Bölüm 22

1.5K 63 0
                                    

Melis
Eve döndüğüm de eren eve gelmiş sportif bir şeyler giymiş ve televizyon izliyodu. Anahtarı komodine koyunca bana seslendi " ne oldu Melis sonuç ne çıktı ?" -Tabi kide ona hamile olduğumu soylemiycem  daha değil- ereni duymazdan gelip yukarı çıktım eren arkamdan yine seslendi " demek tribin hala bitmedi ama bitecek melis " bende " Hayır ayrıca nasıl olacak o" üstümü değiştirip aşağı indim " bak şimdi nasıl olur görürüz " dedi televizyonu kapatıp eline telefonu aldı " eğer bana trip atmayı bırakmazsan annemi arayıp hamile olduğunu soyliycem sonra nasıl altından çıkarsan çık " nasıl ya bende bi an hamile olduğumu öğrendi sandım " bunu yapamazsın " hiç olayı çaktırmıyorum hihihi " yaparım " eren çok inattir  dediğini de yapar. " yapamazsın eren " eren Figen teyzeyi aramaya başladı. Figen teyze hemen açtı telefonu tabi " alo anne ne yapıyorsun ?" Telefonu eliyle kapadı " şimdi gelip beni öpmezsen anneme hamile olduğunu söylerim " dedi ben sırıtarak " Hayır seni opmiycem ne olcak " eren telefonu hale eliyle kapatıyordu "anneme sonra nasıl hamile olmadığını soyliyceksin " ben erenin yanına geldim ama ayaktayım " onu karnımdakine soracaksın " eren şaşkın şaşkın " ne ne demek istiyosun " salak hala anlamadı " annene yalan söylemiş olmazsın bitanem yani o yüzden seni öpmeme gerek yok diyorum " eren telefonu çat diye kapadı " nasıl yani ben......baba mi oluyorum....ben baba oluyorum benim karım hamile ben baba oluyorum " sevinç içinde bağırıyordu onu izlemekten zevk alırken birden bana doğru yaklaşıp beni kucağına alıp döndürmeye başladı ben çığlıklar içinde " eren dur eren bak çocuğa bi şey olacak " diye bağırıyorum eren bir an durdu " evet çok özür dilerim sen hamilesin seni dondurmemeliyim " diyip beni yavaşça indirdi kucağından. " eren gerçekten çok sevindin mi baba olacağına " eren bana yaklaştı elimi tuttu " hem de nasıl seni çok seviyorum ve bebeğimizi de " bende erenin elini tuttum eren bana yaklaştı ve beni hızlıca bir kere öptü. Sanki karnımda kelebekler uçuşuyordu çok güzel ve garip bi histi " eren ben ilk önce nasıl yapıcam diye korktum ya yapamazsam ben hazır değilim dedim ama görüyorum ki sende varsın yanımda birlikte her şeyin üstesinden gelebiliriz" eren kafasını salladı " sen beni yalnız bırakmadikca ben hiç bir zaman zorlanmayacagimdan eminim. Eren ben bu gün çok yoruldum o yüzden yatıcam sorun olur mu ?" " Hayır ne sorunu hayatım hiç sorun değil zaten benimde uykum gelmişti sen hem artık daha çok yorulacaksın malum bebeğimiz " eren pis pis sırıtıyordu "hayatım ben sana bir şey sorcam bebeğimiz kaç haftalık ?" Ben raporu göstererek "daha sadece 4 haftalık bu gün onun ilk resmini aldım " gülümsedim eren " o zaman taze annemizi ödüllendirelim " ve beni kucağına alıp yukarı yatak odasına çıkardı ve yatağa yatırdı. Yorganın içine girdim ve Eren'e yaklaşıp başımı en güvenilir bölümüne omzuna koydum ve orada rahat bir şekilde kendimi gecenin kollarına verdim.....
Sabah kalktığımda akşam tam yanında uyuya kaldığım kocacığım yoktu. Bir kaç kez seslendim ama yok kalktım yataktan odanın kapısını açtım ve açtığım gibi üstüme gül yaprakları dökülmeye başladı. Eren bey böyle sürprizler yapmayı bilirmiydi. Merdivenlerden inerken bir sürü gül ve notlar olduğunu gördüm. Teker teker notları alıp okuyarak aşağıya iniyorum * çocuğumun annesi birtanecik karım en sevdiğim kadın sahip olduğum en büyük değer * ama ben eridim resmen bu ne güzel bi jest.... güllerin tamamını toplaya toplaya aşağıya indim dikkatimi çeken tek şey 45 tane kırmızı 28 tane beyaz gül vardi. Romantik kocam bebeğimizin olduğu ve bizim kaç günlük evli olduğumuzu belirtiyor en sonunda mutfağa uzanan gülleri de topladım ve mutfağa girdim eren kahvaltı hazırlamış beni bekliyo beni gördüğü gibi önüm de diz çöktü " biliyorum sana düzgün bi evlilik teklifi yapamadım ama artık yapıyorum.  Hayatımın anlamı bitanem en değerli varlığım benim kadınım çocuğumun annesi seni çok seviyorum beni kendinle odullendirip benimle evlenir misin ?" Ay ama bu kadarı çok fazla " ben ben gerçekten .... " gözlerimden yaşlar akmaya başladı " sen benim gördüğüm en romantik adamsın karizmatiksin yakışıklısın ve benimsin senin peşini asla birakmiycam seni çok seviyorum bebeğim "dedim eren boynuma bi öpücük kondurdu oturup kahvaltımızı yaptık gün güzel başladı hep böyle gitsin Amin Amin çok Amin ...

Ilk Ve Tek Olacaksın Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin