Yeni Bir Aşk

679 18 38
                                    

Ne yapacağımı bilmiyorum. Ne demeliydim şimdi ? Ada müsait olduğunu söylemişti bide yalanmış.

ADA: Ya kusura bakma sana müsaitim olduğumu söyledikten 5 dakika sonra Demir geldi. Bende sana haber veremedim.
ALMİLA: Hiç önemli değil. Ben sonra gelirim.
DEMİR: Gel istersen, yani iş hakkında konuşacaktık zaten.
ALMİLA: Yok şişe kolay gelsin. Bu arada Ada bu dosya senin Ayça buraya gelmeden önce verdi bana Demir'in burda olduğunu bilseydim onunkinide getirirdim ama onun kini iş yerine gönderdim. Neyse size afiyet olsun.

Kesin bilerek çağırdı. Günahını mı alıyorum acaba belkide bilerek çağırmadı. İkisi evde başbaşa ve Ada güzelce giyinmiş süslenmiş. Ooh hayat onlara güzel... Neyse sakinim. Eve doğru giderken düşünmediğim şey kalmadı. İyi ki akşam yemeği yemiyorlar daha çok çıldırırdım. Eve geldiğimde hemen kendime kahve yaptım. Bahçeye geçtim ve oturdum. Bunlar sevgili olurlar mı acaba ? İş ile ilgili hiç bir şey düşünemiyorum artık. Kafam o kadar cok durdu ki ne yapacağımı bilemez hâle geldim. Dışarı çıksam canım sıkılıyor, evde otursamda canım sıkılıyor. Acaba hangisi ile çalışırım, Demir ile mi yoksa Ada ile mi ? Odama çıkıp üstüme düzgün birşeyler giyip evden çıktım. Bu sefer arabamla değil taksiyle yolculuk yaptım. Demir ile ilk karşılaştığım cafeye gidip oturdum. Ne okul nede iş sadece Demir vardı aklımda. Birisiyle karşılaştım ve masama oturdu. İlk önce izin isteseydi bare. Adının Murat olduğunu ve beni tanıdığını söyledi. Şimdi hatırladım, lise birde bana aşık olan sonrada beni rezil eden kişi. Niye karşıma çıkar ki şimdi bu..

ALMİLA: Nerden çıktın sen ?
MURAT: Baya sinirlisin bana. Tamam haklısında kabul ama ergenlik işte.
ALMİLA: Meraktan soruyorum, bana aşık olup nasıl beni rezil edebildin ?
MURAT: Rezillik demesek ?
ALMİLA: Evet ergendik ve sende benim sivilcelerimle dalga geçip duruyordun.
MURAT: Tamam özür dilerim.
ALMİLA: Her neyse, niye geldin yanıma.?
MURAT: Geçerken uğradım.
ALMİLA: Ne güzel.
MURAT: Holdingin varmış artık ve sanırım reklam için kimseyi seçmemişsin.
ALMİLA: 2 kişi var şuanda her şey tam olarak daha net değil.
MURAT: İyi o zaman artık bende varım. Yani 3 kişi oluyor. Benimde bir reklam ajansım var. Ekstradan bide radyo üzerinede çalışanlar var. Seninle iş yapmak isterim.

Evet şaşırdım böyle bir teklifte bulununca. Murat'ı alıp bizim eve getirdim. Babam ile tanıştırıp iş üzerine konuştular. Sonuçta babam daha iyi anlardı. Murat artık nasıl konuştuysa babam baya ikna olmuş gibi duruyordu. Beni yanlarına çağırdılar. Bu konuyu benimle de paylaştılar. Babam Murat'ı çok iyi bulmuş. İş konusunda, terbiye konusunda. Tabi babam çabuk unutmuş lise zamanlarını. Ada ve Demir'in de olduğunu söyledim. Murat onlarla yakın bir tarihte tanışmak istediğini söyledi. Bu akşam Ada, Demir, Murat ve ben dışarıda yemek yiyerek bu konuyu konuşacaktık. Ada'yı aradım ve Demir'in yanında olup olmadığını sordum, yanındaymış. Bu akşam bir yemek yiyeceğimiz ve sürpriz bir misafirimizin olduğunu söyledim. Kabul ettiler. Babamla Murat bu konu üzerine konuşurken benimde yetismem gereken bir resim kursu vardı. Arabayı alıp hemen resim kursuna doğru yol aldım. Bugün pek kişi gelmemiş resim kursuna. Onun için hoca gelen kişilere daha cok ağırlık verdi. Ben yanına gidip bir kaç çizimde daha yardımcı olmasını istedim. Akşam yemeği aklıma çok takıldı. Demir ve Ada bana nasıl tepki vereceklerdi acaba. Sonuçta bir iş yemeği olacaktı ve bende bir patron gibi davranacaktım. Onun için kimsenin pek de bir şey diyecegini sanmıyorum. Belki o anda Murat'ı seçebilirim. Arkadaşlıktan öte işinde iyi bir insan. Demir'de öyle tabi ama beni tersleme olayıda var. Yani o kadar laftan sonra bana iyi davranmasını beklemiyorum açıkçası. Peki ya Ada ? Umursayacağını hiç sanmıyorum. Sonuçta Ada dan bahsediyoruz ve o böyle olayları oek kafasına takan birisi değildir. Hatta kendi dışında kimi seçersem seçeyim Ada benim adıma da sevinir. Peki ya Murat ? Bana aşık olan ilk ve tek insan. Bundan faydalanmaya kaklmayacağı ne malûm ? Ona aşık olacağımı düşünmesini hiç istemem. Evi arayıp giysi hazırlamasını isteyecektim son anda vazgeçtim. Üstümdekiler gayet de iyiydi. Resim kursundan çıkıp eve gittim. Murat ile babam sohbeti baya büyütmüşler.

ANNEM: Murat sana aşık olan cocuk değil mi ?
ALMİLA: Evet, hatta sivilcelerimle dalga geçen kişide o...
ANNEM: Baya boylanmış, yakışıklı olmuş.
ALMİLA: Annem abartmıyormusun sence ?
ANNEM: Görünen köy kılavuz istemez diye bir cümle var bildin mi ?

Diyip arkasına bakmadan gitti. Ne ara Muratçı oldu başıma acaba. O sırada Meriç eve geldi. Murat'ı görünce baya sevindi. Sarıldılar. Bende Murat'ı hemen almak ve gitmem gerektiğini söyledim. Şoför ile evden çıktık. Gideceğimiz cafeye gittik. Ada ve Demir daha gelmemişti. Biz oturduk ve iki su istedik. Ardından Demir ve Ada geldi. Ada Murat'ı tanıyordu. Murat'ı Demir'e anlatmaya başlarken o sırada masanın üzerinde duran elimden tutup Murat;

" Almila gerçekten çok iyi kız ve kendisi benim ilk aşkım olur... "

Diyince ne yapacağımı şaşırdım...

ArkadAşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin