Haven
— Neata. I-am spus lui Jane, schitandu-i un zâmbet.
— Hei. Cum a fost expozitia? A intrebat ea vesela.
— A fost... ok. Am spus ridicând din umeri.
Nu ar trebuii sa-i ascund evenimentele din noaptea trecută, dar pur si simplu nu vreau sa vorbesc despre ele, iar la cum o cunosc eu pe Jane... nu o sa mai tacă.
—Ohh...
A spus ea deschizandu-si gura, uimită.Mi-am ridicat o spranceana, întorcându-ma si privind spre locul in care i-au ramas atintiti ochii.
—Buna, surioara.
A spus Jeremy vesel, atrăgând atentia tuturor.
M-am strambat enervata, asezandu-mi mâna pe frunte.
— Ce cauti aici? Am intrebat cand a ajuns în dreptul meu.
— Nu am voie sa-mi vizitez surioara?
Am oftat infranta, privind cand la Jane, cand la fratele meu.
Amândoi se analizau unul pe celalalt.
Un zâmbet mi-a aparut pe buze, dar mi-a dispărut imediat cand mi-am dat seama de un lucru.
Toby...
Inima a inceput sa-mi bată mai tare, iar palmele au inceput sa-mi transpire.
Daca Jeremy il vede se va isca un adevarat razboi.
M-am deplasat de langa ei, inaintand spre iesire si căutându-l pe Toby din priviri.Imediat ce ochii mei l-au localizat m-am îndreptat repede spre el.
In trecere l-am zărit pe Chase care ma privea curios, dar imediat ce a realizat unde ma duc, expresia i s-a intunecat. L-am ignorat si l-am prins pe Toby de mana, trăgându-l dupa mine.
—Hav iubito, daca ma vrei inapoi trebuie doar sa-mi spui.
Mi-am dat ochii peste cap, intrând intr-o sala de curs si inchizand-o dupa mine.
— Jeremy ii aici. Am spus pe nerasuflate, alegand sa fiu directa.
—Si? A raspuns el, ridicându-si o spranceana.
— Cum si? Toby, daca Jeremy te vede va iesi urat.
— Haven...
—Nu Toby! Am spus pe un ton ridicat. Daca eu te-am urat si subliniez, la trecut. El te uraste, ii in stare sa-ti sara la gât si sa te lase lat la pamant.
Privirea i s-a schimbat, dând din cap negativ.
—Jeremy nu-i asa.
— Nu il cunosti pe Jeremy!
El s-a uitat la mine și a inaintat, prinzandu-mi mâinile intr-ale sale.
— Iti faci griji pentru mine? A spus el ranjind.
Am înghitit în sec privind la ochii lui plini de speranta.
Asa este?
Imi fac griji pentru el, dar...
Mi-am trecut limba peste buza de jos, clipind apăsat.
Asta simt pentru tine, Toby?
CITEȘTI
Sânge înșelător
VampiriSeria "Gustul întunericului" Volumul 1- Sânge rar Volumul 2- Sânge înșelător Haven Morgan duce o viata cat se poate de normala, avand in vedere ca nu stie, cine sau... mai bine spus: ce este ea, dar hotaraste sa fuga de toate astea...