Talán kicsit túlzásba vittem a hülyeségeimmel, meg az idióta beszarásommal, ugyanis Jenna 10 perc múlva az internátuson kötött ki, pontosan az ágyam felett állva.
"Már ezerszer elmondtam, hogy nincs semmi bajom.Kicsit elszédültem, de semmi." - Magyaráztam el neki már vagy harmadszorra.De nem segített.
"Biztos vagy benne?Ne menjünk el orvoshoz?" - Aggodalmaskodott újra.
"Nem."
"Rendben." - Adta be a derekát, mire egy 'köszönöm istenem' sóhajjal hanyatt feküdtem ágyamon.Jenn csak megforgatta szemeit, majd hasonlóan cselekedett, mint én.Néhány percig néma csendben voltunk, és csak a plafont bámultuk.Tisztán érezhető volt, hogy elgondolkoztunk.És mind a kettőnknek máson járt az esze.
Ki lehetett az a srác, akitől ennyire beijedtem?Ki félemlített meg puszta megjelenésétől?Ki éreztette velem azt, hogy nem vagyok biztonságban?
Mintha a nézésével felismert volna.Mintha látott volna engem valahol, és úgy nézett, mint aki felismert.Viszont én egyáltalán nem tudtam, kicsoda.
"Hé" - Szólalt meg hirtelen Jenna.Felhúzott szemöldökkel néztem oldalra, pontosan rá.
"Rita mesélt egy halloweeni buliról, péntek este."
"Ó, tényleg." - Jött hirtelen eszembe.Halloween van pénteken, októbér 31 - én.Hogy mehetett ki a fejemből? "Várj.Az holnap után lesz!"
A felismerés úgy tört rám, mint egy villámcsapás.Azonnal felültem ágyamban, és kezdtem sorolni azokat a dolgokat, amiket be kell szereznünk.Jenna csak kuncogva csendre intett.
"Az internátuson nem fognak bekopogtatni az ajtódon hogy édességeket kérjenek tőled, főleg nem gyerekek.Itt egy hatalmas beöltözős bulit rendeznek.Ezt említette nekem Rita is."
"Mi az, hogy nincs "csokit vagy csalunk"? - Nem értettem.A halloween Londonban a második legnagyobb ünnep, a karácsony után.Sőt, még haza is engedhetnének.
"Az internátuson felnőtt emberekkel vagyunk összezárva, akik olyanok, mint mink.Mi is ugyanúgy vehetünk édességet, ajándékozhatjuk gyerekeknek, ijesztgetünk, beöltözünk, de amit ilyenkor a legjobban várunk az internátuson, az az esti buli.Semmi más."
Nagyon - nagyon meglepődtem.
"És mindenkinek muszáj elmenni a buliba?"
"Nem muszáj, de mindenki ott van.És én is nagyon szeretnék elmenni!És szerintem te se hagynád ki..."
Átgondoltam ezt az egészet.Ha nem tömhetek kisgyerekeket édességekkel, magamat is megtömhetem.Sőt, még bulizni is elmehetek.
"Rendben, megyünk."
Jenna sikoltozva felállt, majd megfogva két karom ugrándozni kezdett, evvel belevetve engem is.
"Már tudom is, hogy minek öltözöl be!"
Péntek, 18:07
Két nap telt, miután rájöttem, hogy ma este halloween.De hogy nem tudhattam?Mikor mindig nagy örömmel vártam ezt az estét, akárhány éves voltam.Alig vártam, hogy sok - sok édességeket kapjak, és még aznap a felét magamba tömjem.Talán azért, mert semmi másra nem koncentráltam az utóbbi időben, csak azzal, hogy minden rendeződjön a sulival kapcsolatban, minden elő legyen készítve, minden cuccot a sulihoz bevásároljak, minden tökéletes legyen...Jézusom, annyira lefoglalt a saját dolgom, hogy meg se figyeltem az áruházak üvegein lévő kis díszeket, töklámpásokat, akciós cukorkákat...
YOU ARE READING
Dark rose (H.S fanfiction)
Fanfiction"Miért nem hagyod, hogy megcsókoljalak?" -Kérdezte oly sóvárgósan, hogy közben rám sem nézett.Az ajkaimat nézte, szüntelenül. "Mert egy szörnyeteg vagy." ------------------------------------ - #8 dark - #7 dark - #3 dark - #2 harrystyles