Bu nasıl bir histi, anlamıyorum. Zorlu, korkuluydu. Aslında anlaması kolay gibi duran ama gerçekte seni dehşete sokacak kadar korkunçtu. Aşık olursan değişirsin. Kendini tanıyamayacak kadar değişirsin. En sonunda elimi onun elinden çektim. Biraz daha tutsaydım yapışma olasılığımız vardı. Mis gibi kahve kokan o cafeye sonunda girdik. Demirle aynı masada oturmuyorduk. O dışarıda bizde içeride oturuyoruz. Tam çaprazda oturuyordu, durmadan bakıyorum. Elimde değildi, sanki bakmalıymışım gibi hissediyorum. Peki o neden bakıyordu bana ? Benim hissettiğimi hissediyormudur ? Yok canım daha yeni tanıştık. Cafe çok sıcak, mis gibi kahve kokuyor. Huzur...
ADA: Demir'in genelde takıldığı yer burasıymış demek ki.
SELİN: Ne alaka ?
ADA: Baksana pek kişi yok burada, pekte gözükmüyor Demir de ortalıkta.. Yakışıklı çocuk ya.Böyle dediğine bakmayın, aslında konuştuğu bir çocuk var. Adı Ege, Ada'yı çok seviyor ama Ada geniş biraz. Sevgilisi varken başka erkekler hakkında bu şekilde konuşabilen, rahat kız. Ege'yi çok kısıtlıyor ama kendi için pekte problem değil. Demir'in tarzı bile farklı, takım elbiseyle cafede oturmak falan. Yakışmış yani, hoş çocuk her şey yakışır. Saat geç olmaya başlamıştı. Artık eve gitmem gerekiyordu.
ALMİLA: Saat geç oluyor, kalksak artık ?Hepimiz bir anda ayağa kalkınca Demir döndü bize baktı, belkide bana ya da saçmalıyorum işte. Hepimiz giderken Demir'e tebessüm ederek gittik. Arabaya doğru yürürken arkama döndüm ve Demir'e baktım oda bana bakıyordu. Hemen kafamı çevirdim ve daha hızlı adımlarla ilerlemeye başladım. Aldıklarımızı bagaja koyduktan sonra arabaya bindik. Son ses müzikle eve doğru giderken annem aradı ve geç kaldığımı daha iyi anlamıştım. Ananem ve babanemin geldiğini haber etti. Eve vardığımızda kızlar kendi evlerine dağılmıştı, sonuçta evlerimiz yan yanaydı. Ellerimde torbalarla girmek ayıp olur diye bagajda bıraktım ve hizmetlilere almaları için tembihledim. Ben içeri geçerken telefonuma Ada'dan mesaj gelmişti. Demir ile ilgili hemde.. Babanem de Demir için hep yaramaz çocuk derdi. Hayır yani beyefendi bir genç olmuş artık.
ALMİLA: Hoşgeldiniz. Nasılsınız ?
BABANEM: İyiyiz kızım, nerden böyle ?
BABAM: Anneciğim holding Almila'nın artık, bugün arkadaşlarıyla onun için alışverişe gitti.Babanem ve ananem tebrik edercesine baktılar ve bende tebessüm ettim. Dedemlerinde ufak tefek işleri varmış onda gelememişler. Saat artık çok geç olmaya başladı. Sohbetler uzadı ama hepsini uzun zamandır görmüyorum özlemişim. Saat daha 8 buçuk ama yoğun miktarda uykum geldi. İzinlerini isteyip odama çıktım. Sonunda Ada'nın attığı mesajı okuma fırsatım oldu. Demir'in sevgilisi yokmuş, ee yani bu durumda beni etkileyen faktörler ne ? Başımı yastığa koyduğum anda gözlerim yavaş yavaş kapanmaya başladı. Telefonla oynuyorum, instagram, twitter derken baya dolaştım. Telefonuma mesaj geldi hemde Demir'den. Benim numaranın onda ne işi vardı ? ' Dışarı çıkarmısın ? Çok önemli ' diye. İlk önce yerimden bir anda kalktım, ne olduğunu anlamadan pijamalığımın hırkasını giyindim ayağımda da püfidik.. İçeridekiler fark etmeden dışarı yavaşça çıktım.
ALMİLA: Noldu Demir ?
DEMİR: Seni bir yere götürücem. Gidene kadar neresi olduğunu sormak yok. Gidince beğeneceksin eminim.
ALMİLA: Kendinden bu kadar eminsen gidelim o zaman.Arabanın ön kapısını açtı ve bindiğimde kapıyı kapattı. Demir'in bahsettiği yere geldik ve gerçekten hoş. Kendiside ufak çaplı bir hazırlık yapmış. Arabadan indiğimde manzarayamı yoksa Demir'in hazırladığı sürprize mi şaşırmalıydım, bilmiyorum. Çadır hazırlamış, acaba beraber mi uyuyacaktık ? Çadırın önüne bir kaç tane minder koymuş, ateş yakıcaz galiba. Elimden tutup beni minderlere götürdü ve oturduk. Ateşi yakmak için kibrit ile yakmaya çalışırken bende manzarın keyfini çıkarıyorum. Tam o sırada ilk önce geceyi güzelleştiren ışıklar söndü, kafamı Demir'e çevirdiğim de bana tebessüm ediyordu. Onun yüzünü ateşin yansımasıyla görüyorum. Bir anda ateş söndü, etraf zifiri karanlık. Oturduğum yerden kalktım, uzay boşluğundaki gibi havadayım ve birden boşluğa düştüm. Yataktan sıçradım aniden. Saat gecenin 3'ü. Telefonla oynarken uyuya kalmışım. Rüyamda bile gördüm seni, tekrardan görürmüyüm peki ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ArkadAşk
ChickLitHiç beklenmedik bir anda aşık olursunuz ve kimseye açıklayamazken bir anda daha kötü olur her şey. En yakınım dediğin insanda aşık olduğuna aşık olur. Çıkmaza girdiğini sandığın da kurtulabileceğin aklına gelir ama ondan vazgeçemezsin, bir yandan va...