Bölüm 12

2.4K 82 0
                                    

" multimedia Eren ve melis"
Annem telaş içinde beni uyandırdı "melis sen hala uyuyo musun? daha kouföre gitçez hadisene kızım kalk" aa sahi bu gün gençliğime nokta koyduğum bir malla evleneceğim gün hemen kalktım annem bi oraya bi buraya koşturuyo."anne iyi misin bi oraya bi buraya gidip gidp geliyosunda ne oldu sana " gayet rahat ve paspal bir haldeydim bu annemin sinirini bozmuş olsa gerek ki başladı söylenmeye.

En sonun da evden çıkabildik kouföre gidiyoruz figen teyzede bizimle gelcekmiş mustakbel kocam bizi koufore bırakıp defolup gitti. Bizde içeri girip saatlerce bekledikten sonra saçlarımız yapılmak üzzere bir yere alındık.

EREN
Bu gün artık melis benim oluyo elimden geleni yapıcam onun için hiç uzmiycem ve kendime aşık edicem onu her şey yoluna gircek ve biz yeniden melis ve Eren çifti olucaz.
Cok heyecanlıyım tabi melis heyecanlı değildir çünkü şuanlık beni sevmiyor ama dediğim gibi şuanlık sevmiyor. Kouforden çıkana kadar onlar bende traş olıyım ve evimizdeki son dokunuşları yapıp çıkayım biraz hava alıyım.
Melis
Kouforde hele şükür işimiz bitti saç makyaj şu bu o .....
Gelinliğimi giydim ve Figen teyze ereni aradı bizi gelip almasını söyledi Eren geldi bizi alıp düğün yerine götürdü. Vavvv düğün yeri çok iyi bir yalı beğendim ama keşke damağımızda biraz yakışıklı olsa ve birazcık onu sevsem. Yavaş yavaş konuklar gelmeye başlamıştı. Herkes buraya geldiğinde bize haber verdiler Eren kapıya geldi " hadi herkez bizi bekliyo inelim " kaba şey kolunu bana doğru uzattı koluna girip aşağıya indiğimde herkes bize bakıyor ve hayranlık içerisinde alkışlıyordu. Nikah masasına oturduk ve klasik soru " melis hanım Eren beyi bir ömür boyu ...." bir an önce bu bölümden kurtulmak istediğimden
" evet " dedim hemen hızlıca erende aynı şekilde " evet " dedikten sonra ilk dansimizi yapmak üzere kalktık Eren belimden bende erenin omzundan tuttum parfümü çok etkiliydi hiç değiştirmemis hala o yıllar önceki koku. Ne zamandan beri eli elime dememişti ne kadarda heyecanlı elleri terlemiş aynı eski yıllardaki gibi heyecanlaninca hala terliyor demekki elleri. Hiç bir şeyi unutmadım çalıştım unutamadım ama artık evliyiz sonuçta ama onu o eskisi gibi bakmıyorum artık bakamıyorum korkuyorum ama asla ona aşık olmiycam ve ondan çok kötü intikam alıcam. Düğün bitmiş herkes evlerine dağılmıştı bende gelin odasında üzerimi degistirirken Eren geldi " melis hadi eve gidiyoruz " ben çantamı ve poşetleri alıp çıktım " anne bunları al arabaya koy " dedim anneme. Annem ise " kızım siz evinize biz evimize " dedi ne demek yani bu erenle ben aynı evde olmaz katiyen olmaz " benim kıyafetim yok ben erenle kalamamda olmaz yani" dedim bi çırpıda " ben bütün kıyafetlerini götürdüm kızım kocanla da kalırsın artık yani " nasıl ya plan yapmışlar resmen bu nedir. Eren konumundan gayet memnun tabi sapık aynı evde kalcaz ya. Her neyse biran önce eve gidip duş almak istiyorum.
Eve geldiğimizde Figen teyzeler de evlerine gitti biz evde yalnız Eren bana bakıyo ben ona " ben duşa giriyorum Eren " deyip direk çıktım yukarı evin düzenlemesi çok güzel kesin Figen teyze yapmış. Duştan ben çıktım Eren girdi. O duştan çıktıktan sonra yanıma gelip "bari ilk evli olarak fotoğrafımızı paylaşalım olur mu" dedi ya yerim kafamı salladım bende çok güzel çıktık ki biz. Evlendik şaka maka ben artık evliyim hihihi....

Ilk Ve Tek Olacaksın Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin