Bölüm 39

561 25 2
                                    

Gamze
"Ama siz çok kötüsünüz ne demek tatilin 2. günü iş yüzünden geri dönmek " telefondaki melise sabah sabah çok haklı yere çemkirirken bir yandan da bavulumu toplamaya çalışıyorum " tamam kapa telefonu kötü kız " hızlıca telefonu kenara koyup bavuluma geri döndüm tabi siz olayı bilmiyorsunuz bakın şimdi ben güzelce uyuyodum melis aradı açtım neyse erenin babası aramış iş için ereni cagriyomus ve onlar da gitmek zorundaymış ama istersek ben ve selim kalabilirmisiz ben duyunca tabu birazcık üzüldüm fazlacik kızdım olmaz öyle sende kal ben onunla kalmam filan diye cemkirdim ama nafile olay bu bavulumu toplarken selim girdi " gamze istersen biz burda kalabilirmisiz haberin olsun ki ben kalıyorum " nasıl gerizekalı insan gider arkadaşına yardım eder ama ben onu burda yalnız bırakır mıyım "biliyorum tesadüfe bak ki bende kalıyorum " selim sırıtarak " galiba ben söyleyince karar verdin bavula bakılırsa " şimdi ne diycem " şey ben dorukla aynı odaya çıkmaya karar verdim o yüzden bavulumu yerleştiriyorum sen rahat ol yani " he şimdi Selim'in şeyinden kurtulup başka bi derde attım kendimi ya doruğun yanında kalan biri varsa salak ben " ya demek öyle Tamam canım hemen git çok iyi olur " bide gitmemi istiyo of ne yaptın gene sen ya melise mesaj atarak ona gelmeyeceğimi yazdım ardında doruğa mesaj attım -yanın boş mu acaba - şükürler olsun ki beklenilen cevap gelmedi yani boşmuş bende bavulumu toplayıp direk oda kaydımı oraya getirttim odaya çıkıp eşyalarımı yerleştirdim ay ben Selim için lise arkadaşlarımla bile aynı oda da kalıyorum o başka şeyler yapsın şimdi kim bilir hangi kızı atmıştır yatağa. Eşyaların tamamı bitince odayı inceledim güzel en azından iki yatak var " Doruk bu yataklarıdan hangisi senin acaba diğer yatağa uzanayım biraz " cevabını alıp yatağıma uzandım biraz dinlendikten sonra dorukla beraber yemeğe inmeye karar verdik hemen üzerimdeki kıyafetleri değiştirip saçımı ve makyajımı yapıp doruğa eşlik ettim odadan çıkmamızla Yan oda dakide çıktı selim neymiş öbür oda çok soğuk oluyormuş o yüzden bu odaya geçmiş hemde annesinin arkadaşının kızı da -kızı bide- o odadaymis bende ona inat doruğun koluna girdim yemeğe indik yemek siparişlerimizi verdikten kısa süre sonra yemeklerimiz geldi yemeklerimizi yiyip direk odamıza çıktık ben yatağımda oturuyorum Doruk televizyonu açmış televizyon izliyo yan odadan bağırışlar sesler saatte geç bildiğiniz gürültü yapıyolar ben tabi dayanamadım gittim vurdum kapıya selim çıktı " biraz daha sessiz olur musunuz acaba ERKEK ARKADAŞIMLA rahatsız oluyoruz " erkek arkadaşım kısmını bastırarak söyledim özellikle " pardon ya kız arkadaşım biraz fazla huylanıyo da maalesef bu GECE BOYU biraz ERKEK ARKADAŞINIZLA rahatsız olabilirsiniz  kusura bakmayın " bi de imalı imalı konuşuyo huylaniyomusmus ne yapıyolar acaba zaten saçları dağılmış kapıyı kapadı bende içeri girip kapıyı kapadım biraz geçmedi farklı farklı sesler aklıma gelenler çok kötü ama ne yapıyım sesler buna tâbi bende yine gitmeye karar verdim ama bu sefer benimde aklımda fikir var üstüme -tabiki kıyafetlerimin üstüne- bornozumu giydim kapıya yaklaşırken doruğun üzerimdeki bakışlarınıda hissettim tabi hiç bir şey olmamış gibi kapıyı açtım ve Yan odamızın kapısını çaldım yine selim açtı ama tişörtü yok ay bu utanç verici ne yapıyorsunuz siz orda ya " ama sizi biraz önce uyardım erkek arkadaşımla işimiz var ve ses bizi rahatsız ediyo " selim yüzündeki memnun ifadeyi bozmadan " belli oluyo ancak sizde sürekli bizi rahatsız ettiğinizden dolayı kız arkadaşım olaya odaklanamıyo lütfen bi daha gelmeyin biz de biraz daha dikkatli olucaz " odama girip kapıyı kapattım kız arkadaşı olaya odaklanamıyomuşmuş bornozu çıkarıp yerine koydum doruğa iyi geceler diyip yatağa uzandım amacım uyumaktı ama bakalım amacıma ulaşabilecek miyim .
Melis
Uçağa bineli kaç saat oldu bilmiyorum ama daha şimdi indik doğruca eve gitmek için yola çıktık emir zaten çok yoruldugundan kucağımda uyuya kaldı uçaktan inip arabaya binip gitmemiz ve eve varmamız bir oldu eve gelip arabayı park ettikten sonra fısıltıyla " erencim acaba emiri alır mısın sonra gelir beraber bavulları alırız hı olur mu " eren sözümü ikiletmeden emiri kucağımdan alıp kapıya doğru ilerledi hemen koşup kapıyı açtım ve erenin geçmesine izin vererek arabaya yöneldim erende emiri yatağına yatırmış olmalı ki yanıma gelip bana yardım etmeye başladı " uyanmadı di mi " kafasını sallayarak bavulları taşımaya devam etti en sonunda Eren bagajı kapatıp kapıları kilitleyerek son bavulla eve geldi ben bavulları bir yere siralayip direk üstümü değiştirip yatağa uzandım " ben yatıyorum erenimo iyi uykular " diyip gözlerimi kapadım kısa süre sonra erende yanıma uzanarak sarıldı ve güzelce uyuduk ....
Selim
Hala uyumuyorum ya ne yapıyo bu yan tarafta bu gece gamzeyi sinir ettiğimin farkında olarak ilk çaldığında kapı tahmin edemedim ama ikinci kapı çalışın da fark ettim üstümden tişörtü atıp kapıyı açtım oda daki kız şaşkın " ne yapıyosun sen " filan gamze için kıza da rezil oldum yani göbekli bi erkek değilim ama baklavalarım da yok spor yapsam olur ama kapıyı kapadığım gibi tişörtü nasıl giyeceğimi şaşırdım şimdide nasıl ne yapıyo aşırı merak ediyorum gamze dışarı bornozla çıkmaz ya ne yapıyorlardı acaba çıldırcam aklımda deli sorular ne uyku var ne de yapılacak iş yataktan doğrulup kalktım cama doğru ilerleyip biraz camdan baktım ama yok yani gram uykum yok ne yapsam ne yapsam diye düşünürken ya gamze cevrimiciyse diye aklımda bi ampul yandı hemen telefonuma koşar adımlarla ilerleyip elime aldım stolglama başlasın önce instagramdan takipçi sayısına filan baktım iyi değişim yok en son wthsapa baktım çevrimiçi Allahım sana şükürler olsun tabi kide hemen dayanamayıp mesaj attım " işiniz bitmiş üstüne internete bile girmişsiniz " tabi hemen mavi tik " sen beni bıraktı kız arkadaşın odaklanabildi mi üstünü giyinebilmis bide mesaj yazıyo " ah kapıda söylediklerim " çok saol iki de bir kapımıza gelmediğin için " yarın kızın yanına gelip bi şey dese kız ne diyo bu der ama suç bende yani bende " ay rica ederim canım " resmen hiç bir şey olmamış gibi davranıyo ve bu çok sinir bozucu " ne yapıyosun şuan " biraz hızlı mı ilerliyorum " neden sordun " ölücem soruma soruyla cevap veriyo " merak ettim soruma cevap ver " işi yok her halde hızlı cevap verdiğine göre " cevap veriyorum selim bu seni ilgilendirmez kısaca sanane selim " bu son mesajı oldu bende cevap vermedim zaten az gıcık olsun ben telefonumu kapatıp koyacağım sırada son kez kontrol ettim hala çevrimiçi kimle konuşuyo acaba telefonumu koydum yatağıma uzanmadan oturdum içim rahat etmiycek aklıma gelen en kötü fikir kullanmak zorunda kalicagimin hiç farkında değildim aama ayaklarım beni kapıya yöneltti odadan çıkıp kapıyı kapamadan gamzelerin kapıya vurdum kapıyı kısa sürede açtı fısıltıyla konuşuyordu " ne işin var burda " hiç cevap vermeden bir adım yaklaştım gamzeye " selim odana git " bi adım daha " sana git diyorum selim " bi adım daha " yaklaşma git " bi adım daha attığımda odada kimsenin olmadığını anladım " odamdan çıkar mısın " ben adım attıkça gamzede geri gittiği için baya ilerlemistim bi adım daha atıp kapıyı kapadım " bak bagiricam şimdi çık odamdan " yerimden kıpırdamadan " istediğin kadar bağır artık bi şeylerin sonuca bağlanması gerek "....
Diğer bölümü haftaya bu gün yayınlamayı planlıyorum nasıl olur okuyucu sayımız çok güzel gün geçtikçe cogaliyoruz sizi seviyorum takipte kalın ❤

Ilk Ve Tek Olacaksın Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin