Haven
Am rasucit cheia in usa si cu grija m-am indreptat spre scari, refuzand sa folosesc liftul.
Doamne, te rog fă să nu mă întâlnesc azi cu Chase.
Te rog!
De ieri, când Chase mi-a intalnit parintii mi-e pur si simplu... frica?
Nu, nu frica...
Rusine. Mi-e pur si simplu rusine sa il privesc.
Am coborat scarile in graba, usurata cand am ajuns in fata cladirii si nu am dat de Chase, dar...
am vorbit prea repede.Corpul mi-a inghetat cand un claxonat s-a auzit din spatele meu.
M-am intors cu încetinitorul sperând că mi s-a părut.
Da, mai bine sa ma fac de rusine decât sa am dreptate.
Am ramas cu rugămintea aceea in gand pana când... mi-am dat seama ca norocul nu mai este de partea mea.
Chase a oprit masina langa mine si a deschis portiera facandu-mi loc inauntru.
Mi-am ridicat o spranceana, strangandu-mi geanta de pe spate mai bine.
— Intră. A marait el nevos.
Am cascat gura uimita.
— Poftim?
— Haide Haven, am întârziat deja la orfelinat din cauza ta.
— Cine te-a pus sa ma astepti?
Am replicat enervata, dar totusi intrand in masina.
Pff... daca nu petreceam atata timp gandindu-ma ca voi da de el si plecam pur si simplu, poate...
Poate nu dădeam de el.
— Daca nu incercai sa ma eviti nu intarziam.Am tresarit privind uluita spre el.
Chiar asa evidenta am fost?!
Privindu-i expresia faciala... as spune ca da.
— Mai nou esti si medium?
Am pufnit ironica.
El si-a arcuit o spranceana, ranjind arogant.
— Ai vrea tu. Si frumos, si inteligent, iar acum si medium. A continuat zambind malitios. Ai un super iubit.
Tot corpul mi s-a incordat si am scrasnit din dinti cand mana lui s-a asezat peste a mea.
— Nu suntem iubiti. Am spus aproape tipand. Nu stiu ce a fost in capul tau se le spui parintilor mei minciuna că cică esti iubitul meu, dar ma voi asigura ca tata va...
Vocea mi s-a stins cand Chase mi-a prins barbia si mi-a intors capul spre el, lipindu-si buzele de ale mele.
Mainile lui imi tineau obrajii in mana in timp ce gura lui se misca flamanda peste a mea.
Ochii ii aveam deschisi in timp ce corpul mi s-a incordat.
Cand i-am simtit limba atingandu-mi buza inferioara mi-am inchis ochii aproape prea repede si i-am permis limbii lui sa-mi exploreze gura.
CITEȘTI
Sânge înșelător
VampirosSeria "Gustul întunericului" Volumul 1- Sânge rar Volumul 2- Sânge înșelător Haven Morgan duce o viata cat se poate de normala, avand in vedere ca nu stie, cine sau... mai bine spus: ce este ea, dar hotaraste sa fuga de toate astea...