Chapter 6

104 14 3
                                    

Τα ματια του Κριστιαν γουρλωσαν, και το βλεμμα του πλανηθηκε προς την Ασπα, που καλυπτε το στομα της με τα χερια της ετσι ωστε να μην τσιριξει απο τον τρομο, και μετα στον Φωτη, που τα χειλη του ειχαν σχηματισει μια μικρη γραμμη ετσι ωστε να κρατησει μεσα τον ολο ενα και αυξανομενο θυμο του. Φαινονταν ολοι να σκεφτονταν το ιδιο πραγμα, ωστοσο, ο ιδιος φοβηθηκε να κοιταξει προς την κατευθυνση του Νειτ, μονο και μονο γιατι ηξερε τι θα αντικριζε.

Παρολα αυτα, μετα απο μια στιγμη γυρισε να τον κοιταξει, και ο ιδιος ηταν σιγουρος οτι ποτε δεν ειχε ξαναδει ανθρωπο να ειναι τοσο συνχησμενος, θυμομενος, και λυπημενος, την ιδια στιγμη.

Το ξανθο αγορι ειχε φερει το χερι του στο πισω του κεφαλιου του, περνοντας τα δακτυλα του μεσα απο τις λιγοστες κασταξοξανθες μπουκλες που ειχε. Εσφιξε τα δοντια του , και περασε την τσαντα του στον ωμο του. Με το βλεμμα του να πεφτει στην εισοδο του σχολειου, και εβρισε κατω απο την ανασα του και υστερα ετρεξε εξω απο την πορτα του σχολειου , κατηφοριζοντας προς την εθνικη οπου θα επερνε τον κοντινοτερο δρομο για το νοσοκομειο.

Μην χανοντας καιρο ωστοσο ο Κριστιαν, πηρε την τσαντα του και ετρεξε πισω απο τον Νειτ αγνοοντας τις τσιριδες της Ασπας, που κουνουσε τα χερια της στον αερα σαν σημαδι για αυτον, να ερθει πισω.

“Που πας;” ρωτησε ο Κριστιαν μολις εφτασε τον Νειτ, ο οποιος κρατουσε το βλεμμα του σταθερα στον δρομο.

“Στο γαμημενο νοσοκομειο. Εσυ που νομιζες οτι παω; Σε κανα μπιτζαμα παρτι;”

Παρολο που η κοφτη , και αποτομη απαντηση του Νειτ τον πληγωσε, δεν πτοηθηκε. Απλως συνοφριωθηκε, και συνεχισε να περπαταει, αποφασιστηκα.

“Θα ερθω μαζι σου.”

“Θα προτιμουσα οχι.” απαντησε αποτομα ο Νειτ για μια ακομα φορα, εισπνεοντας για να διωξει απο πανω του την συνχυση.

“Τι εννοεις θα προτιμουσες οχι ;” ξεστομισε ο Κριστιαν με μια μονο ανασα, μπερδεμενος.

Αν και υπηρχε μονο μια εξηγηση του ‘θα προτιμουσα οχι’ εκεινος αρνιουνταν να αποδεχτει την πιθανοτητα οτι ο Νειτ επισημος τον εδιωχνε.

“Εννοω, οτι αρκετα εχεις βοηθησει μεχρι τωρα, και το οτι θα ηταν καλυτερα να πας πισω στο σχολειο.” Ειπε ο Νειτ, και χωρις να περιμενει για την αντιδραση του Κριστιαν αρχισε να προχωραει προς το δρομο, μεχρι που η φιγουρα του αρχιζε να γινονταν ολο και πιο μεχρι, ωσπου εξαφανιστηκε.

Ouija (B2K18WB)Where stories live. Discover now