Bölüm 8

3.4K 103 5
                                    

" multimedia melis ve Eren "
Melis
Sabah erkenden uyandım nedenini bilmiyorum kalktığımda annem hala uyuyordu. Bende yatağımı öylece bırakıp üstümü değiştirdim ve aklıma lise günlüğüm geldi hemen alıp kimin ne yazdığını dikkatlice okudum. Ceren her zaman ki gibi biraz fazla abartmış ama çok güzeldi erenin kine geldim bi de baktım daha sevgili olduğumuz zamanlarda yazmış ve bir resim ay agliycam ama ben şimdi. Cok da yakisiyomusuz mu ne Hayır Hayır Hayır hiç yakismiyomusuz bu ne ya iyyy iğrenç ya kimi kandırıyorum acaba hemen kendi toparladım. Ve anneme kahvaltıya kalmadığım için üzgün olduğumu belirten bir not yazıp çıktım. Günlerdir dusunuyorumda o eski saçım daha iyiydi sanki benim içim böyle rahat etmiyo. Hemen sadık kouforum mine ablaya gittim mine abla ağzı bi karış açık kala kaldı. " canım saçının rengini niye açtırdın eski saçında çok güzeldi yanlış anlama bu da çok yakışmış " diye başladı ben sözünü kesmeden sürer gider " mine abla heyo beni duyuyo musun ben buraya eski saçımı yaptırmaya geldim ama sanırım gidiyorum. Yani bi dur bi beni dinle ne olur ya " diye feryat figan yine ben " Tamam tatlım geç böyle ben boyası hazırlayıp geliyorum. " diye bana eliyle bir sandalye çekti bende yerime kurulup mine ablayı beklemeye koyuldum hadi hayırlısı. ...
Mine ablayı kouforde bırakıp evin yoluna koyulcaktim ki bir gizli mesaj "hemen sana atacağım konuma gelmezsen en sevdiğin kişi zarar görecek. " bu mesaj ardından birde konum ay bi günüm de adrenelinli geçmesin ya of ben yine emir kulu hemen konuma gidiyimde birşey olmasın .....
Ceren
Yaklaşık 2 günden beri melis beni aramıyo acaba bir şeyler mi öğrendi yoksa Eren ona her şeyi anlattı mi ki ay inşallah öyle bişey yoktur hemen melike bulusmaliyim hemen. En kısa zamanda onu bir yere cagirmaliyim ve ne olduğunu anlamalıyım beni neden alamadığını sormadığını öğrenmeliyim.

Ilk Ve Tek Olacaksın Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin