16 · « Malûm »

28 4 0
                                    

Müzik Önerisi; Müslüm Gürses - Tutamıyorum Zamanı

Başımı hafif eğip uzattığı zarfı aldım. Parmağımdaki beyaz ojelerle tuttuğum zarfın uyumunu sonra düşünürdüm. Şimdi en mühim hediyemi alma zamanıydı. Bir zarfın içinde nasıl bir hediye olabilirdi ki? İçinden ipotek raporu veya ceza makbuzu gibi şeyler çıkmazdı inşallah. Yok daha neler! Çıksa çıksa aşk mektubu çıkardı herhalde.

"Bana aşk mektubu mu yazdın yoksa?" deyip büyümüş gözlerimle ona bakarken zarfı kalbime bastırdım.

Gülerek başını iki yana salladı.

"Aşk mektubu yazsam zarfın rengi kırmızı falan olurdu herhalde. Parfümümü de sıkardım belki. Bak bakalım zarfta parfüm kokusu var mı?"

Denemeye değer olduğunu düşünüp zarfı burnuma yaklaştırdım ve kokladım. Parfüm falan yoktu. Bu bildiğin has ağaç yapımı makineden geçmiş kağıt kokusuydu.

Başımı iki yana salladım ve cıkladım.

"Yokmuş. Bu bildiğin makineden geçmiş kağıt."

Kaşlarını kaldırıp elini 'hadi' der gibi savurdu.

"E hadi aç o zaman."

Zarfın yapıştırılmış kısmını yavaşça sökerken "Açayım o zaman," dedim.

Beyaz zarf yavaşça orjinalliğinden kurtulurken içinden ne çıkacağını ebemin kim olduğunu merak ettiğim kadar merak ediyordum. İçinden çıkan dörde katlanmış kağıdı aldım ve zarfı yere bıraktım. Kağıdın katlarını açtığımda içinde kağıdın yarısını kaplayan bir yazıyı fark ettim. Mektup gibi bir şeydi bu. İsmimle başlayan yazı şöyle devam ediyordu:

"Hayata geçirmiş olduğunuz 'Demoralize' adlı çalışmanızı çok beğendiğimi belirtmek isterim. Özgün oluşu ve insanı içine çeken yapısıyla beraber ekranlara yansıtılması gereken öncül eserler kategorisinde yer alması gerekir bizce. Dram, arkadaşlık, komedi, aile ve romantizm kategorilerinin harmanlanmış hali olan çalışmanız bizim için çok değerlidir. İlgi çekici yapısıyla klişeleşmenin ötesine geçerken aynı zamanda hiç eskimeyenlerin arasında yer alıyor kurgunuz. Güzel bir ikilem yakalamış oluşunuz bizi size iten büyük bir nedendir. Kaybedilmemesi ve sinema sektörüne kazandırılması gereken genç ve profesyonelleri aratmayan sizin gibi insanlara çok ihtiyacımız var. Melih Bey bu kurgunun kesinlikle okunması gerektiğini söylediğinde hiç tereddüt etmeden bir göz atmış ve ilk sahneden itibaren gelişen macera hali ilgimi çekmişti. Gerek diyalogları, gerekse sahnelerin ayarlanış şekillerini gayet profesyonel bulmakla beraber olayların gidişatını da Afil Production olarak biz çok beğendik. (Y/N: Mektubu çok acayip bölesim geldi. Prodüksiyon ismi için afilli bir isim ararken aklıma afil kelimesi geldi. Jsjskskalsoamsls) Eğer izniniz olursa bu senaryoyu Eylül ayından itibaren canlandırmak ve Metin Süreli'nin de destekleriyle izleyiciyle buluşturmak istiyoruz.

Bu arada doğum gününüzü Afilli ekip olarak kutlarız. Umarım en kısa zamanda bize ulaşır ve fikrinizi beyan edersiniz.

Tuğra Alsancak"

Yazıyı okurken ne hissedeceğimi tamamen karıştırmış durumdaydım. Heyecandan gözlerimi kağıttan zorla çektim.

Gökyüzü Pembeleşinceye KadarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin