Ο Νέιτ γύρισε το τιμόνι, πατώντας απότομα τα φρένα. Το αυτοκίνητο άφησε έναν τσιριχτό ήχο που για μία στιγμή έκανε τα αυτιά του Κρίστιαν να ματώσουν αλλά παραδόξως, το όχημα σταμάτησε λίγα εκατοστά πριν την Κάγια.
Προς έκπληξη και των δύο, η λεπτή σιλουέτα του ξανθιού κοριτσιού δεν είχε υποχωρήσει ούτε στο ελάχιστο. Πολλοί στην θέση της θα έκαναν τουλάχιστον μερικά βήματα πίσω για να αποφύγουν την σύγκρουση, αλλά όχι η Κάγια. Η Κάγια ήταν η πρωσοποιήση του πείσματος, ακριβώς σαν τον αδερφό της.
Μόλις είδε οτι το αμάξι είχε σταματήσει, το κορίτσι γύρισε τα μάτια της και έσπρωξε μια ξανθιά τούφα πίσω απο το αυτί της. Με ελαφριά βήματα σχεδόν χοροπήδηξε προς την πίσω πόρτα του αυτοκινήτου και αφού την άνοιξε, πήδηξε μέσα πάνω στο δερμάτινο κάθισμα του οχήματος. Ο Κρίστιαν την εξέτασε προσεκτικά κερδίζοντας ένα μικρό μειδίαμα απο εκείνη.
Η Κάγια έγειρε προς το ενδιάμεσο των δύο καθισμάτων των αγοριών και τους κοίταξε με μια ανεξιχνίαστη έκφραση. «Λοιπόν, τι κάνετε μέσα στην μέση της νύχτας οδηγώντας ένα αυτοκίνητο;»
Ο Νέιτ σχεδόν ξεφύσηξε με μανία και έτρεξε τα δάκτυλα του μέσα απο τα ξανθιά μαλλιά του. «Θες να μου πεις, ό,τι στάθηκες στην μέση του δρόμου και παραλίγο να σε χτυπήσουμε, για να μας ρωτήσεις τι κάνουμε στην μέση της νύχτας σε ένα αυτοκίνητο;»
Εκείνη ανασήκωσε τους ώμους της αδιάφορα. «Ναι, λίγο πολύ.»
«Είσαι τρελη;!» Αυτή την φορά ούρλιαξε ο Κρίστιαν, αφήνοντας το κεφάλι του να πέσει πίσω στο κάθισμα. «Είναι τρελή.»
«Πρώτα απο όλα,» Άρχισε η Καγια, «Δεν σας περίμενα στην μέση του δρόμου. Σας ακολουθώ απο τότε που φύγατε απο το σπίτι, στο οποίο ένας θεός ξέρει τι κάνατε.» Εξήγησε, χασκωγελώντας. «Πήγα να πάρω ρούχα, αλλά έπεσα πάνω σε εσάς που δεν νομίζω να με καταλάβατε. Απο εκεί και πέρα, έχω μερικές ερωτήσεις.»
«Πραγματικά Καγιά τώρα δεν--»
«Ποιά είναι η Λίλιθ και τι θέλει;» Τα δύο αγόρια κοιτάχτηκαν μεταξύ τους με πανικό. Ο Νέιτ εμπρόκειτο να μίλαγε, αλλά η Κάγια τον διέκοψε αμέσως. «Χωρίς ψέματα η δικαιολογίες.»
«Η Λιλιθ είναι...» Άρχισε ο Κρίστιαν αλλά ο Νέιτ τον διέκοψε σχεδόν αμέσως.
«Τι άκουσες, Καγια;»
Το κορίτσι μούτρωσε. «Οτι είστε μπλεγμένοι μέχρι το γόνατο σε μια κατάσταση που μας αφορά όλους αλλά εσείς αποφασίσατε να το παίξετε μόνοι καβαλάριδες. Πήγατε να βρείτε ένα ημερολόγιο το οποίο δεν ξέρει κανείς μας, και ο Κρίστιαν παραλίγο να πεθάνει στον ύπνο του.» Εξήγησε η Κάγια παίρνοντας μια ανάσα. Ύστερα όμως τα μάτια της άνοιξαν διάπλατα. «Αυτό είναι το ημερολόγιο;» Ρώτησε, παίρνοντας το βαρύ βιβλίο στα χέρια της και χαιδεύοντας την ξύλινη ράχη του.
KAMU SEDANG MEMBACA
Ouija (B2K18WB)
Horor❝Το όνομα μου είναι Κρίστιαν, και είμαι η αιτία της ίδιας μου της καταστροφής. Έπρεπε να προσέξω τα σημάδια. Έπρεπε να τηρίσω τους κανόνες. Αν ήξερα σε τι πήγαινα να μπλέξω όμως. . . Ποτέ μου δεν θα έπιανα στα χέρια μου αυτόν τον πίνακα. Μου πήρε ό...