Güçlü ve bir o kadar da hızlı bir reflex ile yan tarafa doğru yuvarlanmıştım. Bunu yapmamla bu sefer de sopası zemine saplanmıştı.
O, onu çıkarmaya çalışırken ben de yerden kalkarak merdivenlere doğru koştum. Hemen diğerlerinin yanına doğru gitmiştim. Stella da sopasını çıkartmış arkamdan geliyordu.O sırada gözüm Kate'e takılmıştı.
Dövüştüğü çocuğu yerle bir ettikten sonra bana doğru bakmıştı.
Stella, koridorun başından bağırmaya başlamıştı.
Herkes oraya doğru bakmıştı.
"Eğer bundan kurtulabileceğinizi sanıyorsanız yanılıyorsunuz! O kızı öldürmeden geri dönmeyeceğim."
Yan tarafımda duran Eric ve Katherine'e doğru bakmıştım. Gözümden son bir yaşı daha akıtıp geri Stella'ya baktım. Aramızda neredeyse bi 5 metre vardı. Sopası hâlâ elindeydi.
"Eğer seni ilk öldüremiyorsam, son öldürürüm!" Diye bağırdı ve elindeki sopasını bir anda Eric'e doğru fırlattı. Sopa tam Eric'e saplanacakken önüne Kate geçmişti.
Gözlerimin önünde sopa, Kate'in tam göğsüne doğru saplanmıştı. Kate inleyerek öylece kalmıştı. Gözünden yaşlar teker teker akmaya başlamıştı.
Yere doğru düştü ve çığlık atmaya çalıştı.Jessica, Ed ve Chris hemen ona doğru koşmaya başladılar. O sırada ben de o hırsım ve sinirimle Stella'ya doğru koştum. Onun üzerine doğru atladığımda dengesini kaybetmişti.
Merdivenlerden inen David, onun hemen arkasındaydı. Kemerindeki bıçağı çıkarttı ve sırtından bir anda sapladı. Stella gözlerini ve ağzını açtı. Ağzındaki kanlar elime doğru damlıyordu. Gözlerinin rengi kopkoyu kırmızı olmuştu. Ardından sönükleşerek eski halini aldı ve kollarımı ondan çekmem ile sırtüstü yere düştü. O sırada David'e doğru bakmıştım. İşte olmuştu. David'in gözleri artık kırmızıydı. Artık o bir alfa idi....
Son 2 bölüm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurtlar Arasında (4. Kitap)
WilkołakiBella ve arkadaşları, Chris geri döndüğünde eski mutluluklarına yeniden dönmüştü ama her mutluluk uzun sürmüyordu. İnsanlığın hatta kurtadamların, belki de dönüm noktaları olan bir virüs tümüyle çevreyi sarmıştı. Bundan kurtulmak içinse özel bir...