Melis
Sabah kalktığımda annem evde yoktu. Bende cereni arayıp hemen dışarıda kahvaltı yapalim mi diye sordum. Ceren dünden razı tabi hemen kabul etti. Hazırlanıp kararlastirdigimiz yere doğru yol aldim. Tabi giderken anneme mesaj atmayı ihmal etmedim. Kafeye vardığımda ceren çoktan gelmiş beni bekliyordu ve aynı zamanda biraz düşünceliydi. " selam maviş hayrola karadenizde gemilerin mi battı hihihihihi " diye şen şakrak yanına gittim ceren yalandan bir gülümsemeyle " 3 gelimi kaybettim canım. Günaydın " diye ekledi. Siparişlerimizi verdik. " ne oldu Melis dün geceden daha iyi görünüyorsun "
Diye konuya başladı ama ben bu konu hakkında pek konuşmak istemediğimden "aaaaaa ceren gördün mu karşıdaki mağazada %50 indirim varmış kahvaltımızı yapalım bakarız olur mu ?" Konuyu dağılmaya hiç beceremem ki ne yapıyım ceren ne olduğunu anladı ve hemen kafasını salladı tam bir şey diyecekti ki siparişleriniz geldi. " ceren sen sanırım bir şey diyecektin de garson gelince söyleyemedim ne soyliyceksin canım"
" Melis şey ...." diye söze baslamistiki telefonum çalmaya başladı lanet olası şey ...... " talim açamam gerek çok özür dilerim diyeceğini sakın unutma kusura bakma " diyip kalktım ve telefonumu actim.
Ceren
Artık bu sirla yaşayamıyorum. Tam Melis söylemeyi cesaret etmişken Melis telefonuna bakmak zorunda kaldı. Ona herşeyi anlatmaya kararlıyım ama bu gün olmamalı.
" tatlım kusura bakma annem aradı o yüzden meraklanmasin diye açtım. Ceren bu gün sende bir şey var. Benden bir şey mi saklıyorsun yoksA. " ay hemende anla zaten hemen gecikme " yok canım ne sakliycam senden. Benim kahvaltım bitti hadi seninki de bittiyse mağazaları gezelim " dedim konuyu degistirircesine. Kafeden çıktık ve mağazaları doyasıya gezip bir sürü şey aldık. " melis bak aklıma ne geldi hadi kalk koufore gidelim saçlarımızı falan boyayalım lise zamanındaki gibi ." Dedim birden " aaa süper olur bizimde akşama davet varmış ona hazırlanırız hem çok iyi olur hadi gidelim."ee tabi biz iki süslü alışverişe çıkarsak böyle olur alt üst ederiz her yeri açan ne daveti bu ya merak ettim..