Az este tottál ki voltam.Nem aludtam, nem ettem és nem ittam.Egyszerűen semmit sem csináltam, csak néztem ki a fejemből az ágyamon ülve.Nem tudtam másra gondolni, csak arra, ami fél órája történt velem.
***
Eljött végre a péntek.Harryvel ugyanúgy kerültük egymást és nem beszéltünk, aminek örülök is, meg nem is.Fogalmam sincs mi van köztünk, de lehet nem is akarom megtudni.
"Szóval jösz te is ma este?" Kérdeztem Jennát, aki válaszadóan kutakodott a szekrénybe.Ma volt a szövetségházi buli, amire Isával megyek mivel meghívott, hogy menjek vele és a barátaival.Persze Jennát sem szerettem volna egyedül hagyni, de azt mondta hogy ő megy majd kocsival, természetesen Jakevel.
"Nem hagynám ki, te is tudod.Viszont lemondhatod az egészet, ha nincs kedved hozzá." Persze tudott mindenről, ami velem és Harryvel történt.Azért mondta, mert hol máshol mint a szokásos házban lesz a buli - amiben Harry is lakik - tehát feltehető, hogy ő is megjelenik ott.Egyébként volt kedvem menni meg nem is.Kellett a kikapcsolódás számomra, mert ez a hét is eseménydús volt és fárasztó, na meg Isának is megigértem hogy elmegyek vele.Másrészt meg nem akarok találkozni Harryvel, sőt még látni sem szeretném.
"Dehogyis.Nem lesz semmi baj, úgysem tudok mást csinálni."Mondtam neki, majd egy sötétzöld felsőt húztam magamra, ami rátapadt testemre.Mivel ami rajtam volt fehér nadrág már piszkos volt, ezért lecseréltem egy sötétkék magas derekú farmerra.Ajkaimra piros rúzst kentem, szememet kifestettem és a hosszú csizmámat felvéve késznek nyilvánítottam magam.Nem nagyon szándékoztam kiöltözni, minek?Úgyis haza jövök max tízkor.
"Csini vagy." Dicsért meg Jenna, majd mosolyogva én is meg dicsértem.
Lehuppantam ágyamra és tárcsáztam Isa számát.Mikor kijelentette, hogy tíz perc múlva itt lesz, gondoltam addig felhívom a szüleimet.Régen beszéltem már velük.
"Ó, szia drágám!Hogy vagy? Nehéz a suli? Mikor jösz meglátogatni minket?" Zúdította felém kérdéseit, mikre válaszoltam is.Esküszöm, nagyon jó hazudó vagyok.
Viszont jövőhét hétvégén meglátogatom őket.Már régen láttam a szüleimet és már kicsit hiányoznak is.
Alighogy beszéltem velük, Isa már kopogott is az ajtón, mi szerint mennem kell.Jenna már elment Jakevel pár perce.
Gyorsan letettem a telefont, majd semmi nélkül rohantam Isa kocsijáig.Beültünk a kis bogárba és elindultunk.Isa beszélt az egyetemről, a barátairól, hogy milyen nehéz és fárasztó hete volt, én meg csak hallgattam.Egész úton be nem állt a szája.
Mikor végre megérkeztünk, kiszálltunk és beléptünk a nagy házba.Mindenhol ittas emberek, itt - ott nevetgéreznek, táncolnak.És ennyi.Semmi több.Istenem, hova jöttem már én megint.
"Gyere!"Fogta meg hirtelen csuklóm."Vezetlek."
Szót fogadóan követtem, majd végül egy kisebb csoporthoz vezetett a kanapéhoz.
"Sziasztok!Ő itt Becca, akiről meséltem." Üdvözölte a társaságot, mire én bénán intettem mellette.Isa leült az egyik csaj mellé, majd követve példáját én is helyet foglaltam egy igazán helyes pasi mellett.Mivel csak itt volt üres hely, de igazából nem bánom.
Államat tartva combonom néztem szét.Körülöttünk rengeteg velünk egyidős fiatalok táncoltak és beszélgettek.Kezükben piros pohár, ami gondolom alkoholt tartalmazot.A zene dübörgött a két hangfalból, amiből egy rock dal szót.Azt hiszem, a pretty little psycho.Nem rossz dal, tetszik.
Sehol sem láttam göndör tincseket, aminek kifejezetten örültem.
Unalmamban csak hallgattam, amit Isa és a csaj beszél, valami koncertről.Szuper, ma is szét fogom únni magam.
"Kérsz egy italt?" Lökte meg hirtelen vállam a mellettem ülő hapsi.Szőke haja tökéletesen beállítva feje tetején, halványkék szemei rám mosolygott, ahogy ajkai is.
"Nem, köszi."Mosolyogtam, majd néztem, ahogy vállat rántva elmegy.Alig telt el pár perc, újból vissza jött és leült mellém.
"Nem láttalak még itt, új vagy?" Kérdezősködött.
"Tulajdonképpen több mint fél hónapja vagyok az egyetemen."
"Nem láttalak még ott se."Vigyorgott pimaszul, megmutatva tökéletes fogsorát.Te jó ég.Már majdnem kimondtam, hogy menjen szemorvoshoz, de meggondoltam magam.
"Hát...én is most látlak először, szóval."Mosolyogtam zavartan.
Nem győztem szemkontaktust tartani, annyira hosszú szempillái voltak és telt ajkai, amik folyamatosan mosolyogtak.
"Igazán humoros vagy."
"Meglehet."
"Na és mit tanulsz?"
Egy új szám kezdődött és meglepődöttségemre ennek is tudtam a címét, Take my breath away.Ezt a dalt is imádtam.
Szembe fordultam vele, mire ő gyorsan végig futott rajtam.Nőies zavaromban egyik hajtincsemet csavargattam, miután válaszoltam.
"Irodalmat, de jobban inkább nyelveket.Te?"
"Matematika."
Automatikusan elém jött a kép, miszerint ez a jóképű srác kisgyerekeknek tanít matekot, természetesen öltönyben.
"Hé, Drake!Hogy nem flörtölsz avval a csajjal ott melletted?Haver, milyen italt szürcsölgetsz?!"Szólt oda neki valaki, mire páran oda kaptuk a fejünket.Egy barna bőrű srác volt, én meg paradicsom színű lehettem.Tulajdonképpen azt csináluk, csak kicsit másképp.
"Fogdbe, Aurelio." Vigyorgott a srácra, majd vissza fordult hozzám."Ne haragudj.Ha új csajt látnak mellettem, egyből ezt csinálják."
"Mégis hány csajt?"Röhögtem.
"Amennyit akarok.De jelenleg csak egyet."Kacsintott.Célzására gyorsabban kezdett el dobogni a szívem, de kikellett, hogy ábránduljak.Ugyanis ettől a pillanattól kezdve Drake csak egy nőfaló számomra.Esküszöm, ilyen hülyét még nem láttam.Saját magát elárulja, sőt, észre sem veszi.Nevetnem kellett, mire Drake kérdőn rám nézett.Intettem fejemmel, hogy semmi, mire ő is nevetni kezdett.
"Rebecca, igaz?"
"Igen."
"Emberek!Figyeljetek!"Tapsolt kettőt az egyik csaj a társaságunkból, evvel pár szemet magára szentelve."Aki akar üvegeset játszani, jöjjön ide."
Kicsit szűkösebben lettünk, ahogyan körbeülték vagy 12 - en a szőnyeget, de végül is engem nem zavart.Nem játszottam, nem szerettem ezt a játékot.Viszont a mellettem ülő Drake annál jobban;Pont előttem ült be két hapsi közé.
Hátra dőltem, végre több helyem volt.Lehunytam szemhéjaim, majd nagyot sóhajtva ültem fel újra.Oldalra pillantottam, mire a szemeim az eredeti méretüknél ötszörösére nőttek.Harry közeledett a kör felé, nyugodtan.Egy félig szétgombolt fekete ing volt rajta egy ugyan olyan színű csőnadrággal.Haja fel volt zselézve.Tekintett kemény volt, mint mindig.Engem észre nem véve ült le, pont velem szembe.Nagyot nyelve tisztáztam, hogy ideje indulnom.Ránéztem a falióra, ami fél tízt mutatott.Időben.Észrevétlenül egy buliban elmenni tényleg nem lehet, de én próbáltam.És a szerencsém most sem kegyelmezett.
"Hé, Becca!" Kiáltotta óriási hangerővel Isa, mire kicsit idegesített, hogy itt van."Nem akarsz játszani?" Tette hozzá.
Harry szemei már rajtam voltak, észrevett.Láttam szemeibe, hogy ugyanolyan meglepődött, mint én.Majd gúnyosan elmosolyodott.De letörülném azt onnan...
"Nem, haza megyek."Válaszoltam zavartan mosolyogva, bár az a mosoly kicsit sem volt mosoly.Inkább ideges vicsorgás.
"Ugyan már."Kérlelt tovább Isa.Istenem, fogja már be.
"Nem, én ne"
"Hagyd őt, Isabella.Rebecca úgy sem fog játszani, mert ő fél az ilyen játékoktól."Szólalt meg hirtelen kicsit távolabb tőle Harry.Már megint belém köt.Már megint hozzám szól, pár nap kihagyás után.Ugyan azt csinálja, mint amikor a partyban voltunk.
Valahogy idegesíteni akartam Harryt, úgy ahogy ő engem.Bár semmi kedvem nem volt ilyen hülye játékot játszani, bele mentem.Csak hogy megmutassam neki, nem félek ezektől a játékoktól és beválalósabb lettem ezalatt a három nap allatt.Amiből persze semmi sem igaz.
"Tudod mit Isa?!" Néztem végig Harryre, aki engem bámult, vigyorogva."Beszállok." Ültem le Drake mellé.Isa értetlenül kuncogva nézett felváltva rám és a göndőrre, de nem szólt semmit.
"Oké."Mondta a mellette ülő csaj, majd megforgatta az üres, zöld üveget, ami valószínűleg öt percel ezelőtt még tele volt.
YOU ARE READING
Dark rose (H.S fanfiction)
Fanfiction"Miért nem hagyod, hogy megcsókoljalak?" -Kérdezte oly sóvárgósan, hogy közben rám sem nézett.Az ajkaimat nézte, szüntelenül. "Mert egy szörnyeteg vagy." ------------------------------------ - #8 dark - #7 dark - #3 dark - #2 harrystyles