Harry karjaiban ébredni egyszerűen csodálatos érzést keltett bennem, így reggelre.Rettentően férfias illat vett körül, de még abból is a különlegesebb;Harry illata.Amit mostanság eléggé gyakran éreztem magamon, de most a legjobban.És én ezt egy kicsit sem bánom.
Szinte a mennyekbe éreztem magam tegnap este, Harrynek köszönhetően.Még soha nem éreztem ilyent azok előtt, de kifejezetten örülök, hogy ezt az élményt elsőnek életem nagy szerelmével élhettem át.Harry Stylesal.Aki természetesen élt a lehetőséggel, hogy ő számomra az első.Gyengéd volt velem, amennyira csak tudott, amit imádtam.Szóval a lényeg...
Harry Styles tegnap elvette a szüzességem, és én kimondhatatlanul élveztem.
Meztelen mellkasára hajtottam a fejem, és hallgattam nyugtató, halk szuszogását.Egyik keze a fejem alatt voltak, míg a másikkal csupasz hátamat fogta körül.
Biztonságban éreztem magam.Boldog voltam.
Mosolyogva másztam mégjobban a mellkasára, ami alattam fel - le mozgott.Behunytam szemhéjaim és azt kívántam, hogy bárcsak soha nem múlna el ez a pillanat.
"Jó reggelt cica" Hallottam meg reggeli, rekedt hangját felettem.Keze a hátamon szorosabb lett, majd jobban magához húzott egy ölelésre.
"Neked is Harry."Néztem fel rá.Nem tudom, nekem miért nem sikerül a nap elején ilyen jól kinéznem, miután felkelek, de neki mindenek előtt sikerül.Akármennyire állt göndör haja szanaszét, és akármennyire volt álmos a tekintette, még így is jól nézett ki.
Fejével közelebb hajolt, hogy megpuszilhassa az arcom, majd az ajkaimra is nyomott egy puszit."Szeretlek Rebecca."
A szívem hevesebben vert, ahogyan felemésztettem a hallotakat.
"Mindennél jobban szeretlek.Soha nem akarlak elveszíteni."Nézett mélyen a szemembe, miközben tenyerével arcomat simogatta.
"Én is téged Harry." Válaszoltam mosolyogva, majd közelebb hajolva hozzá megcsókoltam."Ugye nem fogsz tőlem elszökni, bármit is teszek?"
Össze húzott szemöldökkel néztem íriszeibe, de tekintette komoly maradt.
"Nem."Mondtam ki gyorsan, majd újból mellkasára hajtottam a fejem.Nem értettem, miért állít ilyeneket, de egyenlőre nem is akarom megtudni.
Körülbelül még két percig lehettünk ebben a csodálatos pózban, amikor hirtelen rezgésre lettem figyelmes.
Harry telefonja le volt halkítva, ahogyan a komóton folyamatosan csak rezgett.
Figyelembe se vette, továbbra is engem ölelt magához, mintha bármikor kieshetnék mancsai közül.
"Harry..."Szólítottam."Vedd fel a telefonod."
"Nem érdekel."Válaszolt semmit mondóan.
"Légyszíves."Komolyan, a telefonja még mindig nem hagyta abba a rezgést, és már kezdett idegesíteni.
"Rendben."Sóhajtott, majd felült és a telefonjáért nyúlt.
Kicsit hiányolva a karjait ültem fel én is mellette, szorosan fogva magamon a takarót.Ránézett a kijelzőre, mire össze préselte ajkait.
Valahogy azt vettem észre, nem kéne hallanom a beszélgetésüket az ismeretlennel, de kicsit sem akartam felkelni a puha, meleg ágyból.
"Igen"Vette fel végre a készüléket a füléhez tartva.Nyugtatóan simogatta a tarkóját, mikor végig néztem ruha nélküli mellkasán.
Számtalab tetoválás díszítette testét.Mindkét karján volt valamennyi, míg mellei alatt egy lepke volt található.Bármennyire is ijesztően nézhetett ki ez a sok mennyiségű rajz a testén, nekem kifejezetten tetszett a látványa.Annyira vonzónak találtam.
"Biztos hogy nem." Harry hangja sokkalta keményebben hangzott, mint azelőtt.Hirtelen arckifejezése megváltozott.Mintha azonnal dühbe borult volna.
"Bazdmeg, kinyírom azt a faszkalapot."
Megijedtem a hirtelen jött csúnya szavaitól.Hangulata megváltozott;Nem volt már nyugodt.Sokkal inkább ideges.
Lehajtotta magáról a lepedőt, és felállt.Csupán csak egy boxer volt rajta, úgy kezdett el járkálni fel - le a szobában.
YOU ARE READING
Dark rose (H.S fanfiction)
Fanfiction"Miért nem hagyod, hogy megcsókoljalak?" -Kérdezte oly sóvárgósan, hogy közben rám sem nézett.Az ajkaimat nézte, szüntelenül. "Mert egy szörnyeteg vagy." ------------------------------------ - #8 dark - #7 dark - #3 dark - #2 harrystyles