Chase
— Haven, Jane!
Liniste...
M-am incruntat privind urat spre locul in care le-am lasat.
Am pufnit nervos, dandu-mi ochii peste cap.
M-au rugat atata sa le las sa ajute la prajituri, iar acum ca am vorbit cu cei de la bucatarie si sunt de acord... nu le gasesc.
— Chase!
Mi-am rasucit corpul dand de Angie.
— Hei. Am spus zambind spre ea, luand-o in brate. Ce cauti aici?
— Am venit sa o vad pe Ame si m-am gandit sa trec si pe la tine.
— Ohh... ma bucur atunci.
Nu a crescut deloc.
Acelasi par saten, aceeasi ochi mari si caprui.
— Nu am apucat sa vorbim data trecuta. A spus ea zambindu-mi dulce.
Am aprobat calm, privind-o cercetator.
— Nu te-ai schimbat deloc.
Ea a clipit apasat.
— Sper ca te referi ca am ramas la fel de draguta .
Un colt al gurii mi s-a ridicat, dand din cap.
— Clar ai ramas la fel de increzatoare.
Bratele ei s-au incolacit in jurul meu. Am ramas nemiscat, dar i-am raspuns, strangand-o la randul meu.
— Mi-a fost dor de tine, Chase. A murmurat ea. Cand ai plecat tu cu Ame... am ramas singura.
Am inghitit in sec, un sentiment de melancolie si vinovatie mi-a strabatut tot corpul.
Stiam ca are dreptate. Am plecat prea brusc, dar... nu am mai putut suporta.
— Eram cei mai buni prieteni. A spus ea frecandu-si nasul de bluza mea.
— Imi pare rau. Am spus pe un ton sters.
Usa s-a deschis cu un sunet puternic, dezvaluindu-le pe Jane si Haven.
O injuratura mi-a iesit de pe buze, observand privirea cercetatoare si veninoasa a lui Haven.
Pe bune?!
Un moment mai bun nu se gasea sa intre? Spre exemplu acum cateva minute cand le cautam?
M-am deparat de Angie, imaginandu-mi ce se petrecea in capul ei.
Eu stiu ca Angie imi este doar prietena, Ame stie, dar Haven...
La dracu, o sa stric totul!
Am facut un pas spre Haven, dar surprinzator... ea nu a reactionat.
Chipul ii era impietrit, iar expresia dura.— Ea cine este? A intrebat Jane pe un ton impasibil.
— Sunt Angie. A spus ea ridicandu-si o mana in dreptul capului.
— Aha... si... voi doi.
Jane s-a incruntat, ridicandu-si o spranceana, incercand sa faca legatura. Mi-am mutat privirea spre Haven si un zambet victorios mi-a aparut pe chip cand i-am vazut privirea plina de dispret.
CITEȘTI
Sânge înșelător
VampirSeria "Gustul întunericului" Volumul 1- Sânge rar Volumul 2- Sânge înșelător Haven Morgan duce o viata cat se poate de normala, avand in vedere ca nu stie, cine sau... mai bine spus: ce este ea, dar hotaraste sa fuga de toate astea...