Haven
Am inceput sa marai enervata cand am auzit soneria telefonul distrugând liniștea din încăpere.
— Da?
— Buna dimineața, Hav.
Mi-am dat ochii peste cap, căscând.
— Numai buna nu este.
— Morocanoasa de la prima ora?
— Ce este Jane? Am spus enervata.
— Sti ca trebuie sa fi la facultate in jumatate de ora, nu?
Am clipit apasat si mi-am indepartat telefonul de la ureche privind ora.
Ce?!
— Jane, ne vedem acolo.
Si spunand asta i-am inchis apelul si m-am ridicat repede din pat.
Ohh... nu pot sa cred ca iar fac asta!
Ca vampir mi-ar fi de ajuns si o singura ora de somn, dar normal, lenesa de mine...
Mi-am scuturat capul si m-am indreptat spre baie.
***
— Hei. Am spus zambind spre Jane.
Ea s-a uitat la mine apoi s-a intors, incrucisandu-si mainile la piept.
— Lasa-ma. Nu vorbesc cu tine. A spus ea cu o voce alintata. Nu după ce mi-ai inchis telefonul in nas.
Mi-am ridicat o spranceana, zambind amuzata. Am luat-o in brate pe la spate, leganandu-ne.
— Scuze. Am spus razand.
— Gata, am inteles.
Am zambit si am inaintat spre panou, privind plictisita foile.
—Nu pot sa cred ca ne schimba colegii. A spus Jane pe un ton plangacios. Si tocmai ce ma obisnuisem cu ei, acum trebuie sa o i-au de la inceput.
—Mda. Am spus cautandu-mi numele pe lista. Chestia asta este destul de enervanta.
— Ahh... am gasit. A spus Jane zambind. Suntem in aceeasi grupa!
— Serios? Am spus zambind .
— Da, uite. Mi-am intors privirea spre o foaie din coltul panoului. La teatru sunt doar 20 de persoane.
—Asta-i... minunat. Am spus imbratisand-o.
—Stiu. A spus ea chitaind. Acum am de la cine copia la teste.
Mi-am marit ochii dupa care am inceput sa rad in hohote.
—Ce este? A intrebat ea incurcata. Ma vei lasa, nu-i asa? Suntem prietene .
— Hai mai bine sa ne vedem colegii noi.
Si spunand asta am tras-o dupa mine spre clasa.
Am deschis usa dand de un adevarat haos.
Tipete, agitatie si cel mai rau dintre toate...aproape toti erau oameni.
Mi-am intors capul panicata spre Jane, stiind ca ea se controleaza mult mai greu. Spre surprinderea mea ea doar a zambit si a intrat înăuntru.
Am cautat cu privirea niste locuri libere si ne-am asezat in randul din mijloc, a treia banca.
Usa s-a deschis, inauntru intrand un barbat imbracat la costum.
Dupa ce s-a prezentat si am aflat ca el va fi responsabil de clasa noastra anul acesta a inceput sa ne citeasca regulamentul.
—Intrebari?
A zis domnule Jefferson, dar nimeni nu a spus nimic.
— Bun, atunci sa facem echipele.
— Cum adica echipe? A intrebat unul dintre elevi.
— Foarte simplu. A spus domnul Jefferson. Vor fi 4 echipe a câtor 6 membrii. Tin sa mentionez ca toate proiectele vor avea doar 2 protagonisti.
Mi-am marit ochii, intorcandu-mi privirea spre Jane care imi oglindea expresia.
— Poate sa faca asta? Am spus soptit.
—Aparent... da.
Am inghitit in sec, așteptând sa termine profesorul de vorbit.
—Aici aveti lista cu fiecare echipă, toti membrii au fost impartiti dupa medii si domeniu, deci sa nu va aud ca spune-ti ceva de favoritismuri. Acestea fiind spuse... va las sa va uitați .
Imediat ce el a iesit din clasa toti ne-am ingramadit, cautandu-ne locul.
— Sunt in echipa 1. Am spus privind spre Jane. Si se pare ca sunt ajutor de regizor.
M-am strambat privind urat bucata de hartie.
Ohh... si eram atat de sigura ca am luat note destul de mari, incat anul acesta sa ajung coordonatorul sef.
— Dar tu? Am spus intorcandu-ma spre Jane.
— Ehipa 1, tocmai o ai in fata pe noua protagonista din acest an. A spus ea mandra, facand o pirueta.
— Echipa 1, aici! Ne-am intors capul, cautand sursa zgomotului.
— Uite-i. A spus Jane luandu-ma de mana si tragandu-ma dupa ea.
Intr-un colt langa geam erau 2 baieti si o fata.
— Buna . A spus Jane, zambind entuziasmata.
Am vrut sa spun ceva, dar m-am blocat cand am vazut un chip cunoscut.
Care erau șansele?
— Hoata de taxiuri!
Toti patru s-au intors spre mine, privindu-ma confuzi.
—Nu ti l-am furat. Eu venisem prima. Am spus revoltata.
El si-a ingustat privirea, dar doar a dat din cap plictisit.
— In fine. Hai sa vedem fiecare ce rol are.
El a inceput sa rasfoiaca niste foi, apoi si-a intors privirea spre noi.
— Mai intai trebuie sa ne cunoastem intre noi. Asa ca, voi incepe eu. Numele meu este Chase Wilson si voi fi coordonatorul șef sau regizorul, fiecare cum dorește sa spuna.
—Eu sunt Aly Crawford. A spus bruneta de langa el. Ma voi ocupa de costume.
— Eu sunt Andrew Maxel. A spus un baiat saten. Si ma voi ocupa de recuzită.
— Eu sunt Branden Cross. A spus un baiat blond, zambind seducator. Eu voi fi actorul.
— Eu sunt Jane Myers. A spus blonda mea preferata. Eu voi fi actrita.
A spus făcând o reverență.
Toti ochii s-au indreptat spre mine, asteptand.
Am oftat si mi-am fortat un zambet.
— Eu sunt Haven Morgan. Eu voi ajutor de regizor. Am spus plescaind din buze.
— Acestea fiind spuse... sper sa ne intelegm bine. A spus Chase, privindu-ne pe fiecare in parte, oprindu-se la mine. Mai ales noi doi Haven. Totusi, trebuie sa te averizez. Sunt foarte exigent.
Avea o privire atat de rece, încât m-au trecut fiorii numai privindu-l.
Ohh... prevad ca va fi un an lung...
Foarte lung!
*****
Sper sa va placa si va astept parerile.
Voiam sa va anunt ca Alexa_Las a venit cu ideea unui grup pe facebook. Deci... vroiam sa va cer parerea. A-ti vrea sa fac un grup pentru "Sange Rar" si pentru acest volum nou?😄😀😁😚
CITEȘTI
Sânge înșelător
VampireSeria "Gustul întunericului" Volumul 1- Sânge rar Volumul 2- Sânge înșelător Haven Morgan duce o viata cat se poate de normala, avand in vedere ca nu stie, cine sau... mai bine spus: ce este ea, dar hotaraste sa fuga de toate astea...