Arabadan indim. Hafta sonu olduğu için okulda kimse yoktu. Yani en azından öyle olmalıydı ama Eric içerideydi. Hatta belki de Stella da oradaydı.
Cebimden telefonumu çıkardım ve gelen mesaja doğru baktım. Sean'dan gelmişti.
"Merak etme yalnız değilsin. Şu anda yanındayız! Devam et!"
Dediğini yaptım ve içeriye doğru girdim. Etrafıma bakındıktan sonra bağırmaya başladım.
"Eric?"
Karşımda duran merdivenlerden biri iniyordu. Onun yaklaşmasıyla görüntü netleşince Eric olduğunu anlamıştım.
"Eric?"
"Bella...işte buradasın!"
"Evet öyleyim. Sen iyi misin? Geçen gün Kate bana konuştuklarınızı anlattı. Gitme kararı aldığını duydum."
"Ah evet..... son kez bir işimi halledip buradan ayrılacağım." Dedi. Dediklerinde haklıydı. Gerçekten kötü görünüyordu. Suratı hâlâ beyazdı. Aynı zamanda gözlerinin altıda morarmıştı.Ona doğru birkaç adım attım.
"Nedir o halletmen gereken iş?" Diye sordum kafamı yana doğru eğerek.
Bana doğru yaklaşmaya devam ediyordu. Kolumdan tuttu.
"Yaklaş bana!..Kendimi gerçekten kötü hissediyorum ve şu şeyi kontrol edemiyorum." Dedi ve gömleğinin kolunu sıyırmaya başladı. O sırada gördüğüm şey ile ağzımı kapatmıştım.
"Tanrım bu da nedir?" Diye sordum suratımı ekşiterek.
Kolu gerçekten kötü durumdaydı. Delikler vardı ve rengi kahverengine dönmüştü.
Birbirimize doğru bakmıştık. Suratım hâlâ ekşimsi duruyordu.
"Bunu sana gösteriyorum çünkü anlamalısın."
"Neyi?" Diye sordum kaşlarımı çatarak.Derin bir nefes aldı.
"Neden yaptığımı..."
O sırada arkadaki karanlık koridordan Stella çıkagelmişti. Elinde yine o sopası vardı.
Suratıma doğru baktı ve sırıtmaya başladı. Eric kolumu daha çok sıkmaya başlamıştı. Beni yürütmeye başladı.
"Bırak beni!" Diye bağırmıştım.
"Üzgünüm Bella ama ölmek istemiyorum. Bunun için de bana lazımsın!"
Zorla beni Stella'ın önüne kadar getirmişti. Stella hâlâ sırıtıyordu. Eric dizlerimin üzerine doğru çöktürdü ve ellerimi arkamda sıkıca sabitledi.
Stella sopasını bir anda karnıma doğru geçirdi.
Güçlü bir şekilde çığlık atmıştım. Gözlerimi kapattım ve içimde topladığım bütün nefesi dışarı bıraktım. Ona doğru baktım.
"Anlaşılan Tessa bir şey yapamayacak." Dedi suratındaki ifadesini bozmadan.
Nefes almakta zorlanarak konuşmaya başlamıştım.
"Kocan senin hakkında hiçbir gerçeği bilmiyor öyle değil mi?"
"Aslına bakarsan ben de seninle son kez o konuya bağlı olarak konuşacaktım Bella. Konuyu açman çok isabet oldu." Dedi ve beni tişörtümün yakalarından tutarak ayağa kaldırdı. O sırada karnımdaki sopayı geri çıkarmıştı.Önce karnıma sonra ona doğru baktım.
"Duyduğuma göre tedaviyi bulmuşsun!" Dedi. O sırada gözlerinin rengi değişmişti.
Onlara doğru baktım ve ben de göz rengimi değiştirdim.
"Evet doğru duymuşsun. Buldum!" Dedim ve karnına doğru sert bir tekme attım, bunu yapmamla sopasını elinden düşürmüş, geriye doğru fırlamıştı.
Eric hemen benim kollarımdan tutup engellemeye çalışmıştı ama koluna doğru yanlış bir hareket yapmamla beni bıraktı ve inleyerek kolunu tuttu. Geriye doğru tökezlemişti.
Ona doğru baktım. Dolaplara doğru kendini çekti kolunu tuttu. O sırada Stella hemen ayağa kalkmıştı. Bana doğru hırlayarak koşmaya başladı. Kollarımdan tutup beni dolaplara doğru fırlatmasıyla inlemiştim.
Düştüğüm yerden doğrulmaya çalıştım ama bunu yapmaya kalmadan Stella beni ayağa kaldırıp duvara doğru dayamıştı.
Boğazımı sıkarak hırlamaya başladı. Eli hâlâ boğazımda olarak arkasını döndü ve birine doğru seslendi."Al bunu aşağıdaki bodrum katına götür."
O sırada karanlığın ardından biri daha çıkıp gelmişti. Yüzü aydınlığa kavuştuğunda ise onun Melissa olduğunu fark etmiştim. Ona doğru şaşkın bakışlarla bakıyordum.
"Melissa hayır!" Diye bağırmıştım. Stella beni bir anda yere, Melissa'nın önüne doğru fırlatmıştı.
Melissa beni sert bir şekilde yerden kaldırdı ve Stella'ya doğru baktı.
"Niye işini hemen bitirmiyorsun?" Diye sordu Melissa.
Stella gözlerini devirdi. Kollarını iki yanına doğru açtı.
"Çünkü burada yalnızca Bella yok!" Diye bağırdı.
O sırada bir sürü uluma ve hırlama sesleri gelmişti. Bunlar bizimkiler ve Chris'in sürüsüydü. Aynı zamanda delta sesleri de duyuluyordu...
Büsbüyük finale son 5 bölüm. Lütfen vote ve yorum❗️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurtlar Arasında (4. Kitap)
Hombres LoboBella ve arkadaşları, Chris geri döndüğünde eski mutluluklarına yeniden dönmüştü ama her mutluluk uzun sürmüyordu. İnsanlığın hatta kurtadamların, belki de dönüm noktaları olan bir virüs tümüyle çevreyi sarmıştı. Bundan kurtulmak içinse özel bir...