"Είσαι σίγουρη ότι είναι εδώ;" Ρώτησε ο Κρίστιαν με πνιγμένη φωνή. Εχοχλημένος από το φουλάρι που κάλυπτε σχεδόν όλο το πρόσωπο εκτός από τα μάτια του το έσπρωξε κάτω στον λαιμό του και πήρε μια βαθειά ανάσα. Ύστερα γύρισε να κοιτάξει το κτήριο μπροστά του. "Δεν είμαι πολύ σίγουρος ότι τα πορνό μπαράκια είναι του στίλ της."
"Πρώτα από όλα δεν είναι πορνό μπαράκι." Τον διόρθωσε η Άσπα καθώς έβαζε το μικρό στιλέτο της πίσω στην ζώνη της. "Είναι από αυτά τα μέρη τα οποία τραγουδάς και ορισμένες φορές κάθεσαι σε αγνώστους."
"Άρα πορνό μπαράκι."
Η Άσπα γύρισε τα μάτια της και κούνησε το κεφάλι της. "Ότι να'ναι. Έρχεσαι ή όχι;"
Ο Κρίστιαν έγνεψε. "Κουβαλάς αυτό το στιλέτο παντού μαζί σου;" Ρώτησε και έγνεψε προς το μαχαίρι που δέσποζε κάτω από την μαύρη ριχτή μπλούζα της.
"Φυσικά και όχι!" Έκανε εκείνη. "Δεν είμαι τρελή να κουβαλάω παντού ένα μαχαίρι μαζί μου." Σήκωσε το μανίκι της και έβγαλε μια μυτερή λεπίδα. "Έχω μια ετοιμόκοπη λεπίδα και ένα μικρό σουγιά στο εσωτερικό της μπότας μου."
Τα μάτια του Κρίστιαν άνοιξαν διάπλατα. "Εγώ γιατί δεν έχω κάτι από όλα αυτά; Προσπάθησαν να με σκοτώσουν πριν είκοσι λεπτά και δεν έχω τίποτα για να προστατευτώ!"
"Γιατί είμαι σίγουρη ότι αν σου δώσω κάτι μυτερό θα πεθάνεις από μόνος σου." Σχολίασε η Άσπα. Στάθηκε μπροστά από την τεράστια πόρτα και γύρισε να κοιτάξει τον Κρίστιαν. "Θα μπορούσες;"
Χωρίς να απαντήσει, Ο Κρίστιαν έπιασε το πόμολο και άνοιξε την πόρτα. Εκείνη άνοιξε διάπλατα και με κρότο χτύπησε στους δίπλα τοίχους, φανερώνοντας το εσωτερικό του.
Το κτήριο είχε ψηλό ταβάνι πάνω στο οποίο δέσποζε ένας μεγαλοπρεπής πολυέλαιος με μικρά διαμαντάκια τα οποία έμοιαζαν να λάμπουν. Πάνω στο ψηφιδωτό δάπεδο υπήρχαν αμέτρητα τραπέζια τα οποία ήταν απασχολημένα από δεκάδες άτομα. Ορισμένοι έπιναν, ορισμένοι κάπνιζαν και ορισμένοι την έπεφταν στα κορίτσια πίσω από το μπαρ που παρόλη την ενδυμασία τους έμοιαζαν ενοχλημένες.
Στην μέση υπήρχε μια μεγάλη σκηνή στην οποία έπαιζε μια μπάντα, αλλά από ότι είχε ήδη ακούσει ο Κρίστιαν έπαιζαν μόνο μπαλάντες. Η προσοχή των περισσότερων όμως-όσοι δεν ήταν ήδη μεθυσμένοι-ήταν στρεμμένη σε αυτόν και την Άσπα και όχι στην μπάντα η οποία έπαιζε ανενόχλητη.
"Έι!" Ούρλιαξε μια γνώριμη φωνή. Τα κεφάλια τόσο του Κρίστιαν όσο και της Άσπας στράφηκαν κατευθείαν προς την κατεύθυνση του ουρλιαχτου. "Εάν δεν πάρεις τα χέρια σου από πάνω μου θα στα κόψω το καταλάβες;!"
KAMU SEDANG MEMBACA
Ouija (B2K18WB)
Horor❝Το όνομα μου είναι Κρίστιαν, και είμαι η αιτία της ίδιας μου της καταστροφής. Έπρεπε να προσέξω τα σημάδια. Έπρεπε να τηρίσω τους κανόνες. Αν ήξερα σε τι πήγαινα να μπλέξω όμως. . . Ποτέ μου δεν θα έπιανα στα χέρια μου αυτόν τον πίνακα. Μου πήρε ό...