47. Bölüm

2K 161 4
                                    

    Biyoloji dersi boyunca ne bir şey dinlemiş ne de bir şey söylemiştim. Öylece Bayan Will'e bakıyor ve düşünüyordum. Yanımda Chris vardı ve onun da kafası dağınıktı. Önündeki defterine boş boş şeyler karalıyordu.

   Sürekli Bayan Will ile göz göze geliyorduk ama bu beni rahatsız etmiyordu. Ona bakmaya devam ediyordum.

   Ders sonunda Chris kitaplarını çantasına koyup bana doğru bakmıştı.

"Gelmiyor musun?" Diye sordu.

   Ona doğru baktım ve kaşlarımı kaldırdım.

"Ben size daha sonra katılırım. Siz gidin." Dedim.

  Kate ve David kapının önünde bekliyorlardı. Chris kafasını sallayarak arkasını döndü ve onların yanına doğru gitti. David ile Kate gözlerini benden ayırmadan sınıftan çıktılar.

   Herkes çıktığında Will'e doğru baktım. Yavaş bir şekilde ayağa kalktım. Gözündeki gözlüğünü çıkartıp çantasına koyduktan sonra bana doğru baktı. Masasına doğru dayanıp ellerini önünde bağladı.

"Kanı yarın vereceksin." Dedim gözlerimi onun gözlerine doğru sabitleyerek.
"Bedenim hazır mı?" Diye sordu.
"Henüz değil ama yarın gelip onu alabilirsin. Bir planımız var."
"Stella seni öldürürse ne olacak?"

   Kaşlarımı çatmıştım.

"Sen bunu nereden biliyorsun? Ben sana bunun hakkında bir şey söylediğimi hatırlamıyorum."
"Her şeyi biliyorum Bella."

   Surat ifademi bozmadan ona doğru yaklaşmaya başladım.

"Nasıl?"
"Stella'nın seni öldürmediğinden emin olmam gerekiyor. O yüzden ben de orada olacağım ve size yardım edeceğim."
"Bunu ne için yapıyorsun?" Diye sordum gözlerimi kısarak.
"Gabriella için yapıyorum."

  Bunu söylediğinde gözlerimi büyütmüştüm. Gözlerimi kırpıştırdım ve dediklerini algılamaya çalıştım.

"Annemi nereden tanıyorsun?" Diye sordum.
"Kendisini çok severdim. Annen benim en yakın arkadaşımdı Bella."
"Ama annem..."
"Önemi yok. Sen onun kızısın ve o benim yakın arkadaşım. Artık hayatta olmasa bile bu her zaman böyle olacak."

    Bunu bilmiyordum, şu anda o kadar şaşırmıştım ki bir şey söyleyemiyordum.

    Çantasını masasının üzerinden aldı ve üzerini düzeltti.

"Yarın görüşmek üzere İsabella. Merak etme istediğin şeyi sana çok geç olmadan vereceğim." Dedi ve yanımdan ayrıldı.

   Arkasından öylece bakakalmıştım. Her gün yeni bir şey öğreniyordum ve bu beni giderek yormaya başlıyordu.
....

-Kate

   Yavaş bir şekilde sandalyeye otururken Chris'e doğru baktım.

"Bella nerede kaldı?"
"Bilmiyorum. Geleceğini söylemişti ama.."

  O sırada yanımıza Jessica gelmişti. David'in yanına oturdu ve bana doğru baktı.

"Kate...yolda gelirken Eric ile karşılaştım. Bana seni sordu ve seni gördüğüm yerde onun seninle konuşmak istediğini iletmemi istedi."

   Kaşlarımı çatarak David'e doğru baktım. Ne yapacağımı bilmiyordum.

   David ile Chris birbirlerine doğru baktılar.

"Kendisi spor salonunda olacağını söyledi. İstersen git bir konuş." Dedi Jessica dudağını hafifçe yukarı kaldırarak.

   Hepsine sırayla baktıktan sonra çantamı alarak ayağa kalktım. Dudağımı yaladım ve çantayı omzuma taktım.

Kurtlar Arasında (4. Kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin