Bölüm 36

718 26 2
                                    

Melis
Yok beni affetmedi kesin yani anlarım ben ya bakışları filan sabah kalkıp Emir'in yanına gidip ona baktım uyuyordu bende onu uyandırmadan aşağıya indim oturma odasında oturuyorum ne yapsam diye düşünüyorum tam bu sırada telefonuma mesaj geldi hemen elime alıp mesajı heyecanla açacakken gayet klasik bi mesaj olduğunu fark ettim tabi hemen telefonu bırakıp masanın üstünde bulunan leptopa yöneldim hala dersimi almamış gibi e mailleri kontrol ettim güzel sadece iş mesajları ben laptopu tahriş ederken yanıma Eren indi alel acele laptopu kapatıp masaya koydum "Günaydın canım " dedim sevimli minnoş yüzümle ama eren gayet ciddi bi şekilde " Günaydın " deyip yanımdan geçip gitti ama hani affetmistin  keşke bi kere dinlemeyi bilsem bi bardak şu içip yukarı çıkarken bende yeniden Emir'in yanına gittim ne yapıyım orda mal mal oturuyorum gidiyim bari onunla oyalanayim Emir'in odasına giderken gamze çıktı hemen ilgi alanıma onu alarak aşağı tekrardan indik soruşturması başladı " Evet soru bir selim seni mi seviyo " gamze gözlerini devirdi " sanada Günaydın kuzen bu sabah yine çok enerjiksin " sorumun cevabını ister gibi boş boş baktım gamzeye tabi hemen anladı " nerden çıkarıyorsun bunları ya ne Selim'i ne beni sevmesi "  şüpheci şüpheci gamzeye tekrar sordum " emin misin son kararın mıı" gamze kafa salladı
Ay akşam bi şey mi gördü acaba durup dururken nerden çıktı selimin beni sevmesi falan yine ne karıştırıyor kim bilir
Sorularıma cevap alırken selim indi " Günaydın sevgilim " gamzeye dedi onu di mi onu gamzeye dedi gamze Selim'e ölümcül bakışlar atarak " selim uyanamadın galiba melis evli sende benimle çıkmıyorsun " gülerek gamzeye döndüm " cikmadiginiza emin misin " selimle aralarında anlastigina karar kılarak gamzenin açıklamasına kulak almadan dinledim ve en önemli karakter aşağı indi " Günaydın bebeğim " diyerekten bana samimiyetsiz bir şekilde bakan sevgili kocamı öperek gülümsedim sonra yukarı çıkıp yatakları falan toplayıp önce oğlumu doyurup sonra aşağıda bekleyen koca adamları kahvaltıya çağırıp kahvaltımızı yaptık onlar ise giderken bizde gamzeyle oturup TV izlemeye koyulduk tabi gamze telefonunu elinden düşüre bilse ....
Gamze
Gerizekalı sevgilimi ne kadar uyarsamda bu sabah her şeyin içine etti gittiği gibi ise koyulup telefonu elime aldım
" sen ne yapıyosun eşşek sıpası " tabi böyle bi mesaj görünce siz ne tepki verirseniz o da öyle tepki vermiştir her halde yani ben öyle bekliyorum biraz geçmeden cevap " ne yaptım gene Allah belamı versin benim suçum değil " artık nasıl anlamışsa nasıl bi tepkime oluşturmuş onu nasıl etkilemişsem " selim sen bi şey mi karıştırıyorsun ben sabah ki olaydan bahsediyorum melis az daha anlıyordu" yine araştırmacı ruhum ay bayılıyorum kendime ama şuan kendimi sevme vakti değil " ne karistiricam bebeğim yani ayrıca senin o söylediklerinin hepsi uçup gitti kızım akıl mıı bıraktın bende " kendimi sevmeyi bırakıp telefonuma gelen mesajı okuyup cevap vermeye koyuldum " yani aklını ben mi aldım seni bulduğumda zaten aklın yoktu be " hemen mavi tık ve yazıyor " kırıcı oluyorsun ama " kırıcı oluyormuşmusum olmam gerekirse olurum " bu daha hiç sana söylediklerimi unutup silip atacaksan biz nasıl anlaşcaz " ve bir üzgün emoji " sen takma ben hatırlarım elime yazarım ceketimin cebine yazıp koyarım gerekirse geve ezber yaparım lan kıymetini bil ben liseye giderken tarih dersinde ezber yapmamış adamım ulen " şapşal sevgilim " peki öyle diyelim akşama geldiğinde sözlü yapıcam iyi çalış o zaman eline mi yazarsın kağıt hazırlar ordan mi bakarsın Bilmem artık " iyice küçük liseli aşklara dönmüş olan konuşmamızın sonuna gelmiş bulmakta olduğumuzu bildirerek bir son mesajı " Evet bu gün size ayırdığım mesaj kotamizin sonuna gelmiş bulunmaktayız iyi günler " ama sonu isteyen bir kişi yok " ama birazcık daha konuşsaydık sevgilini şirket köşelerinde mi bırakacaksın " ama böyle yaparsa kapatamam ki hiç " ama selimcim böyle yapma melis akbaba gibi başımda kaç saatten beri içime gire gire bi hal oldu ben uzaklaşıyorum o yaklaşıyor mesajlasmalari okuyamadi çatlıyor şuan hadi bakalım öptüm sevgilim " internetimi kapatıp telefonu koltuğa bıraktım " ay bu kızda çocuğun peşini hiç bırakmadı sülük gibi yapıştı " melis şüpheci bakışlarla hiç inanmaz tavırla " hıı öyle öyle " dedi tip tip bakarak " ben odama çıkıyorum canım " diyip fırladım yoksa birazdan üstüme atliycak hemen yatağıma minnoş bedenimi atıp beni bin beş yüzüncüye arayan selimin tefonunu açtım " ne var be ne yeter aaa sıktın iyice " telefonu direk böyle açtım kesin melis kapıyı dinliyo falan ne edip bi şey bulup bahçeye çıkmalıyım " ne var be ne bagriyon açtığın gibi iyi aramiycaz da artık " hemen üstüme montumu aldım kapıyı açmaya çalışıyorum itiyorum itiyorum ay bi ağır en sonunda küt diye ses geldi " melis iyi misin ay kapımın arkasında ne arıyorsun" selim telefondan hayvan gibi böğürüyo ne oluyo orda gamze gamze diye telefonu kapadım melisi yerden kaldırıp " iyi misin ben dışarı çıkıyorum bi şey istiyo musun " ayağa kalktı " Hayır istemiyorum bu gece geç kalma sürprizim var eren beni affetmedigi için bende süpriz yaptım işte hadi bay bay " diyip beni itekledi kapıdan çıktığım gibi telefonumu kaçıncıya Çaldıran selimin aramasını açtım " neler oldu orda " her şeyi anlattım nerde olduğumu falan söyledim " gelip alıyım sahilde yürüyelim " onayladığım gibi kısa süre sonra selimin korna sesi tam sağ kulağımın zarını patlatacak şekilde ötüyodu arabaya binip sahil kenarına gittik selim elimi tutmaya falan çalışıyo " ne o Selim bey bakıyorum sabah yaptığınız aptal hareketin cezasız kalacağını sanıyorsunuz " selim kafa salladı " ben onu unuttun diye düşünüyodum " biz böyle tatlış tatlış ilerlerken yemek falan yedik zamanın nasıl geçtiğini anlamadık tabi burası küçük yer herkes saat 7 de evine diğer Abazalar dışarıya çıkıp sarkıntılık yapıyo tabi bizde sahilde arabaya doğru gidiyoruz arkamızdan sesler geliyo ' hop baksana fıstık yanındaki çocuk hiç olmuyo ama ' bu tip şeyle " bunlar bize mi diyo lan sana asılıyo mu bunlar lan " ben tabi telaşlı benim için ilk kavgası değil çünkü " Hayır aşkım bana bakar mi onlar ay ben ne kadar çirkin bi şeyim baksana yani bize demiyolardir har halde " en sonunda bir kaç kez daha seslendiler selim dayanamayıp durdu döndü arkasını " kız arkadaşıma mi dedin birader " Abazalar kıro kıro adamlar bi se sarhoş 2 tane böyle bizim yaşlarda adamlar " Hee kız arkadaşına dedim ne oldu zoruna mi gitti " adam Selim'e yaklaştıkça ben Selim'i zor tutuyorum en sonunda tutamadım sinirle adama bi kafa vurdu " pardon birader kız arkadaşıma sarkanlara alerjim varda " diğeri de durmadı " napiyon lan sen " selim tabi hırsını alamamış gitti o adamı da benzeterek benim cekelestirmemle arabaya gittik " selim ne yaptın ya ama bak ben böyle olunca kızıyorum " selim gülümseyerek " ya demek seni kıskanmama kızıyorsun " kafa salladım " beni kıskanmana değil bana her bakana kafa atmana " arabanın içine binmek için kapımı açtım gelip kapımı kapadı " sana benim gözümle bakanın gözünü oyarım ulen " arabada bu güzel fantezimize devam edemedik otopark sahibi gelip otoparkın kapandığını söyledi ve her şeyin içine etti " selim hızlı gidelim melis sabah bi şeyler diyodu ama ne bilmiyorum " hemen hızlı bi şekilde otopark ücretini ödeyip eve gittik girdiğimiz gibi Melis şen şakrak " Evet sevgili ailem size sürprizim var bavullarinizi sabah 7 diye kadar hazirliyosunuz uçuk biletimiz var " nereye gidiyoruz ne yaptın yine deli kız hangi macera bekliyo bizi bakalım " emredersiniz melis hanım " diyip hemen odama çıktım bavulumu hazırladım ve yarınki olacakları merakla bekleyip görmeyi tercih ettim ....
Bir bölümün daha sonuna gelmiş bulunmaktayız sizi çok seviyorum okuyucu sayımız gün geçtikçe artıyo lütfen vote vermeyi unutmayın yorum da yapın beğendiyseniz yorum bekliyorum o zaman iyi okumalar minnoşlar ...

Ilk Ve Tek Olacaksın Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin