Capitolul 22

1.4K 138 18
                                    



Haven

- Chase!

Lacrimile imi curgeau fara sa le pot opri.

Corpul a inceput sa-mi tremure violent si mi-am lipit fruntea de a sa.

- Te rog, iubitule. Am soptit disperată. Te rog, trezeste-te.

- Haven, ridica-te. Mi-a spus Ame cu o voce plansa.

Mi-am intersectat privirea spre ea si, cu tragere de inima m-am ridicat privind absenta podeaua.

-Vino, ajuta-ma sa-l ridica.

Am dat din cap si amândouă l-am luat de după un umăr si l-am cărat spre dormitorul lui, asezandu-l pe pat.

- Trebuie sa o chem pe Ximena. Ea va sti ce-i de făcut.

A spus Ame punandu-si telefonul la ureche si iesind din camera.

Imediat ce usa s-a inchis in urma ei mi-am pus mana la gura, suspinand.

M-am asezat langa el pe pat si mi-am pus o mana pe fruntea lui, indepartandu-i niste suvite rebele.

- Ce s-a intamplat?

Am murmurat suspinând.

Mi-am închis ochii, abia mai putand respira din cauza lacrimilor.

Mana mi-a alunecat pe buzele lui si inconstient m-am aplecat si i le-am sarutat.

Mi-am ridicat capul si privirea mi-a ramas acaparata de buzele lui .

Intuneric.

In urmatorul moment totul s-a intunecat cu exceptia lui Chase care acum plutea in neant.

M-am panicat si m-am ridicat repede privind la trupul lui Chase acum transparent.

O linie sangerie se putea vedea de-a lungul trupului său.

Am clipit apasat si m-am apropiat mai mult observand ca dunga se oprea la inima lui.

Inima lui era neagra si pulsa violent, iar pe masura ce secundele treceau mici crapaturi isi faceau treptat aparitia pe aceasta, raspandindu-se pe tot corpul.

Stupefiata i-am ridicat mana si am scancit cand am vazut mici crapaturi pe degete.

- Nu! Chase!

Brusc, am simtit cum cineva ma apuca de umeri si mi-am deschis ochii, privind bulversata prin jur.

Asta clar nu a fost o iluzie !

- Haven.

Mi-am intors capul dand de Ame, Angie si o roscata.

- Oh... buna. Am murmurat stins.

- Esti bine? Stateai si priveai spre Chase fara sa respiri.

A spus Ame îngrijorată, i-am zambit slab dand din cap.

- Eu sunt bine, dar Chase...

Vocea mi s-a frant.

- Va fi bine. Ma incurajat Ame. Pana atunci... Haven, ea este Ximena, vrajitoare despre care ti-am vorbit.

Un firicel de speranta mi-a inflorit in corp si fara sa-mi dau seama am sarit de pe scaun si m-am indreptat spre ea.

- Il poti ajuta?!

Aproape am tipat, dar femeia nu a reactionat. Si-a coborât privirea spre mine, analizandu-ma.

- Tu cine esti? A intrebat ea cantarindu-ma din priviri.

Sânge înșelătorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum