Bölüm 23

1.4K 54 0
                                    

Melis
Günüm güzel başladığına göre sevgilim beni en güzel şekilde uyandirdigina göre ben dünyanın en şanslı kişisiyim. Erenle kahvaltımızı yaptık " teşekkürler aşkım " dedim kalkınca ve Eren'e gidip buse kondurdum yanağına " rica ederim bebeğim bende sana teşekkür ederim beni dünyanın en mutlu insanı yaptın " ya yerim ama " eren bence bu sırrı ikimiz bilmeliyiz şimdilik mesela bebeğimiz 2 aylık olunca falan söyleriz hı olur mu ?" Eren'e yalvarır casina bakiyodum " ne olur melis neden bunu saklıyoruz bizim çocuğumuz oluyo bunu saklamamaliyiz " yüzümü astım ve şımarık bi biçimde " ama erennnn" eren bana bakarak " sana Hayır dedim melis " şimdi ne diyebilirim hımm buldum buldum " ama sen böyle yaparsan üzüntüden bebeğimize zarar gelebilir ve bunun suçlusu sen olursun " eren şaşkınlıkla " gerçekten mi beni bununla mi etkilemeyi planlıyorsun şimdi " dudağımı büzdüm" ıyi eren sen beni strese sok ve beni üz sonra bi daha bebeğimize bir şey olursa bana bi daha çocuk istiyorum deme " eren yeniden konuşmaya başladı " tamam melis sen bildiğin kurgu filmine çevirdin olayı söylemeyiz olur Tamam " gülümsedim ve Eren'e sarıldım " canım kocam benim bebeğimize hiç kiyamazmis " eren de gülümseyip bana sarıldı. Bu iside hallettigimize göre ne kaldı hımm cereni tembihledim ereni yola getirdim işlem Tamam. Şimdi sırada ne var " erencim aşkım bebeğim bitanem " hım sıradaki istegide buldum " Efendim canım yine ne istiyosun ?" Şimdi acındırma yapıyım da daha kolay olsun işim " of eren ben sana iltifat ediyorum sen bana yono no ostoyoson conom diyosun " eren hayattan bezmiş bi biçimde " melis ben sana ne dedim benim taklidimi yapma demedim mi şimdi sana öyle bi ceza verirdim ama dua et bebeğimin bundan etkilenmesini istemem " hımm ne ceza verirdiniz acaba merak ettim " ama çok güzel yapmıyor muyum doğruyu söyle " eren güldü " sen bebeğimizin olduğuna dua etmiyorsun da hala konuşuyorsun çocuğumuz olsun ben sana cezasını veririm merak etme yazdım bir yere " demek hala bana ceza vermek peşindesin eren bey " tamam ver ama sana söyliyim kendine dikkat et sonra cezanı kesen ben olıyım " eren bana yaklaştı sarıldı " emin misin istersen deneyelim " eren bide bebeğimiz etkilenmesin diyosun " erencim bence demeyelim biz bunu en son denedigimizden beri biliyosun ne olduğunu. " eren pis pis gülüyordu salak " tamam daha sonra veririm o zaman " salak hala gülüyor cakicam elimin tersiyle ağzının ortasına eren güldükçe kızarmaya başladım ay yanaklarımı ateş sardı ay ben çok sicakladim " eren gülme " eren gülmeye devam ediyordu " ne oldu utandın mi yoksa sen "  ya bak hala gülüyor " eren gülme diyorum " eren kızarmış yanaklarımdan kavradı yüzümü " neden utanıyorsun bebeğim yoksa düşündüğüm sebep mi ?" Eren sus ne demek bilmiyo musun " eren susar misin " eren ellerini yanağımdan çekti dudaklarına fermuar işareti yaptı " tamam bebeğim sebebini söylemiyorum yani o gece olanları " Eren'e vurmaya başladım eren de evin içinde kaçmaya başladı ben arkasında " yani o gece yaşadıklarımızdan hiç konuşmuyorum " arkasından kovalıyorum hala neyin cesareti bu " eren seni yakalarsam çok kötü olcak bak gel buraya erennnn " bi süre evde kovalamaca oynadıktan sonra " eren ben çok yoruldum çok salaksın ya hamile bi bayanı evin içinde kosturuyosun " yatağın üstünde uzanmış gülüyorduk yatak darma duman oldu tabi " ha sen galiba sebebini öğrenmek istiyosun " kaşınıyor resmen kaşınıyor " eren gerçekten hala sen dayak istiyosun " eren yanağımdan öptü " tamam Tamam kızma " dua ettim ve kabul oldu galiba günüm muhteşem geçiyo " eren gerçekten bu anı bozmak istemem ama sanırım bebeğimiz birazcık acıktı " eren güldü " benim bebeğim acıkmış mi hı ne istiyo bakalım benim güzel karım " gülümsedim " hımm Bilmem belki birazcık çilek birazcık ayva birazcık pide " eren şaşkınlıkla " aşkım bu nasıl bi aşerme meyve ve pide istiyosun " ayaklandım " yani ben mi istiyorum bunları bebeğimiz istiyo ben istemiyorum " eren kafasını salladı kalkıp giyindi ve bana isteklerimi alamam için evden çıktı...
Eren
Yani bilmiyorum melis meyveyle pideyi beraber yemek istedi bizim ki nasıl bi çocuk olcak çok merak ediyorum Aman annesi gibi güzel ama erkek olursan baban gibi yakışıklı ve aklı başında biri ol oğlum. Melisin isteklerini Aldım eve doğru gidiyorum hava çok çabuk kararmış ya tabi biz evin metre karesini ölçünce. Eve varınca yemek yiyelim yatmayı planlıyorum çok yoruldum uykumda geldi zaten meliste uyumama izin verirse her neyse bir an önce eve gidiyimde sevgili karıcığım çok beklemesin ....
Melis
Eren eve geldiği gibi istediğim her şeyi yedim. Tabi en sevdiğim Bölüm de her istediğimi atlamadan almış ya yiycem canım benim. " erencim ben yatıyorum uykum geldi yoruldumda "
Yatak odasını yolunu tutmusken erende beni takip ederek yanıma geldi pijamalarımı giydim erende giydi " ıyi geceler prensesim sana da iyi geceler babacım " ereni öptüm " sana da iyi geceler bitanem " yatağa girdim iyice Eren'e sokuldum eren belimden bana sarıldı ve derin bi uykuya daldım..

Ilk Ve Tek Olacaksın Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin