Ben geldim napiyosunuz bakalım sizi çok özledim yeni bölümü yazıyım dedim
Gamze
Üstümü giymiş makyajımı yapmış son olarak parfümümü filan sıkarken kapı çaldı montumu üstüme giyip çantamı aldım ve kapıyı açtım " hazır mısın bakalım " selim gayet sık bi şekilde karşımda sırıtarak duruyordu " fazlasıyla peki sen cevaba hazizir mısın asıl " kapıdan biraz çekilerek " sen kendine bakta kaptırma " kapıdan çıkıp kapıyı kapadım hafifçe one doğru eğilerek " hayla aynı parfüm demek hiç bir şey değişmedi peki ya benim yerim " yana gönüp bi adım atarak " sınırını doldurmaya başladın ve pek şansın yok " ağzını kilit yaparak " tamam sustum " kapının önünde durmaktan sıkıldığımdan " hadi gidelim mi artık kapının önünde konusmuycaz her halde " hemen ilerlemeye başladık " nereye gidiyoruz " park alanına gelmiş arabanın önünde duruyoruz " sorma bi şeyi de sus ve izle " arabaya sessizce binip selimin sürdüğü yeri anlamaya çalışarak etrafa bakınırken birazcık gözlerim kapanmış ve uyumuşum ...
Melis
Karşımda sevimsizce duran cereni içeri almiycaktim ama hadi dedim neyse içeri geçtik " niye geldin " kaba ve sert bi şekilde direk bu soruyu sormuştum " melis biliyosun ki ben yurt dışına çıktım ama " cümlesini bitirmesine izin vermeden " aması ne benim bi düzenim var senin bunu bozmaya hakkın yok ne mektup falan gönderiyorsun zaten benim kocam bana söylemişti biliyodum " diye çıkıştım birazcık yalan söylemiş olabilirim ama yani ona karşı yenik duruma düşemem " melis dinliyo musun gidiyim mi " terbiyesize bak sen bi de gidiyim mi diyo bi şey derdim ama senin için günah yazıldığına değmez " git buyur dinlemiyorum git bi daha da gelme bay bay canım hadi " ceren kalktı ve kapıdan çıkmadan son bir şey söyleyip gitti " buna pişman olacaksın sana çok önemli bi şey söylemeliydim " ne söylüycek acaba ay çok merak etimm (!!) hay Allahım ya bu nerden çıktı geldi üff umrumda değil banane telefonumu alıp ereni bulup aradım " alo canımcım ne yapıyosun bakalım "
" iyiyim sen nasılsın meleğim " hemen açıp cevap vermesi muhteşem bi duygu " iyiyim bende eren biri geldi " sesimi biraz böyle üzgün gibi çıkartarak " kim geldi " işte beklenilen soru " ceren adlı kişi " eren tabi neden üzüldüğümü hemen anlayaraktan " geliyim mi eve iyi misin ne dedi gene ne işi varmış " sorular hangisine yetisebilirim acaba " sakin ol canım konusturmadim ki bi şey desin ne zaman gelirsin sen " " bir şey mi var istersen hemen geliyim " bunu Eren'e nasıl söylüycem bilmiyorum ama ben çok sıkıldım ve gamzenin yanına gitmek istiyorum " acaba akşama yola çıksak gamzelerin yanına ne zaman ulaşırız ben çok sıkıldım evde hep yalnızım hadi lütfen " tabiki de hemen ikna oldu bir kaç eşya hazırlayıp ereni beklerken beklenen kişide geldi arabaya eşyaları yerleştirip yola koyulduk yaşasın bayılırım sürprizlere ...
Gamze
Uyandığımda araba karların içinde ilerlemekte zorluk çekiyordu " nerdeyiz " selim yüzünde belirsiz bi ifadeyle " karların içinde " şaka mal ya senin bulduğun yere ben " onu bende biliyorum ne kadar kaldı gideceğimiz yere " selim bana dönerek " nasıl gitmeyi planlıyorsun araba kayıyo ve ilerlemiyor " etrafa baktığımda zifiri karanlık ve beyazlarla örtülmüş yoldan başka bi şey göremedim " peki nerde kalcaz ben korkarım " selim arabayı durdurup " artık arkadaki ortulerle falan örtünün uyuruz ama sadece bi örtü var arka koltuğu yatırıp beraber yatarız " ne Aman boşver başlarım şimdi senin şeyine ne olcak arabanın içinde ayrıca bu soğukta örtüsüz olmaz ve dışarısı korkunç yani " tamam hadi lütfen al battaniyeyi örtünüp koltuğu hazırlayalım " selim hemen örtüyü inip aldı koltuğu indirip bi tarafına uzandı bende yanına uzandım telefonumu alıp baktım " hatlar çekmiyor " selim örtüyü üzerimize attırarak " eee ne sandın " iyice örtünüp uzandım ormanın ortasında bi kız bi erkek gece yarısı ay korku filmi gibi benim aklımdan bunlar geçerken dışarda tıkır tıkır sesler gelmesin mi ben iyice Selim'e sokuldum " selim ne oluyo dışarda " selim tabi yakınlığımızdan memnun " Bilmem ne var acaba " biraz daha Selim'e yaklaşıp iyice ona sarıldım " kapıları kilitledin di mi " kafasını Evet anlamında salladı bana sarılarak " özlemişim be " eline vurarak " çek şu eline be pis sapık " selim geri çekilerek " bak giderim kendi başına kalırsın burda " hemen geri sarılıp " tamam be bu gece katlancaz o zaman " başımı omzuna yaslayarak gözlerimi kapadım aramızda neredeyse hiç mesafe yoktu bu çok sıkıntılı bi durum ama elimizdeki tek çare bu . Yani istese şeylik yapar ama iyi yapmıyo derken ağzımı bi hayra acmadigimdan yine tıkırtılar ben yine Selim'e yaklaşım ama bu sefer bedenlerimiz Birleşmiş bazı şeyler fazla olmuştu " neydi o " selim sinir bozucu bi sırıtışla " bilemem acaba ne " kafamı biraz kaldırıp yüz ifadesine bakarak onu dinlemeye devam ediyorum " şey acaba fazlamı yakın olduk mesela şuan benim aklım havada " sözünü kesip " ne gelirse geldin umrumda değil " beni daha çok kendine çeker " umrunda değil demek o zaman aklımdakileri uygulayabilir miyim " geri çekilerek "vur dedik öldürdün dağıtma kendini selimm " selim yüzünde memnun bi ifadeyle " ormandayiz anahtar bende araba kilitli beni affetmessen sana istediğimi yaparım " sinirle ayağa kalkarak " insafsız beyinsiz seni mal bunu yapamazsın bi yerlerine tekel atarım görürsün " beni kolumdan tutup oturtarak " affediyo musun " iyi de biz neden küstük ki ay unuttum " Off tamam Hadi barıştık " yerime yattım " tamam o zaman hadi öp beni " ne yanlış mıı duydum " hodo op bono " gerizekalı " dalga geçme affetmedin demek " yanağını öptüm " oldu mu " kafa sallayıp yanıma yattı başımı omzuna yaslayıp uyudum.
Sabah cama vurulmasiyla uyanma gereği duydum " selim biri vuruyor " mırıldanarak " kim vurcak kızım ya hadi uyu " resmen cama vurma sesi geliyo gözlerimi açıp baktığımda çığlık atarak geriledim " selim selim Selim " selimde çığlıklarım ile uyandı camın arkasından hayvan gibi cama vurarak bağırıyorlar tabi kide melis yakalandık hemde sarmaş dolaş hemen selim kilidi açtı melis çığırarak kapıyı açtı " ne yapıyorsunuz burda sizin yanınıza gelirken arabayı burda gördük bakalım dedik siz baya yolda" üstüme baktım saçım dağınık elbisemin arkadaki fermuarı açık Selim'e baktım gömleği tamamen açık ay ne oldu ki hiçte hatırlamıyorum " biz dışarı çıktık araba kara saplandı bizde üşüdük böyle örtüyle sarılıp uyuduk " melise olayı ozetleyerek anlattıktan sonra cevabını bekleyerek yüzüne baktım " kesin öyledir canım fermuarını kim açtıysa " selim bu de arkadan çıkıp " biz sevgiliyiz " demesin mi ben onu susturmaya çalışsamda olmadı bi de fermuarımı çekmiyor mal mal yatıyo " sevgili misiniz " selim kafasını sallayarak cevap verdi " aynen öyle " inkarda edemezsin artık gamzecim öğrendi ama pek tepki yok " tamam yani niye bana söylemediniz ki " ne bunun içine ne kaçmış böyle karlar çok fazla kalmadığından arabayı çıkarıp otele geçtik melisler onların arabada ben selimle sadece bi. gün daha kalıp artık evimize döneceğiz son tatil günümüz deli dolu geçsin ...
Bir bölümün daha sonundayiz şimdi yazdım bekletmeye gerek yok hemen yayınlıyım dedim 1.9 olduk bitanesiniz iyi ki varsınız sizi seviyorum umarım beğenirsiniz bu arada yeni kapagimiz nasıl olmuş tekrardan Buse415sahin teşekkürler yeni kapagimizi da o yaptı çok güzel ellerine sağlık :) takipte kalın seviliyosunuz 💙💙