya. Moralimi bozmiycam bozmiycam Hayır basaramiycak. Annemin yanına gidip kulağına " neden beni beklemediniz sultanım " diye fısıldadım. Annem gülümsedi ve " saçlarının rengi çok açık olmuş. " dedi çok acımasızsın ya " beni çok kırıyorsun ama " gülümseyerek amcamı gösterdim ve o tarafa doğru yürümeye başladım. Alacam beni görünce one doğru geldi ve sarıldı " vaav amcacığım ne yapıyosun "
" oooo Melis hanım bi amcamız olduğu aklınıza gelmiş. " amcam hep böyledir. Sürekli onu unuttuğumu filan düşünür. Aha amcacığım ah
Hey erende buradaydı di mi sahi nerde ki şuanda etrafa bir göz attım sonra lavabonun yolunu tutmusken biri arkamdan gelip belimi kavradı ve beni kendisine çeviriyodu tam o sırada ayakkabımın topuğu kırıldı ve süpriz erenin kucağında buldum kendimi " ya ne yaptığını sanıyorsun sen. ben istediğin zaman senin sarilabilecegin biri değilim " dedim ve kucağından aşağı atlayıp arkamı dönüp gidiyordum ki kolumdan tuttu bu sefer " ne var Eren ne !!" Diye sert bir şekilde bağırdım bu sefer. Eren gülümseyerek yüzüme bakıyordu ve " bana bi şans daha ver Melis " dedi ay ben şok......